Μια κάποια συριζαία βουλευτής, Βάκη το όνομά της αλλά δεν την ξέρει ούτε ο περιπτεράς της, λέει ότι «εξωτερική πολιτική δεν γίνεται με περικεφαλαίες και ακροδεξιές παράτες». Οπότε, μην πάτε στο συλλαλητήριο γιατί είναι παρέλαση ακροδεξιών κι έχει μεγάλη διαφορά από τα gay parade που πάνε τα συντρόφια της.
Αίφνης, κι ενώ οι διοργανωτές περιμένουν έως κι ένα εκατομμύριο πολίτες, η εφημερίδα Έθνος του Ιβάν Σαββίδη, έχει πρωτοσέλιδο για το τι φοβάται η Αστυνομία την Κυριακή, όπερ σημαίνει ότι φοβούνται σοβαρά επεισόδια που θα κάνουν ακροδεξιοί.
Η εφημερίδα βρε του Σαββίδη που βάφτισε τον Αλέξη ηγέτη του διαμετρήματος του Πούτιν κι άνοιξε πόλεμο με τον Κυριάκο.
Και ταυτόχρονα ο Ρουβίκωνας, αυτά τα καλά παιδιά που
μπουκάρουν όπου γουστάρουν και απειλούν όποιον θέλουν με την ανοχή του Τόσκα, παίζοντας το παρακρατικό χέρι της κυβέρνησης στην κοινωνία, εμφανίστηκαν και απειλούν. «Μπορεί να χυθεί αίμα την Κυριακή», λένε, όποτε Ρουβίκωνες και Έθνος του Σαββίδη τι μας λένε: «Μην πάτε στο Σύνταγμα την Κυριακή γιατί μπορεί να πέσει ξύλο, να καεί το σύμπαν, να υπάρξουν ακόμη και θύματα και βεβαίως τα επεισόδια θα τα κάνουν πάντα… ακροδεξιοί.
Σου λέει ο οικογενειάρχης πατριώτης: «Βρε μπας κι έχουμε κανένα χαμό την Κυριακή; Μήπως να μην πάω και γλιτώσω τη ζωή μου;»
Αν αυτά όλα δεν είναι οργανωμένο σχέδιο απαξίωσης της συγκέντρωσης, αν δεν είναι ένα σχέδιο Μαξίμου να μην πάει κόσμος, να μην στοχοποιηθεί ως ακροδεξιός και να μην κινδυνεύσει η ζωή του, τότε τι είναι;
Η μακριά και βρόμικη χειρ της αριστεράς επιχειρεί να μπλοκάρει μια υγιή, αγνή, πατριωτική διαμαρτυρία. Μια διαμαρτυρία η οποία ενδεχομένως να ξεφεύγει από τις αντιδράσεις για το «Σκοπιανό» και να παίρνει αντικυβερνητικό χαρακτήρα. Ο Τσίπρας και η παρέα του είχαν συνηθίσει αυτοί να έχουν το μονοπώλιο της πλατείας και τώρα ανησυχούν για τη λαϊκή αντίδραση. Όμως, δεν θα τους περάσει. Ο κόσμος δεν πρέπει ούτε να φοβηθεί, ούτε να προσβληθεί με τις ανοησίες των πληρωμένων δολοφόνων χαρακτήρων. Πρέπει να πάει μαζικά και να δώσει την απάντηση που πρέπει σε κάθε άθλιο που νομίζει ότι μπορεί να προσβάλλει τους αγνούς πατριώτες ή να τους εκφοβίζει με απειλές. Η απάντηση θα έρθει και θα είναι ηχηρή.
antinews.gr
OI ΚΑΤΣΑΠΛΙΔΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΣ ΕΛΘΟΥΝ 30 ΡΟΥΒΙΚΩΝΕΣ ΠΡΑΚΡΑΤΙΚΟΙ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΛΑΟ
ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΜΥΤΙΣΟΥΝ ΤΑ ΤΣΙΠΡΑΚΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ
ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΜΥΤΙΣΟΥΝ ΤΑ ΤΣΙΠΡΑΚΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήπρος σχολιαστη Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018 - 1:03:00 μ.μ. EET!!
Τι Αλλο να σ~πω ρε φιλε! Από τοτε που διπλοπινεις τα τσιπρακια σου και γραφεις και κεφαλαια , σταμάτησες να διαβαζεις σωστα τη πυξιδα για το που τραβαμε κι ουτε προσεχεις τα σχολια εδω των αναγνωστων σαν εκεινα από το Τρίτη, 30 Ιανουαρίου 2018 στο Κωτσόβολος, που ένα από αυτά αναφέρεται στο τι σοι πραγμα είναι ο Ελληνας ααν και σενα . Διαβαστο αν δεν το διαβασες , καλο θα σου κανει για να σταματήσεις μηπως τα χλιμητρισματα
ΚΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ διαβασε κι αυτό το νέο το τι δηλωσε η Μαξιμου: Συμφωνεί, λεει, ο Μητσοτάκης με τη θέση Γεωργιάδη για πΓΔΜ; ]
«Επιβεβαιώθηκε ποιος κάνει κουμάντο στη ΝΔ».
Αμα λοιπον τα διαβασες και τα μελετησες αυτα ΟΛΑ καλα, τραβα για υπνο και μην ενοχλεις τον κοσμακι, αστον να μασει καμια ελια!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ρωμαίος συγκλητικός Μενένιος Άπιος που έζησε στην Ελλάδα επί ρωμαιοκρατίας, έστειλε επιστολή στον ανθύπατο Ατίλιο Νάβιο, που τοποθετήθηκε στην Αχαΐα ως διοικητής, στην οποία επιστολή αναλύει τους χαρακτήρες των Ελλήνων για να τον διευκολύνει να τους διοικήσει καλύτερα.
Η επιστολή αυτή μεταφράστηκε από τα Λατινικά από τον Κωνσταντίνο Τσάτσο και επειδή δεν έχει χρονολογία γραφής, εικάζεται, ότι πρέπει να γράφτηκε στα προχριστιανικά χρόνια.
Η πρώτη δημοσίευση έγινε στο περιοδικό Νέα Εστία, Ο Κωνσταντίνος Τσάτσος αναδημοσίευσε το κείμενο στο βιβλίο του «Αφορισμοί και διαλογισμοί (β’ σειρά)» (Εστία, 2η έκδ. 1970, σελ. 243 κ.ε.)
Ενα τμήμα της επιστολής του Μενένιου Άπιου στον Ατίλιο Νάβιο αναφέρει συνοπτικά:
Οι Έλληνες πάσχουν από εγωπάθεια γι’ αυτό κι εμείς οι Ρωμαίοι που ήμασταν κατώτεροί τους, καταφέραμε και πήραμε την εξουσία από τα χέριά τους, ενώ αυτοί ήταν κοσμοκράτορες.
Κάθε έργο πρέπει να είναι συλλογικό και σε διαδοχικές γενιές να τελειώνει για να έχει μακρόχρονη πνοή. Τα έργα πρέπει να είναι υπερπροσωπικά. Η πολιτική σκέψη στην Ελλάδα λείπει. Ο ένας πολιτικός φθείρει τον άλλο μέχρι εξοντώσεως με συνεχή σύγκρουση. Οι Έλληνες έχουν σκέψη δυνατή και αγωνιστική διάθεση. Όμως έχουν άρρωστο χαρακτήρα. Δεν ενώνονται για να γίνει ένα έργο, αυτοκαταστρέφονται.
Γι’ αυτό οι Έλληνες υπέφεραν δεινά και θα υποφέρουν στο μέλλον τα οποία οφείλονται στη φιλοπρωτία που είναι η νόμιμη θυγατέρα του εγωισμού τους.
Εχει αλλάξει τίποτα?
Πέμπτη, 1 Φεβρουαρίου 2018 - 3:00:00 μ.μ. EET
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμμεριζομαι τα οσα γραφεις και χαιρομαι ιδιαιτερα που εκανες τον κοπο να μας ανακοινωσεις κι εδώ, τις αγνωστες αυτες και σε μενα ως τα τωρα, γραμμεσ !
Μονο από περιεργεια το ερωτημα> Τυγχανεις νασαι ο διανομεας σανου που γραφει
τακτικα εδώ σε μας τους σανοφαγους!!?? Θα ηταν για μενα εκπληξη γιατι εκεινος άλλο από σανο δεν καταλαβαινει!!
6:34
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι σανοφάγοι όπως τους ονομάζεις ήδη έπρεπε να έχουν κατανοήσει ότι έχουν τραγικά σφάλει.
Οι σανοδιανομείς απλώς νιώθουν λίγο δικαιομένοι.
Το πως αντιλαμβάνεται, και κατανοεί ο καθένας πολιτικές απόψεις επαφίεται στη ικανότητά του να αναλύει και να εμβαθύνει τα δεδομένα. Τα κόμματα πάντοτε αντιμετώπιζαν και αντιμετωπίζουν τους ψηφοφόρους με όρους πολικού μάρκετινγκ, δηλαδή χρησιμοποιούν εργαλεία και τεχνικές μάρκετινγκ προσπαθώντας να κατανοήσουν τι θέλουν οι ψηφοφόροι και τι δεν θέλουν ώστε να τους επηρεάσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρα ο "σανός" είναι μέρος του πολιτικού μάρκετινγκ και όπως αξιολογείς ένα προϊόν που διαφημίζει η τηλεόραση πριν το αγοράσεις έτσι ο καθένας μας πρέπει να αξιολογεί την πολιτική του θέση για να μην καταλήξει σανοφάγος. Είναι εύκολο αυτό ? Όχι τόσο γιατί το μάρκετινγκ (σανός) είναι τόσο ισχυρό όπως και οι διαφημίσεις των προϊόντων στη τηλεόραση.
Διανομέας σανού δεν είμαι, απλώς εκφράζω απλές απόψεις που δεν είναι απαραίτητο να είναι σωστές, αλλά η υγιής διαφωνία πολλές φορές οδηγεί στις σωστές αποφάσεις.