Παρασκευή 23 Οκτωβρίου 2020

Μια μούντζα στην μούρη μας


Σας προτρέπω να καταναλώσετε ένα τεταρτάκι από την ζωή σας και να διαβάσετε ολόκληρη την Εξώδικη Όχληση – Διαμαρτυρία που μοίρασε η ΟΛΜΕ προς τους καθηγητές-μέλη της, για να την στείλουν στους Διευθυντές Δευτεροβάθμιας οι οποίοι περικόπτουν αναλογικά τις αμοιβές όσων καθηγητών αρνήθηκαν να κάνουν τηλε-εκπαίδευση σε μαθητές κατειλημμένων σχολείων και σε όσους εκπαιδευτικούς πήραν μέρος στην απεργία της ΑΔΕΔΥ την περασμένη βδομάδα.

Κι αφού σας προτρέπω να την διαβάσετε με μέγιστη προσήλωση (είναι αναρτημένη παντού στο διαδίκτυο), δεν θα την σχολιάσω διόλου. Κρίση έχετε, τα γεγονότα μέσες-άκρες τα ξέρετε, θα βγάλετε μόνοι σας συμπέρασμα. Ξεπεράστε τα βαρετά πληροφοριακά και νομικίστικα που γράφει μέσα, τους αριθμούς των εγκυκλίων, τις κοινές υπουργικές αποφάσεις, τα ΦΕΚ, τα άρθρα και τις παραγράφους των νόμων που επικαλείται. Μείνετε στην ουσία της υπόθεσης.

Στο γιατί δηλαδή η ΑΔΕΔΥ και η ΟΛΜΕ θεωρούν δίκαιο και σωστό να πληρωθούν από το

κράτος οι καθηγητές που -παρά τις εντολές του εργοδότη τους- αρνήθηκαν να κάνουν τηλε-εκπαίδευση στους μαθητές των κατειλημμένων σχολείων. (Το ξαναγράφω για να το εμπεδώσετε.) Σας προτρέπω μάλιστα να δώσετε ιδιαίτερη σημασία στην επίκληση του Συντάγματος, που κατά την γνώμη τους δικαιολογεί την στάση τους και νομιμοποιεί το αίτημα τους για πληρωμή των μη-δεδουλευμένων.

Κι αφού διαβάσετε το ιστορικό αυτό κείμενο, αν μεν είστε δημόσιος υπάλληλος σε κάποια άλλη υπηρεσία του κράτους, διδαχτείτε για το πώς δίνονται οι ηρωικοί αγώνες και πως κερδίζονται οι τίμιες μάχες. Αν πάλι τυχαίνει να είστε κανένας υπαλληλάκος του ιδιωτικού τομέα ή τίποτα ελεύθερος επαγγελματίας της συμφοράς, απλώς σηκώστε την παλάμη σας και δώστε στον εαυτό σας μια μεγαλοπρεπή μούντζα. Όλα τα άλλα είναι παραμύθια της Χαλιμάς.

 

2 σχόλια:

  1. Μ΄αγώνες κατακτάμε τα προνόμιά μας. ΟΛΜΕ Γ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στο παρελθον ημουν προσκεκλημενος της Εταιριας Mitsubishi στη Υοκοhama της Ιαπωνίας και στα πλαίσια της ενημέρωσης επισκεφτήκαμε και το τμήμα διαστημικής Έρευνας, όπου προς μεγάλη μου έκπληξη είδε μαθητές δημοτικών σχολείων να ενημερώνονται στη τεχνική κατασκευής δορυφόρων!! Στην ερώτηση μου στον υπεύθυνο του τμήματος αν οι μαθητές μπορούν να κατανοήσουν την ανάλυση της υψηλής και εξειδικευμένη τεχνολογίας, μου απάντησε ότι υπάρχουν ειδικά απλοποιημένη προγράμματα στο σχολείο τους για το σκοπό αυτό.
    Εμείς έχουμε δεκαπενταμελες και καταλήψεις. Τίποτα δεν είναι τυχαίο που η παγκόσμια αγορά είναι πλημμυρισμένη με Ιαπωνικά προϊόντα υψηλής τεχνολογίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά