Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Γιορτινή ανταπόκριση από τα σκυλάδικα του φασισμού

Δήλωση του τεράστιου Ν.Σφακιανάκη(στις παρενθέσεις τα  δικά μου σχόλια):
«Καλώς ήρθατε στο σπιτικό μας (δεν γνωρίζω  “σπιτικά”  όπου χρεώνουν 200 ευρώ τη μία φιάλη ουίσκι)ακόμα και στις δύσκολες συνθήκες(ένα δάκρι κύλισε και μούσκεψε τα σπίρτα) . Πριν έρθω εδώ άκουγα τον πρωθυπουργό που δικός μου δεν είναι(ούτε δικός μας είναι καλέ.Αυτόνομοι είμαστε). Σύντομα θα γίνουν εκλογές. Να δώσετε το παρών για να διώξετε αυτούς που τυραννικά κυβερνούν(και να κάνετε τον Κασιδιάρη πρωθυπουργό μιας και ο αρχηγός των ναζί επαναστατών είναι στην φυλακή). Μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου είχα  αποφασίσει να μην τραγουδήσω φέτος αλλά με βοήθησαν οι συνεργάτες μου και τους ευχαριστώ πολύ(νταξ βοήθησε και η απίστευτη δωρεάν διαφήμηση στα ΜΜΕ.Πες ένα φχαριστώ στα πρωινάδικα ρε αχάριστε!). Δεν κατάλαβα γιατί
χάλασε η προηγούμενη συνεργασία(με φτύνουν ή βρέχει;). Απ’ ότι κατάλαβα ο καθένας πρέπει να παρουσιάσει τα ηθικά του φρονήματα(επειδή είμαι σταρ απαγορεύεται η κριτική στις πολιτικές μου απόψεις.Ξέχασα βεβαια τις προσβολές που μοίρασα κάποτε  στη Θεσσ/κη επειδή ακουσον- ακουσον, κάποιες φαν ανέβηκαν στα τραπέζια χωρίς την άδεια μου! ). Χάλασε μια συνεργασία που μάλλον δεν θα έπρεπε να είχε γίνει. Ευχαριστώ τους(κομμουνιστές) Goin through που αμέσως τάχθηκαν στο πλευρό μου(στο τζάμπα τάχθηκαν;)»

 http://noumero11888.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά