Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2014

Ένα χαμόγελο

Αν όλοι οι άντρες είναι ίδιοι, τότε γιατί κάνετε τόσο καιρό να διαλέξετε;

-Μωρό μου πάρε το DEPON σου.
-Μα δεν έχω πονοκέφαλο!
-Ωραία, σε έπιασα, γδύσου τώρα.

Ασθενής: Υπάρχει κάτι για να ζήσω πολύ;
Γιατρός: Παντρέψου.
Ασθενής: Νομίζετε ότι βοηθάει;
Γιατρός: Όχι, αλλά θα σταματήσετε να επιθυμείτε να ζήσετε πολύ.

Γατί το ζευγάρι κρατιέται χέρι-χέρι στη γαμήλια τελετή;

Είναι μία τυπικότητα, όπως ακριβώς οι
μποξέρ δίνουν τα χέρια πριν αρχίσει ο αγώνας μποξ

Τη γλώσσα μας την λέμε
“μητρική”, μάλλον γιατί ο πατέρας μιλάει σπάνια...

- Λόγος διαζυγίου?
- Για θρησκευτικούς λόγους...
- Δηλαδή?
- Δεν παραδεχόταν πως στο κρεβάτι είμαι Θεός!

-Ο λόγος που οι γυναίκες ποτέ δεν θα κάνουν πρόταση γάμου είναι επειδή αμέσως μόλις αυτή γονατίσει, αυτός θα αρχίσει να ξεκουμπώνεται...


-Με απατάς!
-Εγώ;!;! Μα τι πάθατε σήμερα!!!! Είσαι η τρίτη που μου το λέει!!!!

-Παίζουμε Τρόικα?
-Δηλαδή?
-Εσύ θα μου χρωστάς κι εγώ θα σε πηδάω...

-
Aναπολώ την εποχή που χρώσταγα μόνο μαθήματα...

- Εγώ στόλισα και το αυτοκίνητο φέτος για τις γιορτές.
- Έλα ρε,
πώς;
- Είναι αναμμένα όλα τα λαμπάκια... της βενζίνης, της μπαταρίας, του σέρβις

Δεν έχουμε λόγο για να ανησυχούμε για το τέλος του κόσμου, καθώς ως χώρα είμαστε 100 χρόνια πίσω...

Με παίρνει μια γκόμενα τηλ. και μου λέει:
έλα, δεν έχω ταμπού ...
και πήγα και παίξαμε τάβλι!

Μια χαρά πέρναγε η Χιονάτη... μαμ, κακά και νάνοι.

Αν μπορούσες να πουλήσεις τις εμπειρίες σoυ, στην τιμή που σου
κόστισαν, θα είχες χεστεί στο τά
ληρο...

Σε κάθε αστυνομικό έλεγχο όλο η ίδια ερώτηση:
-Έχετε πιει; Έχετε πιει;
Παράπονο το έχω. Μία φορά να με ρωτήσουν αν έχω φάει!

"θα σε κάνει άντρα ο στρατός".
Πλένω, σφουγγαρίζω, σκουπίζω, μαγειρεύω, χαιρετάω όποιον περνάει...
Δεν έγινα άντρας, η μάνα μου έγινα...

Τα μικρά παιδιά φοβούνται το σκοτάδι.
Τα μεγάλα το φως, το νερό, το τηλέφωνο, την εφορία ...

Το μόνο θετικό που βρίσκω σήμερα σε μένα είναι η ομάδα αίματος μου.

Εν καιρώ κρίσης..
-Mάνα έσπασα το χέρι μου.
-Δεν πιστεύω να σκίστηκε η ζακέτα;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά