Όλα τα νέα της Ανατολικής Φθιώτιδας πολιτικά και άλλα από το κεφαλοχώρι της. Βήμα επικοινωνίας σε όλους εσάς. Γράψτε μας την άποψή σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας, και αποστείλατε στο vassilis.axelis@gmail.com "Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες".(Βολταίρος) Το ιστολόγιο απευθύνεται σε νοήμονες πολίτες.
Σάββατο 28 Αυγούστου 2010
"Εκπαιδεύσου όπως θα πολεμήσεις": Από τον Αλέξη Μπρίντακ στη χθεσινή σύγκρουση "άνευ αερομαχίας"!
Το Mirage 2000 επιχείρησε κλειστό ελιγμό (break) για να βγει από τις παραμέτρους βολής του F-16, ενώ το F-16 προσπάθησε να παραμείνει στη στροφή και να κάνει snap up shooting. Στο σημείο αυτό θα πρέπει να υπενθυμίσουμε ότι το Mirage 2000 έχει μεγαλύτερες δυνατότητες στιγμιαίου ρυθμού στροφής που υποβοηθείται και από την πτέρυγα δέλτα, που στην περίπτωση αυτή λειτουργεί σαν τεράστιο αερόφρενο που επιβραδύνει απότομα το αεροσκάφος, αναγκάζοντας τον αντίπαλο να αστοχήσει και να περάσει μπροστά από το αμυνόμενο αεροσκάφος (oveshooting).
Ο Μπρίντακ κατάφερε με μεγάλη δυσκολία να μείνει στη στροφή, αλλά ήταν άτυχος: Η απόσταση ήταν μικρή, το δικό του αεροσκάφος στην προσπάθεια να κρατηθεί στην στροφή είχε πλησιάσει κάτι παραπάνω από κοντά και το αποτέλεσμα ήταν η καλύπτρα του αεροσκάφους του να κτυπήσει το κάθετο ουραίο σταθερό του Mirage 2000. O θάνατος του υπήρξε ακαριαίος.
Το Μιράζ υπέστη σοβαρές βλάβες στα πηδάλια από τη σύγκρουση και κατέστη ακυβέρνητο, με αποτέλεσμα ο υποσμηναγός Δ. Μπράτσιος να αναγκασθεί να το εγκαταλείψει με επιτυχία.
Θα πρέπει να σημειωθεί ότι η άσκηση «Ιέραξ 3» ήταν ιδιαίτερα υψηλής επικινδυνότητας (τότε είχε διαφορετική μορφή), αλλά τότε ήταν η μοναδική που αποτύπωνε με την μεγαλύτερη δυνατή πιστότητα μια πραγματική αερομαχία. Καθιερώθηκε το 1990, όταν είχε διαπιστωθεί ότι τα πράγματα στο Αιγαίο με την είσοδο δεκάδων F-16 σε υπηρεσία στην τουρκική Αεροπορία είχαν αλλάξει σε βάρος της Π.Α. και χρειαζόταν η απόκτηση της μεγαλύτερης δυνατής ποιοτικής υπεροχής από πλευράς ικανοτήτων έμψυχου υλικού.
Μετά το ατύχημα, σε συνέντευξη Τύπου, ο τότε Αρχηγός ATA αντιπτέραρχος K. Χίου δήλωσε: «Θα συνεχίσουμε να εκτελούμε αυτήν την άσκηση γιατί δεν έχουμε άλλη εκλογή». Βέβαια στο χθεσινό ατύχημα είχαμε αεροσκάφη του ίδιου τύπου, αλλά και της ίδιας Μοίρας (για πρώτη φορά γίνεται τέτοια ατύχημα με αεροσκάφη της ίδιας Μοίρας), αλλά ισχύει πάντα το «Εκπαιδευόμαστε όπως θα πολεμήσουμε».
Αυτό βέβαια που πρέπει να τονιστεί είναι ότι, σύμφωνα με νεότερα στοιχεία, τα δύο αεροσκάφη δεν συγκρούστηκαν κατά την διάρκεια μεταξύ τους αερομαχίας, όπως αρχικά είχε αφεθεί να διαρρεύσει. Ανήκαν στον ίδιο σχηματισμό (το διθέσιο ήταν ο νο1 και το μονοθέσιο ο νο2) και προφανώς σε κάποιο απότομο ελιγμό, πιθανόν αποφυγής ραντάρ ή επερχόμενου βλήματος, συγκρούστηκαν μεταξύ τους...
Αυτό είναι πλέον βέβαιο, όπως βέβαιο είναι πλέον αυτό που έγραψε πρώτο χθες το defencenet.gr, ότι κτυπήθηκε το κάτω μέρος του διθέσιου με το επάνω μέρος του μονοθέσιου αεροσκάφους.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
1 σχόλιο:
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.
ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΗΡΩΕΣ. ΕΛΠΙΖΩ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥ ΝΕΚΡΟΥ ΗΡΩΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΘΑΝΑΤΟΣ