Έχουν χωριστεί στα δύο οι χρυσαυγίτες και δεν το κρύβουν. Οι μεν είναι οι λεγόμενοι «αρχηγικοί» που παραμένουν πιστοί στον έγκλειστο στις γυναικείες φυλακές Κορυδαλλού «αρχηγό» τους κ. Ν. Μιχαλολιάκο. Οι δε είναι οι λεγόμενοι... «Κασιδιαρικοί», που δηλώνουν πίστη στον κ. Ηλ. Κασιδιάρη,
με τον οποίο ο κ. Μιχαλολιάκος δεν διατηρεί πλέον τις καλύτερες των
σχέσεων. Μου λένε ότι το μετάνιωσε που έσπευσε από τηλεοράσεως να τον
χρίσει υποψήφιο δήμαρχο Αθηναίων. Πάντως η διαμάχη καλά κρατεί. Θέλετε
ένα παράδειγμα; Ο κ. Κασιδιάρης, ο οποίος τελευταίως μοιράζει χρίσματα
υποψηφίων δημάρχων και περιφερειαρχών ανά την Ελλάδα, θέλει να δώσει το
χρίσμα για την
Περιφέρεια Πελοποννήσου στον εκλεκτό του κ. Δ. Κουκούτση, βουλευτή Μεσσηνίας. Ο κ. Μιχαλολιάκος όμως θέλει να αναβαθμίσει την υποψηφιότητα στην Πελοπόννησο, δεν θέλει υποψήφιο βουλευτή (σου λέει μη βρεθεί και αυτός στη φυλακή) και επιθυμεί να πρωταγωνιστήσει ο προσωπικός του φίλος κ. Χρ. Γούδης (καθηγητής Αστρονομίας στην Πάτρα). Ελα όμως που ο κ. Κασιδιάρης, που θέλει να εμφανίζεται ότι πλέον εκπροσωπεί την «καθαρότητα της πολιτικής της Χρυσής Αυγής», θυμήθηκε ότι ο εκλεκτός του «αρχηγού» είχε γράψει παλαιότερα ένα ποίημα με τον τίτλο «Ω μεγάλο έθνος» που αναφέρεται στους Ισραηλινούς και άρχισε να το διαδίδει στις οργανώσεις ευρέως.
ΒΗΜΑτοδότης
Περιφέρεια Πελοποννήσου στον εκλεκτό του κ. Δ. Κουκούτση, βουλευτή Μεσσηνίας. Ο κ. Μιχαλολιάκος όμως θέλει να αναβαθμίσει την υποψηφιότητα στην Πελοπόννησο, δεν θέλει υποψήφιο βουλευτή (σου λέει μη βρεθεί και αυτός στη φυλακή) και επιθυμεί να πρωταγωνιστήσει ο προσωπικός του φίλος κ. Χρ. Γούδης (καθηγητής Αστρονομίας στην Πάτρα). Ελα όμως που ο κ. Κασιδιάρης, που θέλει να εμφανίζεται ότι πλέον εκπροσωπεί την «καθαρότητα της πολιτικής της Χρυσής Αυγής», θυμήθηκε ότι ο εκλεκτός του «αρχηγού» είχε γράψει παλαιότερα ένα ποίημα με τον τίτλο «Ω μεγάλο έθνος» που αναφέρεται στους Ισραηλινούς και άρχισε να το διαδίδει στις οργανώσεις ευρέως.
ΒΗΜΑτοδότης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.