Στην τελική ευθεία βρίσκεται πια η υπογραφή σύμβασης μεταξύ του υπουργείου Υποδομών και του υπουργείου Εργασίας για τη δημιουργία του κοινωνικού εισιτηρίου στις αστικές συγκοινωνίες.
Η σύμβαση, η οποία στην πρωτεύουσα θα γίνει μέσω του ΟΑΣΑ και του Οργανισμού Εργατικής Εστίας, θα επιτρέψει την παροχή δικαιώματος μετακίνησης στο 50% του κόστους σε 261.000 ανέργους της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι είναι κάτοχοι ειδικής βεβαίωσης ανεργίας από τον ΟΑΕΔ και θα δικαιούνται του μειωμένου εισιτηρίου.
Μάλιστα, προς αυτή την κατεύθυνση, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, κ. Δημ. Δημητρίου έλαβε σχετική εξουσιοδότηση από το διοικητικό συμβούλιο του οργανισμού.
Σύμφωνα, πάντως, με πηγές του ΟΑΕΔ θα προηγηθεί μία διαλογή των ανέργων, που θα γίνει με εισοδηματικά κριτήρια.
Οι ευεργετούμενοι της εν λόγω πρωτοβουλίας που ξεκίνησαν τα υπουργεία Υποδομών και Εργασίας και ειδικότερα ο
υφυπουργός Υποδομών, κ. Σπ. Βούγιας και η υπουργός Εργασίας, κυρία Λούκα Κατσέλη, θα είναι πάνω από 261.000 στις δύο πόλεις.
Ειδικότερα για την Αττική, το πρόγραμμα θα αφορά 83.000 μακροχρόνια ανέργους (αναζητούντες και η μη αναζητούντες εργασία) και 70.000 επιδοτούμενων ανέργων, πλην τουριστικών επαγγελμάτων.
Για τη Θεσσαλονίκη, το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει μειωμένο εισιτήριο για 70.000 μακροχρόνια ανέργους (αναζητούντες και η μη αναζητούντες εργασία) και 37.000 επιδοτούμενους.
Στη συμπρωτεύουσα δε θα γίνει συμπληρωματική σύμβαση του δημοσίου με τον ΟΑΣΘ, καθώς ήδη υπάρχει σύμβαση, αλλά ο συγκοινωνιακός φορέας θα λάβει μία χρηματική διαφορά για την έκπτωση που προβλέπει το εν λόγω πρόγραμμα.
ΤΟ ΒΗΜΑ
Η σύμβαση, η οποία στην πρωτεύουσα θα γίνει μέσω του ΟΑΣΑ και του Οργανισμού Εργατικής Εστίας, θα επιτρέψει την παροχή δικαιώματος μετακίνησης στο 50% του κόστους σε 261.000 ανέργους της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, οι οποίοι είναι κάτοχοι ειδικής βεβαίωσης ανεργίας από τον ΟΑΕΔ και θα δικαιούνται του μειωμένου εισιτηρίου.
Μάλιστα, προς αυτή την κατεύθυνση, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΑ, κ. Δημ. Δημητρίου έλαβε σχετική εξουσιοδότηση από το διοικητικό συμβούλιο του οργανισμού.
Σύμφωνα, πάντως, με πηγές του ΟΑΕΔ θα προηγηθεί μία διαλογή των ανέργων, που θα γίνει με εισοδηματικά κριτήρια.
Οι ευεργετούμενοι της εν λόγω πρωτοβουλίας που ξεκίνησαν τα υπουργεία Υποδομών και Εργασίας και ειδικότερα ο
υφυπουργός Υποδομών, κ. Σπ. Βούγιας και η υπουργός Εργασίας, κυρία Λούκα Κατσέλη, θα είναι πάνω από 261.000 στις δύο πόλεις.
Ειδικότερα για την Αττική, το πρόγραμμα θα αφορά 83.000 μακροχρόνια ανέργους (αναζητούντες και η μη αναζητούντες εργασία) και 70.000 επιδοτούμενων ανέργων, πλην τουριστικών επαγγελμάτων.
Για τη Θεσσαλονίκη, το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει μειωμένο εισιτήριο για 70.000 μακροχρόνια ανέργους (αναζητούντες και η μη αναζητούντες εργασία) και 37.000 επιδοτούμενους.
Στη συμπρωτεύουσα δε θα γίνει συμπληρωματική σύμβαση του δημοσίου με τον ΟΑΣΘ, καθώς ήδη υπάρχει σύμβαση, αλλά ο συγκοινωνιακός φορέας θα λάβει μία χρηματική διαφορά για την έκπτωση που προβλέπει το εν λόγω πρόγραμμα.
ΤΟ ΒΗΜΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.