Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Παυλίδης: Τον Σαμαρά τον πληρώνουμε μέχρι σήμερα

Αναλυτικά η δήλωση του κ. Παυλίδη για τη διαγραφή του:
«Ο πανικός εκδηλώθηκε με τηλεφώνημα του διευθυντή του Γραφείου του κ. Α.Σαμαρά που μου μετέδωσε ότι: 'Ο πρόεδρος επιθυμεί να μην παραστείτε στην αυριανή Συνδιάσκεψη.
» Η απάντηση μου: 'Διαβιβάσατε στον κ. πρόεδρο ότι παρακαλώ να μου το ανακοινώσει ο ίδιος αύριο, που θα είμαι απέναντί του στη συνάντηση, που γίνεται στην πατρίδα μου Ρόδο.
» Εντός δεκαπέντε λεπτών ολοκληρώθηκε, με τρόπο κωμικό, η διαδικασία λήψης της απόφασης διαγραφής μου, διότι 'προκαλώ βλάβη στη λειτουργία του κόμματος' με εισηγητή, μάλιστα, τον κ. Α. Σαμαρά, εξαιτίας του οποίου η ΝΔ υπέστη τέτοια βλάβη που την πληρώνουμε μέχρι σήμερα.
» Την ώρα που η χώρα καταποντίζεται και ο λαός μας αγωνιά για το αύριο, ο πρόεδρος της ΝΔ αντί να κηρύξει πανστρατιά για ουσιαστική συμμετοχή στην ανόρθωση της οικονομίας μας, ανοίγει πληγές στο κόμμα που κανένα σφουγγάρι δε μπορεί να τις καθαρίσει.
» Ο πρόεδρος της ΝΔ με τις μεθοδεύσεις, που ακολούθησε και τις σκοπιμότητες που υπηρετεί, μπορεί να με απεμάκρυνε από το κόμμα του οποίου είμαι αμετακίνητα μέλος από της ιδρύσεως του, αλλά από την 'παράταξη', και κυρίως από τη συνείδηση των Δωδεκανησίων, που με τιμούν με την ψήφο τους επί 30 και πλέον χρόνια, δεν μπορεί, να με διαγράψει ό,τι και να κάμει, όπως δε μπορεί αφενός να διαγράψει την ιστορία, τόσο τη δική μου, όσο και τη δική του, αφετέρου να μου αφαιρέσει το δικαίωμα να συνεχίσω να αγωνίζομαι για τον τόπο μας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά