Τι πληρώνουμε εμείς..(τα κορόιδα) και τι οι Ευρωπαίοι...
Φθιώτιδα: 4 μετωπικοί σταθμοί διοδίων (Τραγάνα-Αγ. Τριάδα-Στυλίδα-Πελασγία).Της Στυλίδας δεν είναι έτοιμος ακόμα, αλλά θα λειτουργήσει όταν ολοκληρωθεί το έργο της παράκαμψης.
Προβλέπονται επίσης και 2 πλευρικοί σταθμοί διοδίων. Ο ένας στο Μώλο και ο δεύτερος στις Θερμοπύλες, στην έξοδο προς Άμφισσα.
Συνολικά 6 σταθμοί μέσα στο νομό!!! Πραγματικά θα θέλαμε να μας πουν όλοι αυτοί που ψηφίζουμε τόσα χρόνια, αν υπάρχει άλλος νομός στην Ελλάδα με τόσα διόδια...ας πούμε ο νομός του κ. Σουφλιά, που είναι και πιο πλούσιος νομός, πόσους σταθμούς έχει?
Και αλήθεια με τους παράπλευρους δρόμους τι γίνεται? Μήπως μπορούμε να έχουμε μια απάντηση και γι΄αυτό?
Η Λαμία λοιπόν θα είναι μια πόλη "περικυκλωμένη" και αν θες να πας μια βόλτα ή στη δουλειά σου θα πρέπει να πληρώνεις χαράτσι...
Αν κάποιος κάνει τη διαδρομή Λαμία-Καμένα Βούρλα για να πάει στη δουλειά του θέλει 818,40 ευρώ το χρόνο.
(22 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 3,10 ?καθημερινά)
Αν είναι επαγγελματίας και έχει φορτηγάκι θέλει 2.112 ευρώ το χρόνο.
(22 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 8,00 ? καθημερινά )
Οι παραπάνω υπολογισμοί είναι με τις αρχικές τιμές. Πάντα στη συνέχεια έχουμε αυξήσεις...
Για παράδειγμα, το κόστος των διοδίων για τη διαδρομή Αθήνα - Θεσσαλονίκη το 2005 ήταν 11 ευρώ και αυτή τη στιγμή έχει ανέλθει στα 41 ευρώ, δηλαδή υπήρξε αύξηση κατά 300%.
Ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο για όλο το εθνικό δίκτυο της χώρας του και για όσες διαδρομές θέλει!!!
Αξίζει να διαβάσετε παρακάτω το mail, που μας έστειλε η Εθελοντική Ομάδα Δράσης Ν. Πιερίας, για το κόστος των διοδίων σε 3 ευρωπαϊκές χώρες....χωρίς να συγκρίνουμε την ποιότητα του οδοστρώματος, γιατί αν το κάνουμε και αυτό είναι να πάμε να πνιγούμε!!!
Κόστος διοδίων σε Ελβετία-Τσεχία- Αυστρία
Η χρήση των ελβετικών αυτοκινητόδρομων και οδών ταχείας κυκλοφορίας υπόκειται για όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα σε υποχρέωση πληρωμής διοδίων. Για μηχανοκίνητα οχήματα με μέχρι 3,5 t (ΕΙΧ, μοτοσικλέτες και τροχόσπιτα) υπάρχει υποχρέωση ειδικού σήματος (βινιέτας). Πριν από τη χρήση αυτοκινητοδρόμων και οδών ταχείας κυκλοφορίας πρέπει να αγοραστεί μία βινιέτα, η οποία ισχύει για απεριόριστες διαδρομές σε όλους τους αυτοκινητόδρομους και οδούς ταχείας κυκλοφορίας.
Μέλη της Εθελοντικής Ομάδας Δράσης Ν. Πιερίας ταξίδεψαν αυτή την εβδομάδα στο εξωτερικό, βρέθηκαν με ΙΧ επιβατικό αυτοκίνητο στην Ελβετία και αγόρασαν μια vignette. Το κόστος της; 31 Ευρώ για όλο το χρόνο, δηλαδή μέχρι το τέλος του 2010, με τη δυνατότητα χρήσης απεριόριστων διαδρομών, εννοείται και των πολυάριθμων τούνελ της ορεινής χώρας.
Δηλαδή, ο Ελβετός πολίτης πληρώνει 31 ευρώ το χρόνο και έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί ελεύθερα ολόκληρο το εθνικό οδικό δίκτυο της χώρας του.
Ο Έλληνας πολίτης, π.χ. ο κάτοικος Κατερίνης που εργάζεται στην Θεσσαλονίκη και πηγαινοέρχεται καθημερινά, πληρώνει 1.344 Ευρώ μόνο γι αυτή τη διαδρομή (20 εργάσιμες Χ 12 μήνες Χ 5,80 ? καθημερινά) και δεν έχει τη δυνατότητα αγοράς εκπτωτικής κάρτας, όπως συμβαίνει σε ολόκληρο τον κόσμο!
Οι Ελβετοί συνάδελφοι των φίλων μας δεν μπορούσαν να το πιστέψουν, λέγοντας: «Αυτό λέγεται κλοπή!». Οι δε πολιτικοί που υπέγραψαν την παραχώρηση της χρήσης των εθνικών μας δρόμων, κάτω από τέτοιους όρους, είναι πουλημένα τομάρια!
Αυτό, το τελευταίο, δεν είπαν οι Ελβετοί! Το είπαν οι Τσέχοι που καθόταν στο ίδιο τραπέζι! Κι εμείς βέβαια τους εξηγήσαμε, πως απλά «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ».
ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΠΕΛΑΣΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΤΥΛΙΔΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΟΔΙΑ ΕΝΤΟΣ ΔΗΜΟΥ. ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΠΡΩΗΝ ΝΟΜΟΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΒΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΔΙΚΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ. Ο ΝΟΜΟΣ ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ. ΑΠΛΑ ΘΑ ΜΑΡΑΖΩΣΕΙ.
Η ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΟΔΙΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ (ΥΠΑΡΞΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΠΑΡΑΔΡΟΜΟΥ (ΧΩΡΙΣ ΝΤΑΛΙΚΕΣ), ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟΣ ΜΕ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΙΚΟ ΣΤΗΘΑΙΟ, ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ (ΚΑΜΕΡΕΣ, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΛΠ), ΑΨΟΓΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ ΚΛΠ)
ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΟΔΙΑ.
ΝΑ ΠΡΟΣΦΥΓΟΥΜΕ ΣΕ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ.