Στην αντικατάσταση εφοριακών και αυστηρό έλεγχο «πόθεν έσχες» υπαλλήλων ΔΟΥ προχωρεί το υπουργείο Οικονομικών, σε μια προσπάθεια να βελτιώσει την απόδοση των υπηρεσιών και να αυξηθούν τα έσοδα.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, με δεδομένη την ανάγκη για την περαιτέρω βελτίωση στη λειτουργία και στην απόδοση των εισπρακτικών μηχανισμών και την αποκατάσταση της διαφάνειας των οικονομικών υπηρεσιών, το υπουργείο Οικονομικών έλαβε σειρά αποφάσεων που περιλαμβάνουν :
Αντικατάσταση διευθυντών Εφοριών. Με βάση τις αποδόσεις και τα αποτελέσματα στους στόχους εισπράξεων που έχουν τεθεί για κάθε ΔΟΥ, αντικαθίστανται 20 προϊστάμενοι που σήμερα εκτελούν καθήκοντα διευθυντή σε ΔΟΥ με μεγάλο φορολογικό αντικείμενο που εμφάνισαν καθυστερήσεις στην απόδοση εσόδων και σημαντικές αποκλίσεις στην επίτευξη των στόχων.
Ταυτόχρονα, το υπουργείο Οικονομικών προχωρά άμεσα στην προκήρυξη για την πλήρωση θέσεων ευθύνης σε όλες τις ΔΟΥ, σύμφωνα με τον πρόσφατο νόμο του Υπουργείου Εσωτερικών.
Μετακινήσεις υπαλλήλων. Για την καλύτερη λειτουργία των υπηρεσιών, μετακινούνται 70 υπάλληλοι σε όλη τη χώρα σε άλλες οικονομικές υπηρεσίες από αυτές όπου σήμερα υπηρετούν.
Διεξαγωγή Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης (ΕΔΕ). Για τη διερεύνηση επωνύμων και ανωνύμων καταγγελιών πολιτών, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 1517, το υπουργείο Οικονομικών προχωρά σε 50 έρευνες-ΕΔΕ κατά υπαλλήλων σε 31 ΔΟΥ, 10 Τελωνεία, ΣΔΟΕ, ΠΕΚ, Κτηματικές Υπηρεσίες σε όλη τη χώρα.
Έλεγχος «πόθεν έσχες» και φορολογικές ασυνέπειες υπαλλήλων του υπουργείου Οικονομικών. Για τον έλεγχο των ελεγχόντων, έχει ήδη διαταχθεί έλεγχος σε 234 υπαλλήλους του Υπουργείου Οικονομικών, οι οποίοι εμφανίζονται να μην έχουν υποβάλει φορολογική δήλωση την περίοδο 2007-2008 ή δεν έχει εκκαθαριστεί η δήλωσή τους.
«Πόθεν έσχες» στη βάση διασταυρώσεων εισοδήματος και ακίνητης περιουσίας υπαλλήλων υπουργείου Οικονομικών. Από έναν πρώτο έλεγχο της ακίνητης περιουσίας όλων των υπαλλήλων προκύπτει ότι 70 υπάλληλοι διαθέτουν ακίνητη περιουσία με αντικειμενική αξία από 800 χιλ. ευρώ ως και 3 εκατ. ευρώ.
Πέρα από τις παραπάνω άμεσες ενέργειες, το υπουργείο Οικονομικών έχει ήδη ανακοινώσει ότι θα προχωρήσει σε πλήρη αναδιοργάνωση των εισπρακτικών μηχανισμών με στόχο την αναβάθμισή τους, την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη και την επίτευξη των στόχων της διαφάνειας και της φορολογικής δικαιοσύνης.
Το σχέδιο των βασικών ρυθμίσεων για την αναδιοργάνωση των δημόσιων οικονομικών υπηρεσιών πρόκειται σύντομα να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση.
Τέλος, το υπουργείο ενθαρρύνει τους πολίτες να παίξουν οι ίδιοι ενεργό και σημαντικό ρόλο στην πάταξη φαινομένων φοροδιαφυγής και άλλων φορολογικών και οικονομικών παραβάσεων, καλώντας στο τηλεφωνικό κέντρο καταγγελιών 1517.
TO BHMA
Όλα τα νέα της Ανατολικής Φθιώτιδας πολιτικά και άλλα από το κεφαλοχώρι της. Βήμα επικοινωνίας σε όλους εσάς. Γράψτε μας την άποψή σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας, και αποστείλατε στο vassilis.axelis@gmail.com "Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες".(Βολταίρος) Το ιστολόγιο απευθύνεται σε νοήμονες πολίτες.
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.