Δεν ξέρω αν η επανάσταση του 1821 κηρύχθηκε στις 25 Μαρτίου στην Αγία Λαύρα από τον Παλαιών Πατρών Γερμανό, ο οποίος βρισκόταν ταυτόχρονα στην Πάτρα στο πρώτο πετυχημένο πείραμα τηλεμεταφοράς στα παγκόσμια χρονικά. Εκείνο για οποίο είμαι βέβαιος είναι ότι η νέα Επανάσταση για την αποτίναξη του ζυγού κηρύχθηκε στην Καλαμάτα από τον Αντώνη Σαμαρά.
Επειδή όμως μετά τις πιρουέτες και την υπερψήφιση του Μνημονίου ο ζυγός δεν μπορεί να είναι ξένος βρέθηκε ένας «εγχώριος» ζυγός. Η Μαρία Ρεπούση. Όπως είπε ο αρχηγός της ΝΔ και υποψήφιος πρωθυπουργός η «Δημοκρατία μας δεν σηκώνει διαστρεβλώσεις στα βιβλία Ιστορίας, όπου η Γενοκτονία σε βάρος ελληνικών πληθυσμών μετατρέπεται σε… τουριστικό ατύχημα «συνωστισμού» στην προκυμαία της Σμύρνης». Ούτε βέβαια η Νέα Δημοκρατία μπορεί να σηκώσει «ατυχήματα συνωστισμού» στoν λεγόμενο πατριωτικό χώρο, μετά την κίνηση Καμμένου αλλά και την εθνικιστική αφύπνιση του Γιώργου Καρατζαφέρη, ο οποίος σε λίγο θα προτείνει να βάλουμε περιλαίμιο στους λαθρομετανάστες.
Το κόλπο είναι παλιό δοκιμασμένο, το ίδιο έκανε και ο Αλέφαντος για να φανατίσει τους ποδοσφαιριστές του. Πρέπει να κατασκευάσεις έναν εχθρό για να
ορίσεις την ταυτότητά σου. Και ως γνωστό ο Έλληνας όταν κοιτάει τον καθρέπτη δεν βλέπει τον Καραγκιόζη, αλλά τον Μέγα Αλέξανδρο, τον Κολοκοτρώνη και τον Αθανάσιο Διάκο.
Το ζήτημα δεν είναι όμως τι έγραψε ή τι δεν έγραψε η Ρεπούση, διότι είναι και πολλά που δεν έγραψε. (Θα είχε ενδεχομένως ενδιαφέρον να διαβάσουμε σε ένα σχολικό βιβλίο τι ρόλο έπαιξε η ιεραρχία και διάφοροι αγιορείτες «κοκαλοπωλητές» όπως τους χαρακτηρίζει ο Ανώνυμος στη Νομαρχία. Αυτό όμως είναι μια «άλλη ιστορια»). Το πιο ανησυχητικό και απειλητικό είναι ότι ένας πολιτικός ακυρώνει τους θεσμούς και αποφασίζει αυτός πως θα γράφεται η Ιστορία και ενδεχομένως η Βιολογια, τα Μαθηματικά, η Χημεία ( δεν ξερω μέχρι που φθάνουν οι γνώσεις του αρχηγού της ΝΔ). Η Δημοκρατία δεν απειλείται από καμία Ρεπούση, αλλά από πολιτικούς που δεν σέβονται τους θεσμούς.
Μπροστά στην εξουσία, έπειτα από μία μακρά περίοδο πολιτικής περιθωριοποίησης, ο Αντώνης Σαμαράς βλέπει να πλησιάζει η δική του πολιτική άνοιξη. Υπάρχει όμως κίνδυνος να έχει την τύχη μιας άλλης Πολιτικής Ανοιξης. Και τότε θα δικαιωθεί αυτός που έγραψε ότι «το μόνο πράγμα που μας διδάσκει η ιστορία είναι ότι τίποτε
δεν μας διδάσκει η ιστορία.» Ο Hegel το έγραψε, όχι η Ρεπούση!
Επειδή όμως μετά τις πιρουέτες και την υπερψήφιση του Μνημονίου ο ζυγός δεν μπορεί να είναι ξένος βρέθηκε ένας «εγχώριος» ζυγός. Η Μαρία Ρεπούση. Όπως είπε ο αρχηγός της ΝΔ και υποψήφιος πρωθυπουργός η «Δημοκρατία μας δεν σηκώνει διαστρεβλώσεις στα βιβλία Ιστορίας, όπου η Γενοκτονία σε βάρος ελληνικών πληθυσμών μετατρέπεται σε… τουριστικό ατύχημα «συνωστισμού» στην προκυμαία της Σμύρνης». Ούτε βέβαια η Νέα Δημοκρατία μπορεί να σηκώσει «ατυχήματα συνωστισμού» στoν λεγόμενο πατριωτικό χώρο, μετά την κίνηση Καμμένου αλλά και την εθνικιστική αφύπνιση του Γιώργου Καρατζαφέρη, ο οποίος σε λίγο θα προτείνει να βάλουμε περιλαίμιο στους λαθρομετανάστες.
Το κόλπο είναι παλιό δοκιμασμένο, το ίδιο έκανε και ο Αλέφαντος για να φανατίσει τους ποδοσφαιριστές του. Πρέπει να κατασκευάσεις έναν εχθρό για να
ορίσεις την ταυτότητά σου. Και ως γνωστό ο Έλληνας όταν κοιτάει τον καθρέπτη δεν βλέπει τον Καραγκιόζη, αλλά τον Μέγα Αλέξανδρο, τον Κολοκοτρώνη και τον Αθανάσιο Διάκο.
Το ζήτημα δεν είναι όμως τι έγραψε ή τι δεν έγραψε η Ρεπούση, διότι είναι και πολλά που δεν έγραψε. (Θα είχε ενδεχομένως ενδιαφέρον να διαβάσουμε σε ένα σχολικό βιβλίο τι ρόλο έπαιξε η ιεραρχία και διάφοροι αγιορείτες «κοκαλοπωλητές» όπως τους χαρακτηρίζει ο Ανώνυμος στη Νομαρχία. Αυτό όμως είναι μια «άλλη ιστορια»). Το πιο ανησυχητικό και απειλητικό είναι ότι ένας πολιτικός ακυρώνει τους θεσμούς και αποφασίζει αυτός πως θα γράφεται η Ιστορία και ενδεχομένως η Βιολογια, τα Μαθηματικά, η Χημεία ( δεν ξερω μέχρι που φθάνουν οι γνώσεις του αρχηγού της ΝΔ). Η Δημοκρατία δεν απειλείται από καμία Ρεπούση, αλλά από πολιτικούς που δεν σέβονται τους θεσμούς.
Μπροστά στην εξουσία, έπειτα από μία μακρά περίοδο πολιτικής περιθωριοποίησης, ο Αντώνης Σαμαράς βλέπει να πλησιάζει η δική του πολιτική άνοιξη. Υπάρχει όμως κίνδυνος να έχει την τύχη μιας άλλης Πολιτικής Ανοιξης. Και τότε θα δικαιωθεί αυτός που έγραψε ότι «το μόνο πράγμα που μας διδάσκει η ιστορία είναι ότι τίποτε
δεν μας διδάσκει η ιστορία.» Ο Hegel το έγραψε, όχι η Ρεπούση!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.