Τετάρτη 23 Ιουνίου 2010

Μας λείπεις...


Ανδρέας Γ. Παπανδρέου (5 Φεβρουαρίου 1919 – 23 Ιουνίου 1996)

20 σχόλια:

  1. ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ. Ο ΛΑΟΠΡΟΒΛΗΤΟΣ ΗΓΕΤΗΣ ΜΑΣ ΕΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΙΑ ΚΡΙΣΗ ...ΑΞΙΩΝ ΜΕ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ.ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΜΜΕ ΟΡΓΙΑΖΟΥΝ ΣΤΟ...ΞΕΚΑΤΙΝΙΑΣΜΑ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΠΑΠΑΜΙΚΡΗ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΗΓΕΤΗ!!!!!!!!!!!!!!Η ΛΑΜΟΓΙΑ ΙΣΟΠΕΔΩΣΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΠΟΥ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΑΞΙΕΣ. ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΜΕΤΡΙΟΥΝΤΑΙ ΣΕ....ΕΥΡΩ. ΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μας λείπει ο λαοπλάνος ,μας λείπουν τα ψέματα που τόσο ωραία τα έλεγε !!!!!!!!
    Τώρα θα μας λείψουν και τα λίγα ψίχουλα που έριξε στους υπηκόους και θα μας λείψουν από έναν άλλο Παπανδρέου τον γιόγκα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. KAI AYTOΣ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙ
    Ξέρετε τι έκανε ο Άκης όταν ήταν υπουργός εθνικής άμυνας; Αγόραζε για το κράτος τα 4 Χόβερκραφτ τα οποία δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ και τώρα τα έχουμε για ανταλλακτικά!
    Τα μεταχειρισμένα αποβατικά που κατ'ουσίαν δεν χρησιμοποιήθηκαν ποτέ από το Πολεμικό Ναυτικό αγοράστηκαν το 2000 με εκατοντάδες εκατομμύρια δολλάρια και έχουν παροπλιστεί διότι σύμφωνα με το ΓΕΝ τα οφέλη από...

    την επιχειρησιακή τους χρήση ήταν μηδαμινά, ενώ η πανάκριβη συντήρησή τους τα καθιστά σχεδόν ασύμφορα.

    Τα χρυσοπληρώσαμε , δεν τα χρησιμοποιήσαμε ποτέ και τώρα...
    τα πετάμε στα σκουπίδια !!!

    Συγκεκριμένα τα αποβατικά “Ζάκυνθος” (L-183) και “Ιθάκη” (L-181) βγήκαν σε Έκτακτη Ακινησία (ΕΚΑ) τον Ιανουάριο του 2010 και στη συνέχεια σε μόνιμη ακινησία, με στόχο σταδιακά να "κανιβαλιστούν", δηλαδή να πάρουν τα ανταλλακτικά και τα μείζονα εξαρτήματά τους για να συντηρηθούν τα άλλα δύο, τα “Κέρκυρα” (L-182) και “Κεφαλληνία” (L-180) τα οποία επίσης σαπίζουν στην ακινησία.

    Γύρευε τώρα πόσα χρήματα πήγαν και που.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΛΟΙ ΠΟΥ ΕΥΝΟΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟΠΡΟΒΛΗΤΟ ΗΓΕΤΗ ΓΡΑΦΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΙ ΕΥΝΟΗΜΕΝΟΙ ΤΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ. ΚΑΤΗΡΓΗΣΕ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΕΘΝΙΚΟΦΡΟΣΥΝΗΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΜΠΟΡΕΣΑΝ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΑΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΕ ΤΟ ΜΑΚΑΡΟΝΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ.
    ΟΥΔΕΙΣ ΠΙΟ ΑΧΑΡΙΣΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΑ.
    ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΔΕΞΙΟΥΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ,ΑΠΛΑ ΤΟΥΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Την εθνική αντίσταση την είχα αναγνωρίσει μέσα στη ψυχή του ο κάθε ΈΛΛΗΝΑΣ πατριώτης ,ο ….λαοπρόβλητος …την εκμεταλλευτικέ ,υπάρχει κάποια διαφορά νομίζω .
    Αλοστε αυτός όπως και ο μπαμπάς του ήταν πάντα μακριά από τους αγώνες του λαού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο "αείμνηστος", εκδικήθηκε τους αμερικάνους δια "της αντιπροσώπου τους", της Μάργκαρετ...
    Γιατί η Μάργκαρετ υπήρξε νύφη πρωθυπουργού, (Γεώργιος Παπανδρέου), σύζηγος πρωθυπουργού, μητέρα πρωθυπουργού, αλλά δεν θα υπάρξει ποτέ "χήρα" πρωθυπουργού, τους την έφερε!!!!!!!!
    Έπειτα ο "αείμνηστος" εκδικήθηκε τους ίδιους τους Έλληνες γιατί μια ζωή τους άρεσαν και συνεχίζουν να τους αρέσουν τα ψέμματα και τα φούμαρα και έτσι τους κυβέρνησε το κόμμα του τόσα χρόνια, καλά να τους κάνει!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ.
    ΜΑΖΕΨΤΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΣΑΣ.
    ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΟΤΙ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΖΩΗ.
    ΛΙΓΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΜΩΡΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. "...το οικονομικό παρόν μας, πυρήνας της κοινωνικής οργής, είναι αποτέλεσμα της καταστροφικής πολιτικής και ανευθυνότητας κυρίως ενός ανθρώπου, ενός μεγάλου λαοπλάνου, δημαγωγού, που το αεροπλάνο έφερε στην Ελλάδα, ως κάποιον από τους μεγαλύτερους οικονομολόγους διεθνώς.

    Ένας χαρισματικός άνθρωπος ο οποίος ευτέλισε λυπηρά, στον μέγιστο βαθμό την έννοια πολιτική, αξιοκρατία, αξιοπιστία, ανέδειξε την διαφθορά και την διγλωσσία και αδιαφόρησε εν τοις πράγμασιν για τους θεσμούς, πλασάροντας τον εαυτό του ως τον μέγιστο αναμορφωτή. Λατρεύτηκε όμως γιατί χάιδεψε μαεστρικά τα αυτιά, τις τσέπες και τα πάθη μας. Και η ιστορία τα φέρνει, η πολιτική του η οποία τάχα θα έφερνε την αλλαγή και την αναδιανομή του πλούτου υπέρ των κοινωνικά αδυνάτων, "ο λαός στην εξουσία", να προκαλεί τώρα την μεγαλύτερη κοινωνική αναταραχή της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας εις βάρος αυτών που δήθεν προστάτευσε..."

    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το "μέγα" έργο του Ανδρέα εδώ:

    http://www.epicurus2day.gr/index.php/politicscomments/178-2010-04-28-18-01-51

    Πληροφορίες που στηρίζονται σε και αντλούνται από στοιχεία επίσημων πηγών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η Ιστορική διαδρομή της ηθικής και οικονομικής διάλυσης του Ελληνικού κοινωνικού ιστού (από το 1981 και μετά)

    Του ΔΑΜΙΑΝΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ

    Ήδη από τις αρχές της μεταπολίτευσης κατέγραψα, με βάση τις πολιτικές εξελίξεις, την παρακμιακή πορεία της χώρας μας, αναλύοντας τα τεκταινόμενα στο ΠΑΣΟΚ εκείνης της εποχής.(1)

    Επειδή η μεταπολιτευτική πορεία καθορίστηκε σε μεγάλο βαθμό από το ΠΑΣΟΚ, έχει σημασία να αναλύσουμε αυτή την πορεία και να επισημάνουμε σε ποιο βαθμό και σε τι μέγεθος προσδιόρισε τις μετέπειτα εξελίξεις στην Ελλάδα,

    για να φθάσουμε σ’ αυτή την παντελή και σε όλα τα επίπεδα κρίση. Γιατί η κρίση δεν είναι μόνο οικονομική, αλλά συγχρόνως κοινωνική, πολιτική και πολιτισμική. Κανένας τομέας της δημόσιας ζωής δεν έμεινε αλώβητος. Παιδεία, δημόσια διοίκηση, δικαιοσύνη, εκκλησία, στρατός κ.λπ εκφυλίστηκαν τελείως και απαξιώθηκαν από την κοινωνία. Η διαπλοκή, η διαφθορά, ενώ πριν ήταν «προνόμιο» των ελίτ της οικονομίας και της πολιτικής, τώρα διαπέρασε ως επάρατος νόσος ολόκληρο το κοινωνικό σώμα. Ενώ παλιά υπήρχαν κάποιοι θύλακες αντίστασης σ’ αυτή την παρακμιακή πορεία, όπως δικαιοσύνη, εκκλησία, στρατός, τελικά τίποτε δεν έμεινε όρθιο, που πάνω του μπορεί να στηριχτεί, ως σανίδα σωτηρίας, ο ΄Ελληνας πολίτης.

    Η σημερινή κακοδαιμονία, την οποία συνοπτικά περιγράφουμε στα ανωτέρω, οφείλεται κατά βάση σ’ αυτή την πολιτική που διαμόρφωσε και εφάρμοσε το ΠΑΣΟΚ μετά την μεταπολίτευση. Στο ΠΑΣΟΚ απίθωσε ο ελληνικός λαός τις ελπίδες του για μια άλλη πορεία, που εκφράστηκε με το περίφημο σύνθημα «αλλαγή». Στο ΠΑΣΟΚ εναπόθεσε όλες του τις προσδοκίες για την ακύρωση και ανατροπή όλης της αντιδραστικής μετεμφυλιακής πολιτικής της δεξιάς.

    Γιατί οι εξελίξεις διέψευσαν τις ελπίδες και τις προσδοκίες απ’ αυτό το Κίνημα, είναι ένα ερώτημα που απαιτεί την απάντησή του.
    Το πρώτο και σημαντικό πρόβλημα δημιουργήθηκε από την εφαρμογή κατ’ ουσίαν των ίδιων αξιών και προτύπων του κράτους της δεξιάς. Αυτή τη φορά με προοδευτικό πρόσημο. Ποιο ήταν αυτό; Απλούστατα ο Ανδρέας Παπανδρέου
    δημιούργησε σε αντιστοιχία προς το παλιό κράτος της δεξιάς, το κομματικό κράτος τους ΠΑΣΟΚ, άλωσε το κράτος και το μετέβαλε σε κτήμα του κόμματος, σε προσοδοφόρα φλέβα του κομματικού μηχανισμού του κόμματος της «αλλαγής».
    Με βάση την αναξιοκρατία, την αυταρχική δομή, την αλαζονεία και την απαξίωση κάθε ηθικής αρχής, επέπεσε ο κομματικός μηχανισμός πάνω στο δημόσιο και το καταλήστεψε. Ότι δηλαδή αντιστοίχως είχε κάνει και η «επάρατη» δεξιά. Οι ίδιες μέθοδοι, οι ίδιες τακτικές. Αποκλειστικός στόχος να παραμένει ο Ανδρέας στην εξουσία, που αποτελούσε διακαή πόθο και αυτοσκοπό.
    Επειδή μια τέτοια πολιτική δεν ήταν δυνατό να εφαρμοστεί με στελέχη που δεν ήταν διατεθειμένα να προδώσουν τις διακηρυγμένες αρχές για μια άλλη πορεία εξυγίανσης της δημόσιας ζωής, έπρεπε να διαγραφούν η να περιθωριοποιηθούν και διαδοχικά να αντικατασταθούν με πειθήνια όργανα, πραιτοριανούς, που θα ακολουθούσαν πιστά τις εντολές του, με αντάλλαγμα προσωπικά οφέλη.(2) ΄Ετσι κατακλύστηκε το ΠΑΣΟΚ από δεκάδες χιλιάδες επιτήδειους καιροσκόπους από δεξιά και αριστερά, που το μόνο «ιδανικό» που τους διαπότιζε ως συνεκτικός κρίκος ήταν η ιδιοτέλεια ή και η αυταπάτη ότι επρόκειτο πράγματι για ένα κόμμα
    της αλλαγής. Βέβαια υπήρχαν στις γραμμές του και υπάρχουν ακόμη αφελείς,(3) που θέλουν να πιστεύουν σ’ αυτό, για συναισθηματικούς και άλλους λόγους ή που αρνούνται να αποδεχτούν ότι το ΠΑΣΟΚ έχει μεταλλαχθεί σ’ ένα αντιλαϊκό, νεοφιλελεύθερο κόμμα ή το χειρότερο απ’ όλα πιστεύουν ακόμη ότι μπορεί κάτι να αλλάξει.

    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
    Ολόκληρος πακτωλός χρημάτων από τη φορολογία και τα κοινοτικά προγράμματα διοχετεύθηκαν στην εξυπηρέτηση ημετέρων και τη διασπάθιση σε καταναλωτικά αγαθά, δημιουργώντας έναν επίπλαστο παράδεισο. Το γνωστό και συνάμα γελοίο και υποκριτικό των τρωκτικών: «Επί Ανδρέα Παπανδρέου φάγαμε ψωμί!».(4) Και δεν έφθανε μόνο αυτό, αλλά το ΠΑΣΟΚ του Ανδρέα Παπανδρέου, κατασπατάλησε και τα χρήματα που προσπορίστηκε από δανεισμό για να φτιάξει αυτή την επίπλαστη κοινωνία της αφθονίας και να εξαπατά με τον τρόπο αυτό τον ΄Ελληνα ψηφοφόρο. Εξάντλησε όλη τη δυναμική του Κινήματος, χωρίς κανένα αναπτυξιακό σχέδιο και καμία στρατηγική, ενώ είχε τα πάντα στη διάθεσή του.
    Τον μόνο που τον ενδιέφερε ήταν να εκλέγεται πρωθυπουργός. Καμία επένδυση σε παραγωγή, σε διαρθρωτικές αλλαγές, σε παραγωγική εργασία. Τα πάντα στην κατανάλωση.(5) Οι επενδύσεις στην πραγματική οικονομία ήταν πολύ
    περιορισμένες. Και όχι μόνο αυτό, αλλά ανέλαβε το κράτος του ΠΑΣΟΚ τις υπερχρεωμένες επιχειρήσεις, δήθεν για να τις εξυγιάνει και τις μεταπούλησε μετά φτηνά στους ιδιώτες επιχειρηματίες, αν δεν είχαν χρεοκοπήσει τελικά και δεν υπήρχε δυνατότητα σωτηρίας. Και πέρα απ’ όλα αυτά, που ήταν και το χειρότερο, δημιούργησε μια παρασιτική καταναλωτική νοοτροπία, βασισμένη πια στη διαπλοκή, τη διαφθορά και την πλήρη αναξιοκρατία. Και όλα αυτά στο όνομα του λαού και της «προοδευτικής παράταξης», με πρόσημο το σοσιαλισμό!

    Τα γνωρίσματα και οι επιδιώξεις του κοινωνικού συστήματος που έχει εγκαθιδρυθεί

    Το σύστημα δεν ανέχεται τη διαφορετικότητα. Δε μπορεί να είναι άτιμο και να αναγνωρίζει έντιμους. Θα προσπαθήσει να τους «νουθετήσει», για να προσαρμοστούν ή θα τους περιθωριοποιήσει, αν τελικά δεν τους συντρίψει (οικονομικά, ψυχολογικά, πολιτικά κ.λπ). Επιπλέον η επίσημη προπαγάνδα, που στηρίζεται στην κρατική στήριξη, τους διαπλεκόμενους (ΜΜΕ) και τις μη κυβερνητικές οργανώσεις (ΜΚΟ), που χρηματοδοτούνται πλουσιοπάροχα για το εθνομηδενιστικό τους έργο, (βλ. Σόρος) δεν αφήνουν περιθώρια να ακουστεί στην ελληνική κοινωνία η άλλη άποψη, που είναι σχεδόν απαγορευμένη στο δημόσιο βίο.
    Πέραν τούτου ασκείται και η σχετική ιδεολογική τρομοκρατία: Όποιος δεν είναι μαζί μας, είναι η άποψη, ρίπτεται στο πυρ το εξώτερον, ως ακροδεξιός, εθνικιστής, ρατσιστής και πάει λέγοντας.(6) Συμβιβασμένοι που είναι, δεν ανέχονται να υπάρχουν επαναστάτες. Δεν είναι τυχαίο, που ο Μάνος Χατζηδάκις που είχε το θάρρος της γνώμης του και την έλεγε ευθαρσώς χωρίς να φοβάται, αν τον χαρακτηρίσουν δεξιό κ.λπ, είπε κάποτε (πιθανόν από την προσωπική του εμπειρία) ότι «επαναστάτης είναι, όποιος δε συμβιβάζεται!».(7) Γνωστές μέθοδοι της εθνικοφροσύνης σε εμφυλιοπολεμικές περιόδους, που τις θεωρούσαμε παρωχημένες και αναβιώνουν πάλι. Πως αντιστρέφονται αλήθεια τα πράγματα στην ιστορία!(8)
    Το χειρότερο είναι ότι δημιουργείται πλήρης σύγχυση, γιατί αυτές οι απόψεις εκφράζονται και διακηρύσσονται επιπλέον από την « αυτοπροσδιοριζόμενη προοδευτική και αριστερή διανόηση» και τις υποτίθεται και εκ προοιμίου «προοδευτικές και αριστερές δυνάμεις» (ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ) του τόπου! (9)

    Η νέα "αναθεωρητική" ιδεολογία κατά της Εθνικής Ιδέας
    Η βασική θέση αυτής της σχολής, αν θέλουμε να της δώσουμε αυτόν τον προσδιορισμό, είναι ότι το έθνος – κράτος είναι ένα τεχνητό κατασκεύασμα του 19ου αιώνα. Συνεπώς και το ελληνικό κράτος υπάγεται στην ίδια κατηγορία. Δεν είναι ούτε καν μύθος ή αφήγηση, (όπως είναι ο μοντέρνος «προοδευτικός» όρος), αλλά σκέτη κατασκευή. Δεν κατασκεύασε το έθνος το κράτος, αλλά μετά την γαλλική επανάσταση και τη σύσταση των εθνών – κρατών από την αστική τάξη, το καθοριστικό και πρωτογενές είναι το κράτος. Συνεπώς τα περί έθνους είναι σκέτες ανοησίες.
    Αυτός ο ισχυρισμός (ορισμός) έχει και συγκεκριμένες συνέπειες. Σύμφωνα με αυτή τη θεωρία της ιστορίας, τεχνητή ιστορικά είναι και η εθνική συνείδηση, η εθνική ταυτότητα, η εθνική μνήμη, οι εθνικές παραδόσεις κ.λπ, κ.λπ.
    ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΥΝΕΧΕΙΑ...
    Αφού λοιπόν κατά την άποψη αυτή το κράτος έχει κατασκευάσει το έθνος, που δεν προϋπήρχε του κράτους, η κατάργηση του θα οδηγήσει αναπόφευκτα και «λογικά» και στην εξάλειψη της εθνικής συνείδησης και ταυτοπροσωπίας, γιατί δεν του αναγνωρίζεται αυτό που λέμε ιστορική συνέχεια, ύπαρξη διαχρονική, έστω και
    με διακυμάνσεις και πισωγυρίσματα. Αυτή είναι η άποψη που θέλουν να μας επιβάλουν και χειρίζονται προς τούτο όλα τα θεμιτά και αθέμιτα μέσα. Και από τα τελευταία διαθέτουν εν αφθονία. Να’ ναι καλά ο Σόρος και οι ατλαντικοί και υπερατλαντικοί μας «φίλοι και σύμμαχοι!».(10)
    Εκείνο που θέλουν βασικά να επιβάλουν είναι ο αφανισμός της εθνικής συνείδησης και της ιστορικής μνήμης στην ιστορική διαχρονία της, για να αποδείξουν εκ των υστέρων ότι το ιδεολόγημά τους ανταποκρίνεται στην ιστορική αλήθεια. Εφαρμόζουν βασικά την ιδεολογική προβολή της άποψής τους στην ιστορία, εκβιάζοντας την να προσαρμοστεί στα ιδεολογήματά τους. Δεν ασκούν δηλαδή επιστημονική έρευνα, αλλά ιδεολογική προπαγάνδα, που εξυπηρετεί αλλότριους σκοπούς, από την επιστημονική δεοντολογία.
    Αυτές τις ιδέες προωθεί η νεοφιλελεύθερη παγκοσμιοποίηση, η οποία χρησιμοποιεί με σατανικό τρόπο και την μαρξιστική ιδεολογία, για να πετύχει το στόχο της, όπως το έκανε ανέκαθεν. Κι’ αυτό γιατί; Γιατί απλούστατα στον προοδευτικό και αριστερό χώρο δε μπορείς να διεισδύσεις με δεξιές, ιμπεριαλιστικές λογικές. Η αστική τάξη, δηλαδή το κεφάλαιο, είναι ικανότατο και πανούργο, όπως έλεγε και ο Λένιν, και μεταχειρίζεται μεθόδους που υπηρετούν και «μαρξιστικά» (με την ταύτιση του ιμπεριαλισμού και διεθνισμού) τον ιμπεριαλισμό και τη στρατηγική του.(11)
    Ποια είναι ωστόσο και σε τι συνίσταται αυτή η στρατηγική: Η υιοθέτηση, διάδοση και επιβολή μιας ανοιχτής κοινωνίας από τους συγκεκριμένους πανεπιστημιακούς, δημοσιογραφικούς και πολιτικούς «εκσυγχρονιστικούς και αναθεωρητικούς» κύκλους, που διευκολύνει τη στρατηγική της παγκοσμιοποίησης χωρίς τη χρήση βίας, διασπώντας την εθνική και κοινωνική συνοχή της κοινωνίας και μεταβάλλοντάς την από συνεκτική και δυναμική κοινωνία σε αδύναμα και εύκολα χειραγωγούμενα άτομα. Βλέπουν το λαό σαν άμορφο πληθυσμό, σαν αδιαμόρφωτη μάζα.
    Αρνούνται τον συνεκτικό ιστό της εθνικής ταυτότητας και ιδιοπροσωπίας, της ιστορικής διαφορετικότητας του έθνους από τα άλλα έθνη, ενοχοποιώντας το μάλιστα ως εθνοκεντρικό, δηλαδή απωθητικό και εχθρικό απέναντι στις άλλες εθνότητες. Ερμηνεύεται λοιπόν κάθε διαφορετικότητα και ιδιοπροσωπία ως ρατσιστική, εθνοκάπηλη και σοβινιστική. Με δεδομένη συνάμα την πολιτική της εθνικοφροσύνης που ακολούθησε την τραυματική εμπειρία του ελληνικού λαού, προσπαθούν στην πράξη να εφαρμόσουν τις ίδιες μεθόδους, δηλαδή όλα τα νοσηρά στερεότυπα της εθνικής (εθνικιστικής) ιδεολογίας , όπως διατείνεται σε ένα άρθρο του ο Λαοκράτης Βάσσης.(12) Μη αναγνωρίζοντας οτιδήποτε αντιπροσωπεύει την έννοια του έθνους και της ιστορικής συνέχειας και παράδοσης από το παρελθόν (και κυρίως πολύ πιο πριν από τον 19ο αιώνα), βλέπουν και αποδέχονται την πατρίδας μας όχι ως χώρα, αλλά ως χώρο. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, αλλά και ως χρέος τους, κατά μια έννοια, να καταργηθεί το έθνος κράτος και ως εδαφική κυριαρχική επικράτεια και εθνική ανεξαρτησία.
    Εν κατακλείδι η περισπούδαστη αυτή θεωρία που εκφράζεται από επιστημονικούς κύκλους της Δύσης και προωθείται από τη νεοφιλελεύθερη ιδεολογία της παγκοσμιοποίησης και της «μαρξιστικής σκέψης», αποβλέπει στη δημιουργία χειραγωγούμενων τάξεων και κοινωνιών, στο πνεύμα και το γράμμα της λογικής των αγορών, δηλαδή της στρατηγικής των μονοπωλίων, όπου ο άνθρωπος θα αποτελεί, όπως προαναφέραμε, καταναλωτική μονάδα και μόνο.
    Επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, να αντισταθούν, όπως επιτάσσει το Σύνταγμα.-
    ΤΕΛΟΣ

    ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΤΟΥ Δ. ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ ΜΗΝ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΣΠΕΚΟΥΛΑ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΔΕΞΙΟΙ, ΦΑΣΙΣΤΕΣ ΚΛΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο Δαμιανός Βασιλειάδης, εκπαιδευτικός, γεννήθηκε στη Φλώρινα το 1937. Φοίτησε στην Παιδαγωγική Ακαδημία της γενέτειράς του και συνέχισε τις σπουδές του στη Γερμανία, όπου σπούδασε Παιδαγωγικά, Ψυχολογία και Γερμανική Φιλολογία στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου, όπου πήρε ενεργό μέρος στο ελληνικό και γερμανικό φοιτητικό κίνημα και στην ίδρυση της Ποντιακής Λέσχης Μονάχου, ως ιδρυτικό στέλεχος. Η δικτατορία τον βρήκε στο Μόναχο. Αμέσως εντάχτηκε στον αντιδικτατορικό αγώνα και με τη δημιουργία από τον Ανδρέα Παπανδρέου του ΠΑΚ (Πανελλήνιου Απελευθερωτικού Κινήματος) υπήρξε από τα ιδρυτικά του στελέχη. Επί σειρά ετών σε υπεύθυνες θέσεις του Κινήματος διετέλεσε το 1973-4 Γενικός Γραμματέας των οργανώσεων της Δυτικής Γερμανίας, Δυτικού Βερολίνου των Φίλων του ΠΑΚ. Ήταν μέλος του "Εθνικού Συμβουλίου" του ΠΑΚ, υπεύθυνος του ΚΕΜΕΔΙΑ (Κέντρου Μελετών και Διαφώτισης) επί ΠΑΚ και ΠΑΣΟΚ και μέλος της πρώτης Κεντρικής Επιτροπής του. Ως υπεύθυνος του ΚΕΜΕΔΙΑ διεύθυνε τις εργασίες και έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στη συγγραφή της Διακήρυξης 3ης του Σεπτέμβρη. Παραιτήθηκε από το ΠΑΣΟΚ το 1977, διαπιστώνοντας οριστική απόκλιση της διακηρυγμένης θεωρίας από την πολιτική πρακτική του Κινήματος. Υπήρξε ιδρυτικό στέλεχος της πολιτικής κίνησης "Άμεση Δημοκρατία" με πρόεδρο τον Μανώλη Γλέζο και υπεύθυνος της ομάδας του ΠΑΚ που μετείχε, ως μία από τις τρεις συνιστώσες, στην πρωτοβουλία αυτή. Διετέλεσε επί δύο δεκαετίες πρόεδρος της μη κερδοσκοπικής εταιρείας "Ελληνοκουρδική Ένωση Φιλίας". Χρημάτισε επί σειρά ετών γραμματέας του "Κέντρου Πολιτικού Προβληματισμού" και του "Κέντρου Έρευνας και Πολιτικού Προβληματισμού". Είναι μέλος του Εθνικού Συμβουλίου Διεκδίκησης των γερμανικών οφειλών προς την Ελλάδα. Ως εκπαιδευτής ορεινής πεζοπορίας και οδηγός βουνού καθιέρωσε πρώτος τις ήπιες μορφές τουρισμού στην Ελλάδα, (ορειβασία, ορεινή ποδηλασία κλπ.), δρώντας στον τομέα της προστασίας και σωστής αξιοποίησης της ορεινής φύσης. Συνέγραψε το βιβλίο "ΠΑΚ ΠΑΣΟΚ, Μύθος και πραγματικότητα", εκδ. "Διάλογος", Αθήνα 1977 και τη μελέτη "Δημοκρατικός Σοσιαλισμός ή το όραμα του ΠΑΚ και του ΠΑΣΟΚ και η εφαρμογή του στην πράξη", "Εναλλακτικές εκδόσεις", Αθήνα 2006. Δημοσίευσε άρθρα σε εφημερίδες και περιοδικά. Παραμένει σταθερά αφοσιωμένος στη διαλεκτική σχέση θεωρίας και πράξης, μετέχοντας ενεργά στην κοινωνική και πολιτική ζωή της χώρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αξίζει σεβασμός σε κάποιον που κορόιδεψε τον Ελληνικό λαό ανώνυμε 1:23:00 μ.μ.;
    Ρίξε μια ματιά σε αυτά που γράφονται κάτω από το σχόλιο σου αν έχεις διάθεση να μάθεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 1)Ο ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕ ΑΠΟ ΠΙΚΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΕΒΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΡΕΝΟ.2) ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΠΟΝΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΙΔΡΥΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΕΙ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΤΗ ΠΟΛΛΑ. 3)ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΚΛΑΙΝΕ ΚΑΙ ΒΡΙΖΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΠΕΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ (ΚΑΙ..... ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ) ΣΕ ΜΟΝΟΨΗΦΙΑ ΠΟΣΟΣΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τώρα μας έπεισες.
    Βρήκες έναν πικραμένο τον Βασιλειάδη με τις γνωστές παπαρολογίες του, μπορούμε να σου βρούμε χιλιάδες αντίθετες απόψεις.
    Σκέψου τι θα μπορούσε να γράψει κάποιος για τον συχωρεμένο Καραμανλή και τον συχωρεμένο τον Φλωράκη.
    Λίγη τσίπα δεν βλάπτει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο ΚΝΙΤΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΤΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΚΑΤΕΒΑΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΜΠΑΚΕΡΑ ΤΙΠΟΤΑ,ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΤΟ ΟΦΕΙΛΕΙ ΣΤΟΝ ΜΕΓΑΛΟ ΑΝΔΡΕΑ.
    ΡΕ ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΧΑΜΠΑΡΙ ΕΙΣΤΕ ΣΑΝ ΤΗ ΜΑΣΟΝΙΑ ΕΝΑ ΚΛΕΙΣΤΟ ΚΛΑΜΠ ΜΕ ΕΜΜΙΣΘΑ ΣΤΡΑΤΑ(ΠΑΜΕ)
    ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΙΑ ΑΙΣΧΡΗ ΜΕΙΟΨΗΦΙΑ ΣΤΟΝ ΛΑΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Φίλε Δημογέροντα
    Εγώ μιλάω με στοιχεία. Από κει κι ύστερα αν δεν θες να δεις δεν βλέπεις. Το δυστύχημα είναι ότι η δική σου πολιτική συμπεριφορά (γιατί κι αυτο το σχόλιό σου όπως κι η άρνηση της πραγματικότητας περί του Ανδρέα είναι πολιτική) επηρεάζει κι όλους εμάς τους υπόλοιπους που στεκόμαστε ψύχραιμοι και σκεπτικιστές απέναντι σε είδωλα - σύμβολα τύπου Ανδρέα, Καραμανλή ή Φλωράκη. Σίγουρα κι αυτοί δεν είναι μακριά απ΄ τον Ανδρέα όσων αφορά τα πολιτικά τους πεπραγμένα. Mutatis mutandis φυσικά. Αυτή η ένδεια κριτικής σκέψης που αντικατοπτρίζεται στο σχόλειό σου , όπως φυσικά κι η ηθική ένδεια είναι μια απ' τις κυριότερες αιτίες της οικονομικής ένδειας.
    Θύματα δικά σου είμαστε όλοι οι κομματικά άστεγοι που στεκόμαστε κριτικά απέναντι στις αυθεντίες.
    Θύματα δικά σου και των ομοίων σου που πηγαίνατε αγεληδόν και ψηφίζατε πότε ΠΑΣΟΚ πότε ΝΔ, άλλοτε ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ και ΛΑΟΣ μετά από κομματική επιστράτευση, άλλοτε για να διορίσετε εαυτούς και συγγενείς (το σόι ολόκληρο) στο δημόσιο κι άλλοτε για να διακονέψετε μια αργομισθία για ή για ένα ρουσφετάκι. Αυτά τα δικά σου καμώματα δημογέροντα πληρώνουμε σήμερα. Και καλά να πληρώσετε εσείς που αναπάραγετε το πολιτικό σύστημα χρόνια τώρα χωρίς ίχνος κριτικής, χωρίς ίχνος ανησυχίας για το τσουνάμι που ερχότανε. Εγώ γιατί να πληρώσω;;
    Ακαδημαικό το ερώτημα φίλε μου, που μάλλον ποτέ δεν θα μου απαντήσει κανείς.
    Άντε και του χρόνου τέτοια μέρα ξαναπανηγύρισε για τον μεγάλο ηγέτη που έχασες.
    Καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εν τω μεταξύ ο άλλος ο βλαξ από κάτω σου Δημογέροντα με αποκάλεσε Κνίτη. Η απάντηση έρχεται απ' το κείμενο μου στις 2.29.
    Τέτοιοι μας πήραν στο λαιμό.
    Τέτοιοι είστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι κίνηση είναι αυτή σε αυτό το θέμα ???

    Βασίλη πάλι τα κατάφερες... !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ Ο ΑΝΔΡΕΑΣ ΕΒΛΕΠΕ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ, ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΓΑΙΝΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά