Κυκλοφόρησε στο Διαδίκτυο ένα απόσπασμα ομιλίας του τέως κοσμήτορος ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, που έγινε στο πλαίσιο εκδήλωσης για την υποστήριξη του δολοφόνου της «17 Νοέμβρη» Δ. Κουφοντίνα. Ο τέως κοσμήτωρ, με πλούσια «αντιφασιστική» – ακτιβιστική δράση, μέχρι και στη Γάζα πήγε, στην ομιλία του θεωρεί πως «ο Κουφοντίνας είναι από τη δική μας πλευρά», ενώ εγκαλεί τη συστημική Αριστερά γιατί έχει εγκαταλείψει τον, υπό προϋποθέσεις, ένοπλο αγώνα. Για να χρυσώσει το χάπι των αντιλήψεών του χρησιμοποιεί τη λέξη «αντιβία». Μάλιστα, θα πήγαινε να διδάξει στο Πανεπιστήμιο του Καράκας, αλλά εμπόδισαν την επιβίβασή του στο αεροπλάνο, στην Κωνσταντινούπολη, οι ΗΠΑ. Δεν σχολιάζω το γεγονός της επιλογής του συγκεκριμένου πανεπιστημίου, γιατί μιλάει από μόνο του.
Το ερώτημα που τίθεται σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αν η φιλελεύθερη δημοκρατία διαθέτει άμυνες απέναντι σε όλους όσοι αγωνίζονται για την ανατροπή της ή ασπάζονται και προπαγανδίζουν την ένοπλη πάλη. Η απάντηση είναι πως, πέραν των προβλέψεων του Ποινικού Κώδικα, τα φιλελεύθερα πολιτεύματα δεν διαθέτουν και
δεν πρέπει να διαθέτουν γραμμές άμυνας. Θυμάμαι πριν από πολλά χρόνια, τη δεκαετία του 1970, ο Χαρίλαος Φλωράκης είχε πει το αλησμόνητο «στο κόμμα μας ο καθένας μπορεί να λέει ελεύθερα την άποψή του, αρκεί να είναι σωστή». Στις δημοκρατίες τέτοιοι περιορισμοί δεν υπάρχουν. Μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα και αυτοί που αγωνίζονται για την ανατροπή της και μάλιστα να καταλαμβάνουν και δημόσια αξιώματα, όπως ο κοσμήτορας-θαυμαστής του Κουφοντίνα. Αυτό είναι το μεγαλείο της δημοκρατίας. Οταν αρχίζουν οι απαγορεύσεις και τίθενται όροι στην εκφορά του δημόσιου λόγου, τότε βαδίζουμε στα μονοπάτια του αυταρχισμού, σε αυτό που ορθώς αποκλήθηκε «καχεκτική δημοκρατία».Η Ιστορία έχει δείξει πως η λογική των περιορισμών στις ελευθερίες, υπό οποιοδήποτε πρόσχημα, οδηγεί σε αδιέξοδο εντός του δημοκρατικού πολιτεύματος. Στο τέλος της διαδρομής υπάρχει ένα άλλο πολίτευμα.
Συνεπώς, ο τέως κοσμήτωρ και καθηγητής στο Πανεπιστήμιο του Καράκας μπορεί να απολαμβάνει τις ελευθερίες του στην Ελλάδα, υπερασπιζόμενος ακόμη και την ένοπλη πάλη, αλλά ας ρωτήσει τον ομόλογό του στο Καράκας αν μπορεί και αυτός να εκφρασθεί εξίσου ελεύθερα.
Σ. Μουμτζής-Καθημερινή
Kυρ γραφια Σ. Μουμτζή, με το συμπαθιο, αλλα δε μπορει ναχεις εσυ περισσοτερο νιονιο απο τον κοσμήτορα ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμμορφωσου κι ελα στα καλα σου !! Γραφεις ο,τι σου καπνισει για να χαιρεται ο κ. Κουλη
τα πρωινα , αν σε διαβαζει κι αυτος !!!
εισαι τελειως γκαγκα διαβασες το αρθρο; θελεις και εσυ σαν αριστερος δηλαδη τον ενοπλο αγωνα ; αν τον θελεις η θεση σου ειναι στο ψυχιατρειο μαζι με τον πειραγμενο καθηγητη.
ΔιαγραφήΤι ενοπλο αγωνα και τρελλα λες ρε φιλε , εδω μιλαμε ειρηνικα για πως θα φτιαξουμε σωστο κρατος χωρις να καταφευγουμε στις παλιες κομματαρχικες φαμιλιες , αλα Κουλη !!
ΔιαγραφήΟΥΤΕ ΚΑΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙς ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΕΡΧΕΣΑΙ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΡΩΣΕΙΣ ΜΕ ΒΡΩΜΙΕΣ ΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ Κ. ΚΟΥΛΗ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑ ΕΤΣΙ ΟΤΙ ΕΣΥ ΤΟ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ ΓΙΔΙ ΤΟΝ ΜΕΙΩΝΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή..οχι και ΓΙΔΙ βρε πατριωτη ελληνα !! Την ιδια ιστορια κι ισως και αιματοπεταλα
Διαγραφήεχουμε,παντως τουρκος δεν ειμαι ! Στην εκκλησια παω και στον ιδιο Θεο με σενα πιστευω !!!Μονο που εσυ εισαι Κουλης κι εγω δεν μπορω ναμαι, μ~απωθει / με σπρωχνει σαπερα, δεν με ελκει αυτος κι ολο το στημενο συγκροτημα του γυρο απο τουτον!!!
Ποια σχέση έχετε εσείς με την αριστερά? Ποια σχέση η αριστερά σας του Παπαδημούλη των 30 διαμερισμάτων με τους πατριώτες της αντίστασης. Ποια σχέση έχει η αριστερά σας του serial killer Κουφοντινα με τα ιδεώδη της αριστερας. Ποια σχεση έχουν οι τραμπούκοι των πανεπιστημίων, του χτισίματος των γραφείων των πρυτάνεων, τις καταστροφής της βιβλιοθήκης του ΑΠΘ, του μηδενισμού της παιδείας με τα οράματα του αγώνα του Πολυτεχνείου, που ειρήσθω εν παρόδω η εξέργηση δεν ήταν προνόμιο μόνο των αριστερών, απλώς αυτοί το εκμεταλλεύονται μέχρι σήμερα, του Ηλιού, Παπαγιανακη κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη σημερινή αριστερά τη προσδιόρισε με σαφήνεια ένας αγνός αγωνιστής της αριστερας ως αριστεροφασίζουσα. Αν σου διαφεύγει το όνομά του, ευχαρίστως να βοηθήσω τη μνήμη σου.
Ως προς το αίτημα σου περί της άρση της ανωνυμίας μου πρέπει να γνωρίζεις ότι εδώ κρίνονται απόψεις και σχόλια, και αυτά προσδιορίζουν τη ποιότητα των συμμετεχόντων όπως π.χ. αυτοί που γράφουν " ουστ βρε, ουουστε". Μεγάλη υπόθεση η παιδεία.