Δευτέρα 27 Ιουλίου 2015

Μεταξύ Χίτλερ και Καραγκιόζη

Η έλλειψη νομικής αντίληψης δεν σημαίνει απαραίτητα και έλλειψη κάποιας γνώσης Ιστορίας. Η κυρία Κωνσταντοπούλου αποδεικνύει ότι έχει μελετήσει την άνοδο του Χίτλερ στην εξουσία.
Οι κατηγορίες ότι συμπορεύεται με τη Χρυσή Αυγή στη Βουλή, όποια βάση και να έχουν, είναι ήσσονος σημασίας. Η κυρία Κωνσταντοπούλου απλώς την εκμεταλλεύεται προσδοκώντας να αποσπάσει τους ψηφοφόρους της. Η κύρια στρατηγική που ξεδιπλώνει σε καθημερινή βάση αντιγράφει πιστά αυτήν των ανθρωπόμορφων ναζιστικών καρικατούρων που κατάφεραν όμως να αιματοκυλίσουν την Ευρώπη.
Ο Χίτλερ ξεκίνησε τον «αγώνα» του ισχυριζόμενος ότι το χρέος της Γερμανίας προς τη Γαλλία ήταν παράνομο και επονείδιστο. Παράλληλα ξεκίνησε μια επίθεση στους Εβραίους με τον ισχυρισμό ότι πλούτιζαν εις βάρος των Γερμανών, προσπαθούσε να τρομοκρατήσει τον κρατικό μηχανισμό, απειλούσε τους δημοσιογράφους και τους πολιτικούς. Κύριο επιχείρημα του Χίτλερ ήταν η κατάλυση της Δημοκρατίας!

Η κυρία Κωνσταντοπούλου έχει αντιγράψει όλα τα ανωτέρω. Θα μπορούσε όμως να αναφερθεί και σε διαπλεκόμενες πολιτικές οικογένειες που π.χ. λαμβάνουν παράνομα επιδόματα, χρησιμοποιούν κρατικές θέσεις, εκπροσωπούν εκδοτικά, επιχειρηματικά και ενίοτε ποδοσφαιρικά συμφέροντα.

Ομως η Ιστορία ενίοτε επαναλαμβάνεται ως φάρσα. Το Αγος της Βουλής δεν θα καταφέρει να γίνει Χίτλερ - καταφέρνει όμως να γίνει η «Μορφονιός» του θεάτρου σκιών, που κάθε φράση της προκαλεί τα γέλια του κοινού και στο τέλος θα φάει μια καρπαζιά «α λα Καραγκιόζη».
Aν. Ψυχάρης-ΤΟ ΒΗΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά