Παρασκευή 28 Νοεμβρίου 2014

Περίεργα πράματα...

Ήταν αναμενόμενο. Μια τόσο σοβαρή επιχείρηση - αυτή του χρηματισμού βουλευτών για να ψηφίσουν υπέρ του Προέδρου της Δημοκρατίας - ποιοι θα την έφερναν εις πέρας; Μόνο κορυφαία πολιτικά και κομματικά στελέχη της ΝουΔου. Ακριβώς ένα τέτοιο στέλεχος, αυτής δηλαδή της εμβέλειας, προσέγγισε τη Σταυρούλα Ξουλίδου, αν πιστέψω την ίδια και τον πρόεδρο του κόμματος «Π. Καμμένος και Σία Ανεξάρτητοι Ελληνες» στο οποίο ανήκει.
Αλλά να τους πιστέψω; Είμαι αμφίθυμος. Γιατί το βρήκα αυτό το... μεγαλοστέλεχος (λέμε τώρα...) που ονομάζεται Γεώργιος Σουκούρης, μίλησα μαζί του και ψιλοέπεσα από τα σύννεφα. Οχι μόνο διότι δεν βρίσκεται (ψηλά) σε καμιά κομματική επετηρίδα, αλλά... καλύτερα να παραθέσω το προφίλ του για να γίνει αντιληπτό περί τίνος πρόκειται:
Πρόκειται λοιπόν για Βορειοηπειρώτη, άνεργο, κατά περίπτωση συγγραφέα βιβλίων για το «Βορειοηπειρωτικό», γύρω στα 60 (δεν μου είπε ακριβώς), πατέρα δυο άνεργων παιδιών επίσης και εκ συστήματος επισκέπτη πολιτικών γραφείων.
Οπως μου εξήγησε, «προσπαθεί να επιβιώσει» - αυτός είναι ο λόγος που τον έφερνε συχνά σε πολιτικά γραφεία και μεταξύ αυτών και στο γραφείο, υποστηρίζει, της Σταυρούλας Ξουλίδου.
Ποιο είναι το αίτημά του; «Να μας δώσουν μια σύνταξη εμάς των Βορειοηπειρωτών, να μπορέσουμε να ζήσουμε, δεν έχουμε να φάμε, κύριε, τώρα».
Τον ρώτησα φυσικά για το πώς προέκυψαν τα... εκατομμύρια στην Ξουλίδου: «Είναι όλα ψέματα» μου απάντησε. «Εγώ πήγα στο γραφείο της στην οδό Βουλής, όπως έχω πάει και σε άλλα πολιτικά γραφεία, για να της ζητήσω να προωθήσει το αίτημά μας. Με άκουσε αλλά δεν δέχθηκε να το κάνει. Εκτοτε είχαμε μια αλληλογραφία μέσω facebook. Μιλάγαμε. Εκεί είναι όλο το θέμα».
-Της κάνατε προσφορά ή όχι;
-Τι προσφορά να της κάνω, άνθρωπέ μου, εγώ δεν έχω μία, το καταλαβαίνεις; Ούτε για δικηγόρο. Και με μπλέξανε σε μια ιστορία από την οποία δεν ξέρω πώς θα ξεμπλέξω.
Είπαμε πολλά και διάφορα, τα οποία δεν είναι της παρούσης. Και μου αποκάλυψε ότι, πριν τον εντοπίσω εγώ, τον εντόπισαν δυο παλικάρια μεγέθους... ντουλάπας προχθές το βράδυ στην Αγίου Κωνσταντίνου την ώρα που επέστρεφε σπίτι του. Για την ακρίβεια, τον «στρίμωξαν». Μου είπε και τι του ζήτησαν. Νομίζω ότι οι αρμόδιες Αρχές θα πρέπει να ασχοληθούν άμεσα με το συγκεκριμένο γεγονός αλλά και με αυτόν τον άνθρωπο, γιατί στην ιστορία εμπλέκονται και τύποι οι οποίοι δεν ορρωδούν μπροστά σε τίποτε...
Γ Παπαχρήστος-ΤΑ ΝΕΑ

1 σχόλιο:

  1. το μόνο σίγουρο απ΄αυτή την ιστορία είναι,ότι η κα Ξουλίδου,θα επανεκλεγεί βουλευτής
    κι"ουτε ψύλος στον κόρφο της".

    ο παππούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά