Δευτέρα 29 Ιουλίου 2013

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ... Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΑΛΕΞΗ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΟΝ ΜΑΡΤΕΝΣ!


ΜΙΚΑΕΛ  ΜΑΡΤΕΝΣ: Σας ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου κάνατε να με δεχθείτε στο ίδιο το γραφείο σας, κύριε πρόεδρε.
ΑΛΕΞΗΣ  ΤΣΙΠΡΑΣ: Το γραφείο μου είναι πάντα ανοιχτό και φιλόξενο για όλους τους δημοσιογράφους, κύριε Μάρτενς.
ΜΙΚΑΕΛ  ΜΑΡΤΕΝΣ: Θα σας δείξω μια γελοιογραφία που δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα μας, την Frankfurter Algemeine Zeitung. Σας αρέσει το χιούμορ της;


ΑΛΕΞΗΣ  ΤΣΙΠΡΑΣ: Δεν βλέπω πουθενά κανένα χιούμορ, κ. Μάρτενς.
Η σάτυρα έχει κανονικά και μια δόση υπερβολής. Στη περίπτωση αυτή, ωστόσο, δεν απεικονίζει παρά την πραγματικότητα, όπως ακριβώς είναι. Είμαι όντως ανίκητος!
ΜΙΚΑΕΛ ΜΑΡΤΕΝΣ: Έχετε καταφέρει να δημιουργήσετε μια πλατιά συμμαχία όλων των προοδευτικών και αριστερών δυνάμεων με τις οποίες θα κυβερνήσετε. Ακόμα και το αντιφασιστικό, αντιλαϊκίστικο κόμμα των Ανεξάρτητων Ελλήνων του κ. Καμμένου είναι μαζί σας. Πως τα καταφέρατε;
ΑΛΕΞΗΣ  ΤΣΙΠΡΑΣ: Δεν ήταν και ιδιαίτερα δύσκολο. Ξέρετε, μπορεί με το κόμμα του κ. Καμμένου να

έχουμε ορισμένες διαφορετικές προσεγγίσεις σε επουσιώδη θέματα, όπως άλλωστε συμβαίνει με όλες τις προοδευτικές δυνάμεις του τόπου, αλλά μπροστά στην προοπτική της εξουσίας, όλα αυτά δεν μπορούν να σταθούν εμπόδιο!
ΜΙΚΑΕΛ ΜΑΡΤΕΝΣ: Στην προεκλογική εκστρατεία του 2012 είχατε κάνει στην Ομόνοια τη μεγαλειώδη δήλωση, ότι το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ υπέστειλαν την ελληνική σημαία και την παρέδωσαν στην καγκελάριο Μέρκελ. Πράγματι πολύ αποκαλυπτική η δήλωσή σας. Τη θυμάστε;
ΑΛΕΞΗΣ  ΤΣΙΠΡΑΣ: Δεν την θυμάμαι, αλλά δεν αποκλείεται και να την έχω κάνει... Ξέρετε, εγώ απλά τις διαβάζω τις ομιλίες μου. Θα ρωτήσω και θα σας πω!
ΜΙΚΑΕΛ  ΜΑΡΤΕΝΣ: Έχω την τιμή να συνομιλώ με τον αρχηγό του μεγαλύτερου αριστερού ευρωπαϊκού κόμματος και τον επόμενο πρόεδρο της ευρωπαϊκής επιτροπής. Θέλετε, με την ευκαιρία να απευθύνεται ένα μήνυμα στους λαούς τις Ευρώπης;
ΑΛΕΞΗΣ  ΤΣΙΠΡΑΣ: Με κάνετε και κοκκινίζω με τα καλά σας λόγια κ. Μάρτενς. Τις ερωτήσεις μόνος σας τις ετοιμάσατε ή μαζί με τον κ. Σκουρλέτη;
ΜΙΚΑΕΛ  ΜΑΡΤΕΝΣ: Δεν τον γνωρίζω, ούτε και έχω συναντηθεί ποτέ με τον κ. Σκουρλέτη. Αλλά την προετοιμασία των ερωτήσεων κάθε σημαντικής συνέντευξης με μεγάλους ηγέτες την κάνω συνήθως μόνος μου.
ΑΛΕΞΗΣ  ΤΣΙΠΡΑΣ: Έχεις ξεπεράσει κάθε όριο θρασύτητας και δημοσιογραφικής δεοντολογίας βρωμογερμαναρά. Τσακίσου αμέσως έξω από το γραφείο μου, μη σε πετάξω έξω εγώ ο ίδιος!

(ακούγεται ισχυρός θόρυβος και η απομαγνητοφώνηση είναι αδύνατη στη συνέχεια...)
Ο Γιάννης Μεϊμάρογλου είναι εκδότης της «Μεταρρύθμισης»
 http://metarithmisi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά