Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Χρυσοχοϊδης: Tιμή μου που το τζαμί γίνεται επί υπουργίας μου, οι Παναγιώταροι χώριζαν πάντα τους Έλληνες

Παραθέτω τη σημερινή απάντηση στη Βουλή του υπουργού Υποδομών Μιχάλη Χρυσοχοϊδη για την ανέγερση τεμένους στην Αθήνα:
Θα σας πω και κάτι άλλο κ. Παναγιώταρε. Να το ακούσετε και να το σκεφθείτε.
Εσείς λέτε όχι τζαμί. Κάποιοι άλλοι, με τα ίδια μυαλά, στην άλλη πλευρά του Αιγαίου, λένε να κάνουν την Αγία Σοφία τζαμί. Πουλάτε μίσος κι εσείς κι εκείνοι. Για να μαζέψετε ψήφους, για να στενέψετε τον κόσμο, να στύψετε τις ψυχές των πιο ταλαιπωρημένων ανθρώπων.
Οι δικοί μας πατέρες και παππούδες ξέρουν τι είναι προσφυγιά, τι είναι μετανάστες. Τουρκόσπορους μας φώναζαν μετά το ‘22 οι ίδιοι μας οι πατριώτες οι Παλιοελλαδίτες. Κάτι σαν κι εσάς χώριζαν και τότε τους Έλληνες.
Εμένα που είμαι Πόντιος, πρόσφυγας, με καμένα σπίτια κι

εκκλησιές, μου κάνει τιμή που απαντάω έτσι σήμερα, και χαίρομαι που γίνεται επί υπουργίας μου το τζαμί. Εννοώ που απαντώ με αυτό τον τρόπο, που σέβομαι το τι πιστεύουν οι άνθρωποι και τους χωρίζω μόνο σε νόμιμους και παράνομους κι όχι σε Πόντιους, Αρμένιους, Εβραίους , Βουδιστές , Χριστιανούς και Μουσουλμάνους.

Κι είμαι περήφανος γιατί όταν απαντώ έτσι νοιώθω πιο Έλληνας, νοιώθω ότι εκφράζω τον πολιτισμό και τις αξίες του τόπου μου. Είστε λάθος κ. Παναγιώταρε. Μιλάτε άμυαλα. Πράττετε άστοχα.

Σχόλιο Παραπολιτικής: Αληθινά εξαιρετική τοποθέτηση με σαφές προοδευτικό πρόσημο. Δεν γνωρίζω ποιοι βρίσκονταν εκείνη την ώρα στη Βουλή αλλά όφειλαν να τον χειροκροτήσουν όλοι, εκτός των νεοναζί.

Έτσι απαντάνε στους Παναγιώταρους και συνολικά στους εμπόρους ψευτο-πατριωτισμού. 

parapolitiki.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά