Τρίτη 1 Φεβρουαρίου 2022

Για όλα φταίει ο καπιταλισμός


Έγινε, ψηφίστηκε, ολοκληρώθηκε. Τελικά ποιος φταίει; Μα φυσικά το αποτέλεσμα φταίει. Ποιο αποτέλεσμα; Μα φυσικά η άνοστη σούπα. Τουτέστιν βαρεμάρα. Με ατελείωτα χασμουρητά. Μα γιατί έγινε; Ποιος ξέρει; Ίσως για τη συσπείρωση της Νέας Δημοκρατίας. Ισως να μη γίνουν οι εκλογές. Ισως ο Αλέξης αισθάνεται στο σβέρκο του την ανάσα του Νίκου Ανδρουλάκη. Λέω, τώρα, εγώ.

Εν Ελλάδι συμβαίνει το εξής εξωφρενικό. Αλλά λένε και άλλα εννοούν. Για παράδειγμα λένε «εκλογές εδώ και τώρα». Τι εννοούν; «Προς θεού, μη όχι τώρα». Το «όχι» στην κυβέρνηση σημαίνει «μα ναι στην κυβέρνηση». Το «όχι» στον Κυριάκο σημαίνει «μα ναι στον Κυριάκο»
Όπως με κάθε θηλυκό που σέβεται τον εαυτό της. Όταν λέει «ναι» εννοεί «ίσως, μπορεί, μα ναι». Κάτι σαν παιχνίδι. Στο φλερτ και τον έρωτα επιτρεπτό, θεμιτό και γοητευτικό. Στη Βουλή κάτι σαν φαρσοκωμωδία, σαν νούμερο επιθεώρησης επιπέδου «Δελφινάριο» και πιο χάμω. Πάμε παρακάτω
Τελικά παιδιά ποιος έφταιξε για αυτό το χάος; Αντε βγάλε άκρη. Ο αρμόδιος υπουργός εξαντλήθηκε να πείσει για την ειλικρίνεια και την εντιμότητά του. Πράγμα που δεν αμφιβάλλω. Και όλοι σχεδόν επιδόθηκαν να πυροβολούν μανιωδώς την εταιρεία των «Αττικών διαδρομών». Περίπου για όλα, μα για όλα φταίνε τα αφεντικά της Αττικής οδού. Ωραία λοιπόν. Πάμε ακόμα πιο κάτω. Με την υποσημείωση πως ουδέποτε συνάντησα, έστω εξ όψεως, κάποιον εκ των αρχηγών της εν λόγω εταιρείας. Ούτε εκείνοι εμένα

Ένα λοιπόν. Βεβαίως μπόλικες και ασυγχώρητες οι ευθύνες των «Αττικών διαδρομών». Όμως ο CEO, δηλαδή ο διευθύνων σύμβουλος, παραιτήθηκε από την πρώτη στιγμή. Όμως συμφωνήθηκε να αποζημιωθούν οι ιδιοκτήτες όλων των εγκλωβισμένων οχημάτων με δύο χιλιάρικα ο καθένας. Και όμως ακόμα να διευκρινιστεί, εντελώς, ποιος εκείνος που επέτρεψε τη διέλευση των οχημάτων; Η εταιριάρχες η μπας και το έκανε η διεύθυνση της Τροχαίας; Ποιος;

Μα πρακτικά δεν τηρούνται, λέει ο αρμόδιος υπουργός. Την κλιματικής αλλαγής και της πολιτικής προστασίας. Ωραία δεν τηρούνται όμως δεν έπρεπε στοιχειωδώς να γνωρίζουμε ποιος είπε τι; Τίποτα; Τι σημαίνει αυτό; Ολοι! Τουτέστιν κανείς. Μπορεί ο Φούφουτος

Δύο λοιπόν. Τι έπρεπε να πράξει ο αρμόδιος υπουργός; Για τον οποίο έχω ακούσει, από έγκυρα και αξιόπιστα χείλη να λένε τα καλύτερα γι αυτόν; Επρεπε να πράξει τα στοιχειώδη και τα αναμενόμενα. Δηλαδή «φεύγω». Δηλαδή «ιδού η παραίτησή μου». Δηλαδή μπορεί, ίσως αρκετοί να μην έκαναν όλα όσα συμφωνήσαμε. Μπορεί να μην ανταποκρίθηκαν στις απαιτήσεις των αρμοδιοτήτων τους. Όμως εγώ ο CEO του μηχανισμού ο πρώτος υπεύθυνος. Αυτός ο ρόλος μου. Τα μεταξωτά βρακιά χρειάζονται και…Επομένως άντε γειά

Τρία λοιπόν. Ποια τα πλεονεκτήματα μιας τέτοιας απόφασης, μιας τέτοιας στάσης και μιας τέτοιας παραίτησης; Πρώτο η προστασία της προσωπικής μου πολιτικής και επιχειρησιακής μου προσωπικότητας. Και δεύτερο ένα ακόμα μεγαλύτερο πλεονέκτημα. Τώρα που φεύγω μπορώ, έχω την δυνατότητα να δείξω και να αποκαλύψω δημοσίως τα πρόσωπα που δεν ανταποκρίθηκαν στις προδιαγραφές των ρόλων τους

Φεύγω οριστικώς όμως εκείνος, εκείνος κι εκείνος φέρουν ευθύνη για εκείνα και εκείνα που δεν έπραξαν ως όφειλαν να πράξουν. Αν συνέβαινε κάτι τέτοιο τότε το όνομα του αρμόδιου υπουργού θα εκτοξεύονταν στους εφτά ουρανούς. Τότε το αρνητικό θα αντιστρεφόταν σε θετικό. Και τότε οι πολίτες αυτής της έρμης χώρας θα έλεγαν τα καλύτερα γι αυτόν. Ετσι δεν είναι αγαπητέ υπουργέ;

Τέσσερα λοιπόν. Σχετικά με τον εγκλωβισμό στον αυτοκινητόδρομο των υψηλών, ευρωπαικών, προδιαγραφών. Ωραία. Ας υποθέσουμε ότι όλα τα οχήματα κατόρθωναν να διασχίσουν την Αττική οδό και να εξέλθουν στις παρακείμενες εξόδους. Ποιο το αποτέλεσμα; Θα φρακάρανε στην Κηφισίας και σε όλους τους άλλους δρόμους. Επομένως καλύτερα φρακαρισμένοι στην Αττική οδό παρά να φρακάρουν όλες, του Δημοσίου, οι αρτηρίες. Ετσι δεν είναι;

Πέντε λοιπόν. Σχετικά με την αποζημίωση των δύο χιλιάρικων ανά ιδιοκτήτη εγκλωβισμένου οχήματος. Ξέρετε πόσο είναι η αποζημίωση, με το νόμο, για ηθική βλάβη; Κάτι σαν τριακόσια ευρώπουλα. Τόσο λίγα. Και ξέρετε πόσο είναι η αποζημίωση για προσωπική βλάβη; Ναι αλλά πρώτα πρέπει ο ενάγων να αποδείξει με στοιχεία την προσωπική του βλάβη. Αν όχι δεν εισπράττει δεκάρα τσακιστή

Και τέλος, η Αττική οδός λειτούργησε σαν σάκος του μποξ. Όχι πως τα αφεντικά δεν φταίνε. Αλλά στο τέλος και εκ του αποτελέσματος για όλα έφταιξαν μόνοι εκείνοι. Οι καπιταλιστές, οι άθλιοι, οι κυνικοί. Βαράτε τους. Κατά τα άλλα σσσσσσς το σύστημα, η μηχανή, ο περιφερειάρχης, οι δήμαρχοι, ο υπουργός, όλοι μα όλοι αθώοι, πάναγνοι και σωστοί. Όπως έλεγαν και οι κομμουνιστές για όλα φταίει ο καπιταλισμός!

 Δημ. Δανίκας -ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά