Απαγόρευση της διέλευσης οχημάτων μεικτού
βάρους άνω των 3,5 τόνων στο παράπλευρο οδικό δίκτυο των εθνικών οδών
προβλέπει απόφαση του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Η απόφαση αφορά σε οχήματα επαγγελματικής χρήσης, μηχανήματα έργων, φορτηγά κ.λπ. μεικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων. Προβλέπονται όμως και εξαιρέσεις με ειδική άδεια, στις οποίες περιλαμβάνονται αγροτικής χρήσης οχήματα και τροχήλατα μηχανήματα, τα οποία χρησιμοποιούνται για αγροκτηνοτροφικές δραστηριότητες και οι ιδιοκτήτες των οποίων είναι κύριοι ακινήτου παρακείμενης περιοχής. Ακόμη, εξαιρούνται βαρέα οχήματα των οποίων ο ιδιοκτήτης διαμένει μόνιμα σε όμορη περιοχή.
Το πρόστιμο σε
περίπτωση διέλευσης φορτηγού χωρίς άδεια είναι 1.000 ευρώ με άμεση καταβολή, σε διαφορετική περίπτωση το όχημα ακινητοποιείται....
Οι εκπρόσωποι των μεταφορικών εταιρειών κατηγορούν την κυβέρνηση ότι φροντίζει για τα συμφέροντα των παραχωρησιούχων θέτοντας εμπόδια στο μεταφορικό έργο.
Υ.Γ Όταν είχαμε χτυπήσει καμπανάκια για την επικινδυνότητα του
παράδρομου κάποιοι "μεγαλοσχήμονες" έβγαζαν όλο καμάρι φωτογραφίες . Τελικά διαπιστώθηκε μετά από πληθώρα ατυχημάτων ότι τους μόνους που εξυπηρετούσε ήταν οι νταλικέρηδες , Τούρκοι, Βούλγαροι , Σκοπιανοί, Ρουμάνοι , μόνο από τα διόδια Πελασγίας κέρδιζαν 12 ευρώ. Ας ελπίσουμε τώρα ότι θα υπάρχει επαρκής αστυνόμευση.
Η απόφαση αφορά σε οχήματα επαγγελματικής χρήσης, μηχανήματα έργων, φορτηγά κ.λπ. μεικτού βάρους άνω των 3,5 τόνων. Προβλέπονται όμως και εξαιρέσεις με ειδική άδεια, στις οποίες περιλαμβάνονται αγροτικής χρήσης οχήματα και τροχήλατα μηχανήματα, τα οποία χρησιμοποιούνται για αγροκτηνοτροφικές δραστηριότητες και οι ιδιοκτήτες των οποίων είναι κύριοι ακινήτου παρακείμενης περιοχής. Ακόμη, εξαιρούνται βαρέα οχήματα των οποίων ο ιδιοκτήτης διαμένει μόνιμα σε όμορη περιοχή.
Το πρόστιμο σε
περίπτωση διέλευσης φορτηγού χωρίς άδεια είναι 1.000 ευρώ με άμεση καταβολή, σε διαφορετική περίπτωση το όχημα ακινητοποιείται....
Οι εκπρόσωποι των μεταφορικών εταιρειών κατηγορούν την κυβέρνηση ότι φροντίζει για τα συμφέροντα των παραχωρησιούχων θέτοντας εμπόδια στο μεταφορικό έργο.
Υ.Γ Όταν είχαμε χτυπήσει καμπανάκια για την επικινδυνότητα του
παράδρομου κάποιοι "μεγαλοσχήμονες" έβγαζαν όλο καμάρι φωτογραφίες . Τελικά διαπιστώθηκε μετά από πληθώρα ατυχημάτων ότι τους μόνους που εξυπηρετούσε ήταν οι νταλικέρηδες , Τούρκοι, Βούλγαροι , Σκοπιανοί, Ρουμάνοι , μόνο από τα διόδια Πελασγίας κέρδιζαν 12 ευρώ. Ας ελπίσουμε τώρα ότι θα υπάρχει επαρκής αστυνόμευση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.