Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

Κύριε Θεοδόσιε, καλημέρα

Κύριε Θεοδόσιε, καλημέρα. Εμένα η κόρη μου σπουδάζει στο πανεπιστήμιό Σας, τελειόφοιτος Θεατρολογίας, και σας θαυμάζει. Εχει πάει καλά, πέρασε όλα της τα μαθήματα, αλλά της μένει ένα και δεν μπορεί να παντρευτεί. Πέρυσι το καλοκαίρι γνωρίστηκαν με τον Θάνο, αυτός είναι απόφοιτος ΤΕΙ, πολύ καλό παιδί, ο πατέρας του έχει σούπερ μάρκετ, και τώρα θέλουν να παντρευτούν. Αλλά επειδή μετά θέλει να κάνει και... δικτατορικό, εγώ της είπα να πάρει πρώτα το δίπλωμα και μετά να παντρευτούν τα παιδιά, να κάνουν ό,τι θέλουν. Πώς όμως θα πάρει το δίπλωμα αν δεν περάσει το μάθημα που της λείπει; Οπερ έδει δείξαι.
Κύριε Θεοδόσιε, δεν θα τολμούσα να σας αποκαλέσω έτσι αν δεν σας είχα δει πέρυσι στο JK να παίζετε. Κι επειδή εγώ αγαπάω την τέχνη και το θέατρο, θέλω να σας πω ότι δεν σας θαυμάζει μόνον η κόρη μου. Σας θαυμάζω κι εγώ. Κατά κάποιον τρόπο σας
θαυμάζουμε οικογενειακώς που λένε. Εμένα δεν θα μου το βγάλει κανείς απ’ το μυαλό πως ο καλλιτέχνης γενικά, ο ηθοποιός ειδικότερα, με το κοινό του έχει μια κοινότητα. Γι’ αυτό παίρνω το θάρρος να σας ζητήσω να το ανοίξετε το ρημάδι, να περάσει το κορίτσι το μάθημα, να παντρευτεί για να κάνει και το δικτατορικό της. Και θέλει να το κάνει πάνω Σας, στο έργο Σας εννοώ. Αυτός ο Ιουλιανός ο Αποστάτης ήταν το κάτι άλλο. Η κόρη μου λέει, για να δείτε πόσο σας εκτιμάει, πως ούτε ο Οθέλλος δεν θα μπορούσε να γράψει τον δικό Σας Ιουλιανό, γιατί εσείς είστε Μπέκετ με πάθος. Ετσι σας λέει το κορίτσι.
Θεοδόσιε, σε παρακαλώ, με όλο το θάρρος τώρα που γνωριστήκαμε, κάνε κάτι να το ανοίξεις το ρημάδι να δώσουν εξετάσεις τα παιδιά, να πάρουν και το δίπλωμα για να τελειώνουμε καμιά ώρα. Και μετά τα βρίσκεις με εκείνον τον κ. υπουργό, που σε έχει ρημάξει στην πυγμή και σε καταλαβαίνω. Μπλέξατε κι οι δύο, τι να κάνετε, άνθρωποι είστε, σας καταλαβαίνω, και τα ανθρώπινα, λάθη είναι κι αυτά, ουδείς αλάνθαστος και μηδέν άγαν. Είσαι αγωνιστής, βρε Θεοδόσιε, όμως πες μου τι θα ανεβάσεις φέτος. Γιατί έμαθα ότι με όλα αυτά που γίνονται δεν μπορείς να κάνεις πρόβες. Οπότε χωρίς πρόβες καταλαβαίνεις και την κατάσταση της κόρης μου που θέλει να παντρευτεί και να ξενοικιάσουμε το διαμέρισμα που μένει τώρα για να πιάσουν ένα και οι δύο πια ως παντρεμένοι. Ετσι θα μπορέσει κι ο γαμπρός μου, εξαιρετικό παιδί, να δουλέψει και στο σούπερ μάρκετ του πατέρα του και η κόρη μου να κάνει το δικτατορικό της πάνω Σου.
Υμέτερος
 Του Τάκη Θεοδωρόπουλου-Καθημερινή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά