Όλα τα νέα της Ανατολικής Φθιώτιδας πολιτικά και άλλα από το κεφαλοχώρι της. Βήμα επικοινωνίας σε όλους εσάς. Γράψτε μας την άποψή σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας, και αποστείλατε στο vassilis.axelis@gmail.com "Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες".(Βολταίρος) Το ιστολόγιο απευθύνεται σε νοήμονες πολίτες.
Τετάρτη 19 Ιανουαρίου 2022
«Γεράκι»: Ποια είναι η 332 Μοίρα της Πολεμικής Αεροπορίας που θα ενταχθούν τα Rafale
Η 332 Μοίρα, με χαρακτηριστικό κλήσης «Γεράκι», συγκροτήθηκε το 1989 και αποστολή της είναι η διατήρηση υψηλού βαθμού αποτελεσματικότητας και ετοιμότητας με κατάλληλη οργάνωση, εκπαίδευση του προσωπικού και συντήρηση των μέσων και συστημάτων που διατίθενται, για ανάληψη και επιτυχή διεξαγωγή αεροπορικών επιχειρήσεων οποτεδήποτε απαιτηθεί και σύμφωνα με τα ισχύοντα σχέδια.
Τα αεροσκάφη που υπηρετούν στην 332 Μοίρα είναι τα Mirage 2000 EGM/BGM και από σήμερα τα Rafale.
Κ. Μητσοτάκης: Πολλαπλασιαστής ισχύος τα Rafale
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, μιλώντας στην τελετή υποδοχής των έξι Rafale στην Ελλάδα, τόνισε ότι αναβαθμίζουν τη χώρα και ανοίγουν νέα σελίδα στα γαλανόλευκα φτερά.
«Πολλαπλασιαστή ισχύος που αναβαθμίζει τη χώρα μας σε επίπεδο επιχειρησιακό, τεχνολογικό, αλλά και γεωπολιτικό», χαρακτήρισε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης τα νέα μαχητικά Rafale κατά τον χαιρετισμό του στην τελετή παραλαβής των πρώτων έξι αεροσκαφών στην Τανάγρα.
Ιστορία της 332 Μοίρας Παντός Καιρού
Η 332 Μοίρα Παντός Καιρού (ΜΠΚ) ιδρύθηκε στις 11 Αυγούστου 1989 στην 114 Πτέρυγα Μάχης - Αεροπορική Βάση Τανάγρας, φέροντας τον κωδικό κλήσης «Γεράκι», και στεγάστηκε στις εγκαταστάσεις που κατείχε η 334 Μοίρα, η οποία είχε ήδη μετεγκατασταθεί στην 126 Σμηναρχία Μάχης, στο Ηράκλειο Κρήτης. Αμέσως η Μοίρα άρχισε την εκπαίδευση των ιπταμένων της στο νέο μαχητικό αεροσκάφος Μ-2000EGM, με αεροσκάφη που ανήκαν στην 331 Μοίρα και συντηρούνταν από τους τεχνικούς της. Οι πρώτοι πιλότοι της Μοίρας είχαν μεγάλη εμπειρία σε αεροσκάφη των τύπων Mirage F-1CG και F-4E Phantom II.
Το έμβλημα της 332 Μοίρας
Την 1η Νοεμβρίου 1989 η Μοίρα παρέλαβε τα πρώτα 14 μαχητικά της αεροσκάφη (10 μονοθέσια και 4 διθέσια), ενώ στις 15 Ιουλίου 1990 η αρχική εκπαίδευση ολοκληρώθηκε και έγινε ανακατανομή των πιλότων και των τεχνικών, έτσι ώστε οι δύο Μοίρες να είναι στο ίδιο επίπεδο από πλευράς έμψυχου δυναμικού.
Το Νοέμβριο του 1990 η Μοίρα αξιολογήθηκε με επιτυχία από το Αρχηγείο Τακτικής Αεροπορίας (ΑΤΑ) και κηρύχθηκε επιχειρησιακή, οπότε άρχισε τη διενέργεια αποστολών αναχαίτισης και καθηκόντων επιφυλακής πάνω από το Αιγαίο.
Με την παραλαβή των βλημάτων αέρος-αέρος Matra Super 530D και την ενσωμάτωση του σύγχρονου συστήματος αυτοπροστασίας Integrated Counter Measures System (ICMS), το Μ-2000 αναδείχθηκε ως το πλέον ολοκληρωμένο αεροπλάνο της Πολεμικής Αεροπορίας της εποχής του.
Από το Μάρτιο 2007 η Μοίρα ανέλαβε, από την 331 Μοίρα, το ρόλο της Τακτικής Αεροπορικής Υποστήριξης Ναυτικών Επιχειρήσεων (ΤΑΥΝΕ), παραλαμβάνοντας τα βλήματα αέρος-επιφανείας AM39 EXOCET και ενσωματώνοντας ιπταμένους και τεχνικό προσωπικό με εμπειρία στη συγκεκριμένη αποστολή.
Τα χαρακτηριστικά των Rafale που απέκτησε η ΠΑ
Σύμφωνα με το επίσημο site της Πολεμικής Αεροπορίας, ο τύπος μαχητικού Rafale που εντάχθηκε από σήμερα στο δυναμικό της είναι ένα δικινητήριο, δελταπτέρυγο μαχητικό αεροσκάφος πολλαπλών ρόλων, γαλλικής κατασκευής, που καλύπτει όλο το φάσμα των επιχειρησιακών αποστολών.
«Καθιστούν την Αεροπορία μας μία από τις ισχυρότερες στην Ευρώπη και τη Μεσόγειο»
«Πρόκειται για μία γεωστρατηγική εξέλιξη πρώτης γραμμής, γιατί τα νέα μαχητικά καθιστούν την Αεροπορία μας μία από τις ισχυρότερες στην Ευρώπη και τη Μεσόγειο, κάτι που προσδίδει στην ευελιξία της εθνικής μας διπλωματίας και τις πολύπλευρες συμμαχίες της χώρας. Και βέβαια σφραγίζει την αμυντική συμπαράταξη Ελλάδος και Γαλλίας, δίνοντας νέα πνοή στην προοπτική της ευρωπαϊκής στρατηγικής αυτονομίας. Με άλλα λόγια, τα νέα Rafale που προσγειώθηκαν σήμερα είναι έτοιμα να απογειωθούν για ένα καλύτερο, πιο ειρηνικό αύριο για όλη την περιοχή. Θυμίζω ότι σε λίγο τα αεροσκάφη αυτά θα επιχειρούν δίπλα σε νέες γαλλικές φρεγάτες με τα οποία μοιράζονται όχι μόνο οπλικά και ηλεκτρονικά συστήματα, αλλά και μία κοινή επιχειρησιακή φιλοσοφία», σημείωσε ο πρωθυπουργός.
Παράλληλα, ο πρωθυπουργός τόνισε πως στον 21ο αιώνα δεν έχουν θέση ούτε η προφανής παραχάραξη της ιστορίας και της γεωγραφίας ούτε τα αυθαίρετα και απειλητικά πυροτεχνήματα. Πολύ περισσότερο όταν εκπέμπονται από γειτονικά κράτη. Σε όλα αυτά απαντούν το Διεθνές Δίκαιο και η εθνική μας εγρήγορση. Αντίθετα, το μήνυμα των καιρών πρέπει να είναι η αλήθεια και η συνεννόηση, πάντα με βάση τη διεθνή νομιμότητα και ειδικότερα στην περιοχή μας πάντα με βάση το Δίκαιο της Θάλασσας.
«Για την απόκτηση των Rafale δεν έχουμε ανάγκη την άδεια κανενός»
«Σε αυτόν το δρόμο βαδίζουν Ελλάδα και Ευρώπη και αυτό το δρόμο θα προστατεύουν από ψηλά τα νέα μας Rafale, για την απόκτηση των οποίων προφανώς δεν έχουμε ανάγκη την άδεια κανενός», τόνισε ο πρωθυπουργός.
«Δεν θα κουραστώ, ωστόσο, να επαναλαμβάνω ότι με την ίδια αποφασιστικότητα που η χώρα κλείνει την πόρτα σε κάθε απειλή, κρατά ανοιχτά και τα παράθυρα του διαλόγου, με αυτοπεποίθηση για τις αρχές της που ακολουθούν τους διεθνείς κανόνες και διαθέτοντας τη δύναμη πυρός, όχι μόνο των νέων όπλων της αλλά κυρίως των επιχειρημάτων της», σημείωσε ο Κ. Μητσοτάκης.
Οι αποστολές και ο οπλισμός των Rafale
Μπορεί να καλύψει πολλαπλούς ρόλους ταυτόχρονα (omnirole), επιτρέποντας τη διεξαγωγή διαφορετικών αποστολών κατά την ίδια πτήση. Διαθέτει 14 σταθμούς ανάρτησης και μπορεί να μεταφέρει έως και 9,5 τόνους εξωτερικών φορτίων.
Δύναται να φέρει έναν μεγάλο αριθμό όπλων, όπως τον πύραυλο αέρος-αέρος μεγάλου βεληνεκούς Meteor, τους πυραύλους MICA EM και IR, τον πύραυλο πλεύσης SCALP EG και τον πύραυλο αέρος-επιφανείας Exocet AM39 Block 2 Mod 2, καθώς επίσης και όπλα ακριβείας όπως GBU 12/16/24 και AASM, ενώ φέρει ένα πυροβόλο των 30 mm.
Τεχνικά χαρακτηριστικά / Επιδόσεις του Rafale
Πλήρωμα: 1 ή 2
Κινητήρας: 2 κινητήρες turbofan διπλού άξονα M88-4E με μετακαυστήρα
Ώση (για κάθε κινητήρα): 50kN (11.250 lb) ξηρά, 75kN (17.000 lb) με μετάκαυση
Εκπέτασμα Πτερύγων: 10,21 m
Μήκος: 15,27 m
Μέγιστη ταχύτητα: 750 kt CAS ή 1,6 Mach
Μέγιστο ύψος: Πάνω από 15.240 m ή 50.000 ft
Μέγιστο βάρος απογείωσης: 24.500 kg ή 54.000 lb
www.iefimerida.gr/
4 σχόλια:
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.
Οταν φύγει ο Μητσοτάκης απ την κυβέρνηση, τα RAFALE θα συνεχίσουν να υπερασπίζονται την Πατρίδα ή θα τα πάρει μαζί του ο Μητσοτάκης στα σπίτια του για να παίζει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχως δεν θα φυγει ο Μητσοτακης φροντισε ο Αλεξης να μας κατσικωθει στον σβερκο μας για πολλα χρονια
Διαγραφήκαι βεβαια θα τα παρει ο κουλη του αρεσει πολυ να παιζει με βροντες και κανονια !
ΔιαγραφήΑν δεν είχες χάσει με την ανικανότητά σου τα €6 δισ. στο Eurogroup του Μαΐου 2016, θα παίρναμε ακόμα 24 και θα μας φαίνονταν σαν τσάμπα. Πρόκειτε για την οφειλόμενη από τους δανειστές, επιστροφή των κερδών των ελληνικών ομολόγων, γνωστών ως SMPs και ANFAs, τα οποία οι δανειστές, στα Eurogroup του Νοεμβρίου του 2012, είχαν δεσμευθεί ρητά ότι θα τα επέστρεφαν στην Ελλάδα. Το τεράστιο αυτό ποσό όμως, δυστυχώς χάθηκε για τον ελληνικό λαό, με την υπογραφή ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ.
ΑπάντησηΔιαγραφή