Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Μικρός ιντερνετικός χαμός

1 σχόλιο:

  1. Επειδή,οι γράφοντες δεν είναι ρομποτ,καλό θα ήταν να μην τους αντιμετωπίζουν σαν νούμερα,που θυμίζουν Αουσβιτσ(μέρα που ξημερώνει),να τους τιμούν για την ανωνυμία που θέλουν να επιλέγουν,αφού μπορούν να τους κρατήσουν ή όχι στην διαδυκτιακή παρέα με το δικαίωμα ανάρτησης ή όχι των θεσεών τους.
    ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΤΟ Νο -8-
    και
    να με ξέρουν με αυτό!!!!!!!!!
    θέλω η κρίση του ΔΕΚΤΗ μου να αποφασίζει,για την επιθυμία μου ν΄ανήκω στην παρέα του,την οποία ανωνυμία μου θα μπορώ να επιλέγω εγώ για το ευρύτερο διαδικτυακό κοινό.
    ΕΤΣΙ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟΝ ΤΙΜΩ ΤΟΝ ΔΕΚΤΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ,ΑΦΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΛΟΓΟ.

    ΑΝΩΝΥΜΟΣ /ΕΠΩΝΥΜΟΣ
    από ιδεολογία και χωρίς κουκούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά