Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ - ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΟ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ



Το διαρκώς  διογκούμενο με γεωμετρική πρόοδο, οργανωμένη μορφή και κοφτερή  αιχμή, πανελλαδικό κίνημα: «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ», έχει τρομοκρατήσει την κυβέρνηση και τις πολυεθνικές εταιρίες που εισπράττουν το χαράτσι.

Όπως ανέφερε σε ρεπορτάζ του το Σκάι ήδη το 60% των διερχόμενων από τους εθνικούς δρόμους, συμπολιτών μας, ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ διόδια.


Οι τράπεζες που χρηματοδοτούν τους χαρατσοεισπράκτορες, θεωρούν ότι λόγω του κινήματος, τα χρήματα τους είναι επισφαλή και διακόπτουν τις δανειοδοτήσεις.

Μέσα στον πανικό τους, στο γιγαντωμένο κίνημα ενάντια στα διόδια, οι ιδιωτικές κοινοπραξίες που εκμεταλλεύονται τους δημόσιους δρόμους, «επιστράτευσαν» το πολιτικό τους προσωπικό, δηλαδή τους κυβερνητικούς παράγοντες καθώς και τα  γνωστά «παπαγαλάκια» των ΜΜΕ προκειμένου να τρομοκρατήσουν τους πολίτες που αρνούνται να σκύψουν το κεφάλι, και υπερασπίζονται το Συνταγματικό τους δικαίωμα (άρθρο 5), να διακινούνται ελεύθερα μέσα στη χώρα, ασκώντας το!


Οι αποικιοκρατικού τύπου συμβάσεις, που υπογράφηκαν το 2007 στη βουλή, επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας, με τη σύμφωνη γνώμη  ΠΑΣΟΚ και ΛΑΟΣ παραχωρούν την εκμετάλλευση των δημόσιων, εθνικών μας δρόμων σε ιδιωτικές πολυεθνικές. Τους εθνικούς μας δρόμους που έχουμε πληρώσει τόσα χρόνια από την εφορία αλλά και με διόδια, τέλη κυκλοφορίας και φόρους στα καύσιμα.

Στις ίδιες τις συμβάσεις παραχώρησης προβλέπεται ότι η μόνη υπεύθυνη για την είσπραξη των διοδίων είναι η εταιρία και το δημόσιο δεν έχει καμία εμπλοκή. Επίσης προβλέπεται ότι φωτογράφιση του αριθμού κυκλοφορίας του οχήματος μπορεί να γίνει μόνο όταν ο σταθμός διοδίων λειτουργεί με το σύστημα της ελεύθερης ροής οχημάτων (χωρίς μπάρες δηλαδή, Ν.3535 άρθρο 3).

Επίσης οι συμβάσεις προβλέπουν μία σειρά όρων οι οποίοι πρέπει να πληρούνται προκειμένου οι εταιρείες αυτές να έχουν το δικαίωμα είσπραξης διοδίων (ολοκληρωμένο δίκτυο ασφαλών παραδρόμων, χιλιομετρική χρέωση, ηχοπετάσματα, φωτισμός, τουαλέτες κλπ κλπ) που φυσικά δεν πληρούνται. Και φυσικά το κράτος κάνει τα στραβά μάτια!


Οι εταιρείες αυτές έχουν δεχθεί πολεοδομικά πρόστιμα πολλών εκατομμυρίων ευρώ, για παράνομη κοπή δέντρων, αυθαίρετα κτίσματα κλπ και θα έπρεπε να έχουν δεχθεί επιπλέον πρόστιμα πολλών εκατομμυρίων ευρώ τα οποία θα κατέληγαν στα κρατικά ταμεία από ρήτρες λόγω της τρομακτικής καθυστέρησης των έργων. Φυσικά το κράτος κάνει πάλι τα στραβά μάτια!


Το κράτος μέσα στην μεγαλύτερη συστημική κρίση της ιστορίας, με μνημόνια, περικοπές μισθών, συντάξεων, ασφαλιστικών δικαιωμάτων, ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, των συγκοινωνιών, της υγείας και της παιδείας, οδηγεί σε εξαθλίωση το συντριπτικό κομμάτι του λαού. Παρόλα αυτά αρνείται να εισπράξει αυτά που δικαιούται από τις πολυεθνικές εταιρίες και κάνει το παν για να τρομοκρατήσει τους αγωνιζόμενους πολίτες προκειμένου να διασφαλίσει τα υπερκέρδη των εταιριών.


Ο κόσμος ξύπνησε!!!

Δεν τρώμε ούτε το κουτόχορτο που μας πλασάρουν τα ΜΜΕ, ούτε τα ψέματα τα οποία για πολλοστή φορά μας λένε οι κυβερνήσεις. Γνωρίζουμε τα δικαιώματά μας, εξοργιζόμαστε με τα χαράτσια και την αδικία, οργανωνόμαστε από τα κάτω και αγωνιζόμαστε συλλογικά και πανελλαδικά.

Επειδή δεν τα φάγαμε μαζί και επειδή, μάλλον με κάποιον τα  φάγατε, κοιτάξτε να βρείτε τους συνδαιτυμόνες σας στα πρόσωπα  αυτών των οποίων τα κέρδη με τόσο ζήλο υπερασπίζεστε!


Εμάς θα μας  βρείτε απέναντι σας, αλληλέγγυους με το εργατικό κίνημα του οποίου αποτελούμε αναπόσπαστο κομμάτι!

Συνεχίζουμε να μην πληρώνουμε διόδια! Δεν μας  τρομοκρατείτε, μας εξοργίζετε και  κλιμακώνουμε τη δράση μας!


Όλοι την Κυριακή 9/1/2011 στα Πανελλαδικά Ανοίγματα των διοδίων, από τις Επιτροπές Αγώνα!

ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΔΙΟΔΙΑ - ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΔΡΟΜΟΙ - ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ  ΧΩΡΟΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ

Επιτροπές Αγώνα  Κατοίκων Πολιτών και Εργαζομένων  ενάντια στα διόδια - Πανελλαδικό  Συντονιστικό
epitropesdiodiastop.blogspot.com

8 σχόλια:

  1. Αγαπητέ κύριε Πορτοσάλτε, ακούγοντας, σήμερα το πρωί, στην εκπομπή σας, τη συνέντευξη με τον κύριο Μαγκριώτη, δεν έμεινα ικανοποιημένος στα βασικά θέματα που με απασχολούν (όπως και χιλιάδες άλλους), σχετικώς με τις εθνικές οδούς και τα διόδια, γιατί δεν άκουσα να ερωτάται ο υπουργός για τα παρακάτω:
    1. Τι θα γίνει με το τμήμα του "πετάλου Μαλιακού" που παραμένει άφτιαχτο, και τμήματα του βασικού άξονα της εθνικής οδού Αθηνών - Θεσσαλονίκης παραμένουν χωρίς μεσαία διαχωριστική προστασία; Γιατί έχουν σταματήσει τα έργα εκεί όπου χάθηκαν εκατοντάδες ανθρώπινες ζωές μέσα σε λίγα χρόνια;
    2. Είναι νόμιμη η κατασκευή νέων διοδίων, όπου οι εταιρείες εκμετάλλευσης θελήσουν, ακόμα και στα σημεία εξόδου - εισόδου των εθνικών οδών, αντί πάνω στις εθνικές, ειδικώς στα σημεία όπου δεν υπάρχουν παράπλευροι δρόμοι διέλευσης των ντόπιων;
    3. Είναι νόμιμη η αύξηση των κομίστρων διέλευσης, όποτε οι εταιρείες εκμετάλλευσης θελήσουν; Οι αυξήσεις αυτές εγκρίνονται από το κράτος; Δηλαδή, αν οι εταιρείες θελήσουν, μπορούν να ανεβάζουν το κόμιστρο κάθε μέρα; Μπορούν να φτιάξουν διόδια κάθε 100 ή και κάθε 50 μέτρα;
    Με εκτίμηση, Νίκος Μπατσικανής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΒΑΣΙΛΗ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Δεν πληρώνω φόρους σε μια πολιτεία που δεν τηρεί το Σύνταγμα"

    "Για να είναι μια κυβέρνηση αυστηρά δίκαιη, με την αυστηρή έννοια του όρου, οφείλει να έχει την ευλογία και η συγκατάθεση του κυβερνώμενου. Δεν είναι δυνατόν να έχει πλήρη δικαιώματα επάνω στο άτομο και την ιδιοκτησία μου, πέρα από εκείνα που της εκχωρώ εγώ."
    -Χένρυ Ντέϊβιντ Θορώ,Πολιτική Ανυπακοή, Εκδόσεις Διεθνής Βιβλιοθήκη,σελ.124).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΠΟ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΟΥ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΣ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΤΟ 60% ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΟ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΣΠΕΙΡΟΥΝ ΦΟΒΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ !! ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ ΟΜΩΣ ! Η ΑΡΝΗΣΗ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ! ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΤΕ ! ΕΙΝΑΙ Ο ΣΠΟΡΟΣ ΤΗΣ ΑΝΥΠΑΚΟΗΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΠΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΓΙΑΝΝΗ ΜΑΓΚΡΙΩΤΗ
    Αγαπητέ κύριε Μπατσικανή,
    [...] θα ήθελα να επισημάνω τα εξής: Για το τμήμα του πετάλου του Μαλιακού που αναφέρεστε, τα έργα έχουν σταματήσει το καλοκαίρι του 2009. Οι ευθύνες είναι κυρίως των κατασκευαστών. Σύντομα θα δοθεί λύση. Η κατασκευή και η είσπραξη διοδίων, όπως και οι χρόνοι έναρξης και λειτουργίας των σταθμών διοδίων προβλέπονται στις συμβάσεις παραχώρησης, που υπέγραψε και κύρωσε στη Βουλή η κυβέρνηση της ΝΔ το 2007.
    Οι αυξήσεις επίσης αναφέρονται στις συμβάσεις παραχώρησης του 2007. Όπως έχουμε τονίσει, είμαστε στην περίοδο διαπραγμάτευσης με τους ιδιώτες για τη λύση πολλών προβλημάτων, που προέκυψαν λόγω της προχειρότητας και της βιασύνης με την οποία συγκροτήθηκαν και κυρώθηκαν αυτές οι συμβάσεις αλλά και λόγω των λανθασμένων όρων που περιείχαν. Επίσης θα διαπραγματευτούμε και τη μείωση των διοδίων για τα υπόλοιπα 30 χρόνια, που είναι ο χρόνος των συμβάσεων. Τα διόδια έχουμε ζητήσει να γίνουν ηλεκτρονικά. Μ’ αυτό τον τρόπο θα καταργηθούν όλα τα μετωπικά και θα πληρώνει κανείς μόνο για τα χλμ που διανύει.
    Όσον αφορά στους παράπλευρους δρόμους, έχετε δίκιο, έπρεπε να είχαν ολοκληρωθεί και αυτό προσπαθούμε να κάνουμε τώρα.
    Με εκτίμηση, Γιάννης Μαγκριώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αξιότιμε κύριε Μαγκριώτη, σας ευχαριστώ για την άμεση απάντηση. Ωστόσο, εμείς, τι κάνουμε; Και ειδικώς στη Φθιώτιδα, με “πέταλο” άφτιαχτο, με νεκρούς συγγενείς και φίλους... με 3 (σε λίγο 4) διόδια στην περιοχή μας, δεν μπορούμε να πάμε ούτε σε κηδείες συγγενών άλλων χωριών της περιοχής μας, λόγω των μεγάλων κινδύνων στις διαδρομές και λόγω του υψηλού κόστους μετάβασης. Παρακαλώ, προσπαθήστε για το καλύτερο, το συντομότερο.

    Με εκτίμηση, Νίκος Μπατσικανής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λαός ενωμένος ποτε νικημενος !!! Ας μας βάλουν όλους φυλακή Τουλάχιστον εκει θα είμαστε καλύτερα απο τη φυλακή τη δική τους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αληθευει οτι εταιρια τουρκικων συμφεροντων εχει κανει προταση για την αγορα του ΟΣΕ ; αν ειναι ετσι γιατι να μην αγορασει και την εταιρια που διαχιρειζεται τα διοδια ; εκει ειναι πιο ευκολα τα πραγματα γιατι ειναι ιδιωτικη η υποθεση και μεσα στα πλαισια της συνεργασιας εοκ και τουρκιας δεν θα υπαρξει κανενα νομικο προβλημα ! οι τουρκικες τραπεζες στην θρακη κανουν χρυσες δουλειες..... εχω την εντυπωση οτι στο πνευμα νταβουτογλου θα ...καταιβουν προς τα κατω σιγα σιγα και τοτε τα κομματα εξουσιας θα μας πουν οτι ειναι μια συμφερουσα προταση ......επενδυση την λενε τωρα την εξαρτηση μας απο τους ξενους ....θα το δουμε συντομα σε πολλους τομεις το τουρκικο "ενδιαφερον" κατι γνωριζω και σας το γραφω .....κρατηστε το ! η ελευθερη αγορα αγαπητοι μου δεν εχει πατριδα ....αν λοιπον εμεις θελουμε πατριδα ας βαλουμε φραγμο στην ελευθερη αγορα και στα κομματα που την εκπροσωπουν στην Ελλαδα ! διαφορετικα σε μερικα χρονια θα ψαχνουμε ιχνη Ελληνικα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά