Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Ο κ. Λάκης και οι άλλοι

Ο κ. Λάκης είναι ένας ιδιαιτέρως έξυπνος άνθρωπος. Είναι τόσο έξυπνος ώστε να ξέρει προς τα πού κινείται το κοινό αίσθημα και να το διασκεδάζει με τον τρόπο του. Πολλοί βέβαια ισχυρίζονται πως ο κ. Λάκης είναι τόσο έξυπνος ώστε να κολακεύει το κοινό αίσθημα και να κερδίζει χειροκροτήματα και χάχανα, όμως ο ίδιος ο κ. Λάκης είναι έτοιμος να τους διαψεύσει. «Οχι δεν φοβάμαι. Ποτέ δεν φοβόμουν», δήλωσε προχθές σε συνέντευξη που έδωσε σε κυριακάτικη εφημερίδα. Και όποιος δεν φοβάται δεν κολακεύει. Οπερ έδει δείξαι. Αυτό δεν σημαίνει πως δεν κολακεύεται κιόλας. Μη μου πείτε ότι κι εσείς δεν θα κολακευόσασταν αν το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, σε μία από τις κρισιμότερες στιγμές της πολιτικής του πορείας, περίμενε δύο εικοσιτετράωρα για να αποφασίσετε αν θα δεχθείτε να μπείτε επικεφαλής του ευρωψηφοδελτίου του; Ούτε ο Αυλωνίτης ούτε ο Βέγγος είχαν ποτέ τη χαρά να
δεχθούν και να αρνηθούν τέτοια τιμητική πρόταση, όμως, το είπαμε. Ο κ. Λάκης είναι ιδιαιτέρως έξυπνος άνθρωπος και δεν θέλει να τον «παρασύρουν οι σειρήνες και να κατέβει στην πολιτική πριν την ώρα του».
Ορισμένοι, οι οποίοι αντιμετωπίζουν με καχυποψία τις αξίες που παράγει ο τόπος, όπως τον κ. Λάκη για παράδειγμα, τον αποκαλούν «λαϊκιστή». Ο ίδιος το θεωρεί τιμή του. Θα τολμούσα να πω πως ο χαρακτηρισμός «λαϊκιστής» τον αδικεί. Ο κ. Λάκης είναι ο ίδιος ο λαός, η ψυχή του, το πνεύμα του, η εξυπνάδα του. Γιατί ο κ. Λάκης είναι πονηρός. Ξέρει πως η τηλεόραση τις ειδήσεις τις κατασκευάζει, ενώ τον ίδιο τον έχει κατασκευάσει ως γνήσιο εκπρόσωπο του λαού εκ γενετής. Γι’ αυτό και αναλαμβάνει ευχαρίστως τον ρόλο του γελωτοποιού στα σκάφη που ταξιδεύουν στη Μύκονο σαρκάζοντας τους ιδιοκτήτες τους γιατί είναι αντισυστημικός. Πιο αντισυστημικός από τους ιδιοκτήτες των σκαφών που θέλουν τη συντροφιά του κ. Λάκη, γιατί αυτοί καταλαβαίνουν τον λαό ενώ αυτός δεν τους καταλαβαίνει. Στο παιχνίδι της εξυπνάδας κερδίζει όποιος συναναστρέφεται τον κ. Λάκη. Ο κ. Λάκης ξέρει, για παράδειγμα, πως η αστυνομία γνωρίζει τους τρομοκράτες και τους συλλαμβάνει μόνον όταν χρειάζεται να τραβήξει την προσοχή του κόσμου και να τον αποπροσανατολίσει από τα άλματα της προόδου που φέρνουν πνευματικοί ηγέτες σαν τον κ. Λάκη. Εκτός των άλλων, έχει και χιούμορ. Λέει ας πούμε πως οι αναρχικοί δεν θέλουν να τους φωτογραφίζει η αστυνομία γιατί η αστυνομία βγάζει κακές φωτογραφίες. Χαριτωμένη ατάκα αναμφιβόλως, απ’ αυτές που κάνουν τον κ. Λάκη να ξεχωρίζει με το πνεύμα του. Καλύτερα ακόμη: κατά τον κ. Λάκη, και η Χρυσή Αυγή και ο Σταύρος Θεοδωράκης είναι εγκάθετοι του συστήματος για να εμποδίσουν τους κ. Λάκηδες του κόσμου τούτου να μας κυβερνήσουν.

Διαβάζοντας τη συνέντευξη του εθνικού μας γελωτοποιού σε κυριακάτικη εφημερίδα –καθαρά από επαγγελματική διαστροφή– σκέφτηκα πως, παρ’ όλα όσα λένε, η αρμονία του κόσμου δεν έχει διαταραχθεί. Και όταν πάνε να τη διαταράξουν παρεμβαίνουν οι Ερινύες και την αποκαθιστούν, όπως τον ήλιο αν ξεφύγει από την πορεία του, κατά τον Αισχύλο. Οταν οι πολιτικοί επιδίδονται με όλο και μεγαλύτερη συνέπεια στον ρόλο του γελωτοποιού, είναι φυσικό το κενό να αναλαμβάνουν να το καλύψουν οι γελωτοποιοί. Τοιούτοι έπρεπε ημίν γελωτοποιοί, μια τηλεοπτική διασημότητα με το πονηρούτσικο βλέμμα και την κακομοιριασμένη αγανάκτηση του χωριάτη που ντύθηκε πρωτευουσιάνος και, επειδή κατάφερε να πάρει δίπλωμα οδήγησης, νομίζει πως μπορεί να γίνει και πρωθυπουργός. Και η Ελλάδα προχωράει τον δρόμο της, από το 1997, που το σύνθημα στη Ν.Δ. ήταν «ήρθε η ώρα του Καραμανλή», στο 2014 που ο κ. Λάκης περιμένει την ώρα του για να κληθεί να κυβερνήσει. Διασημότητα να είναι, αντισυστημικός να είναι, κι ό,τι να ’ναι στη χώρα που ο Μαζιώτης παρεμβαίνει τηλεφωνικώς από τη φυλακή σε δημόσιες εκδηλώσεις.

Τ Θεοδωρόπουλος-Καθημερινή

4 σχόλια:

  1. ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΟΥ ΠΑΕΙ Η ΝΕΑ ΜΑΣΑ ΚΑΙ ΒΟΥΡ ΣΤΟ ΨΗΤΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο άρθρο σας τοποθετεί τον εθνικό μας γελωτοποιό εκεί που πρέπει.Νομίζω πάντως ότι το θέμα είναι σοβαρότερο.Ο άνθρωπος των κότερων παρουσιάζεται ως λαϊκός αγωνιστής και προστάτης φτωχών και αδυνάτων και ένα πλήθος από κάτω καγχάζει και χειροκροτεί.Πιστεύω, ότι αυτό τον καιρό, αποτελεί ότι πιό παρακμιακή εκδήλωση υπάρχει στη χώρα.Αλλά και η εικόνα του καγχάζοντος όχλου ή των στρατευμένων χειροκροτητών, προξενεί απέραντη θλίψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tρίτη, 21 Οκτωβρίου 2014 - 3:31:00 μ.μ. EEST
    φιλε ανωνυμε, κι αλλα πραγματα νομιζω να παραβλεπεις, στο κατα τα αλλα πολυ σωστο και σοβαρο σχολιο σου.
    Για την παρακμιακη ταση στο τοπο μας δεν δινω τοση βαση στα υπερβολικα χαχανητα μιας μεριδας του λαου μας, που ενδεχομενως να μην εχει πειραχτει απο την κριση η και να μην την εχει συλλαβει σε ολο το μεγεθος της .
    Αυτο που με συγκλονιζει ειναι το πως δεν γινονται συζητησεις για το πως θα ξεπερασθει η κριση αν οχι με επενδυσεις / ποιες? / και μειωση των δαπανων του κρατους! Πως αλλιως θα ξανακερδισουμε τη χαμενη αξιοπρεπεια μας στη Ευρωπη ιδιαιτερα και παγκοσμιως!?
    Εφοσον συνειδητα αποφευγουμε τετοιες συζητησεις, ζουμε σε αλλο κοσμο κι ειναι κατανοητο που χαζογελαμε και βελαζουμε σαν αρνακια.Χ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι χειροκροτητές αγαπητέ είναι ΠΧ σαν τους δημότες του Βόλου που ενώ στα καφενεία και στα σπίτια τους μουντζώνουν τους πολιτικούς μόλις πάνε στις κάλπες ψηφίζουν ΜΠΕΟ!. Οι άλλοι πχ ψηφίζουν αρκετούς επόνυμους της διοίκησης ενός άλλου συλλόγου μεγάλης ομάδας όπως είχαν κάνει και παλαιότερα με άλλους. Με κριτήρια φίλαθλα (άλλο ποδοσφαιρικό σωματείο και άλλο Δήμος) και όχι αυτά που πρέπει. Και μετά λέμε ποιος φταίει. ΌΧΙ ΠΑΝΤΩΣ ΜΟΝΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ. ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΙΔΙΟ ΕΥΘΥΝΗΣ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ. Όπως συμπεριφερόμαστε αυτοί οι πολιτικοί μας αξίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά