Δαχτυλομπογιές
"Εγώ σκυφτός -κάθε μπρούμυτα- δαχτυλοαφώ το σώμα της στη μαύρη κάμαρη / Λευκό μπαστούνι ο φαλλός μου χτυπάει την πόρτα του αμετάκλητου /Τυφλώνομαι από το φως του /Ορώ" ♥
Ανδρόγυνο
"Ενώναμε τα αιδοία μας καταργώντας την εσοχή της και την εξοχή μου / κατακτώντας την παλινόρθωση του ανδρόγυνου / όπου ο άνδρας αποκτά αιδοίο χωρίς εξοχή και η γυναίκα εσοχή με πλήρωση / Έτσι που ο άνδρας γράφεται πλέον με Άλφα κεφαλαίο και η γυναίκα με Θήτα κεφαλαίο"
Epikairo: Τα ποιήματα που
μόλις διαβάσατε είναι του νέου αναπληρωτή υφυπουργού Παιδείας, Τάσου Κουράκη. Θα ήταν απρεπές εκ μέρους μας να σχολιάσουμε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ άλλο. Όλα για την τέχνη.
epikairo.gr
Oι καινοτομίες στο εκπαιδευτικό σύστημα ,ίσως θα έπρεπε, να αρχίσουν με την εισαγωγή στη μέση εκπαίδευση του μαθήματος της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και ώ τί σύμπτωση ,να εισαχθεί στα αντίστοιχα βιβλία του μαθήματος αυτού ποίηση και ώ τί σύμπτωση!! να συμπεριληφθούν αυτού του επιπέδου στίχοι,που θα έχουν γραφεί διά χειρός Υπουργού!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ζητηθεί γονική άδεια για την παρακολούθηση του μαθήματος,εγώ, ώ πόσο οπισθοδρομικός πρέπει να θεωρούμαι!!!ΔΕΝ θα δώσω την άδειά μου γιατί "τα παιδιά έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα".
Θα προτιμούσα να γίνονται για ενήλικες επιμορφωτικά και άλλου ή του αυτού είδους σεμινάρια για τις σχέσεις των ενηλίκων,όπου θα μπορούσαμε να κάνουμε λογοτεχνικές αναλύσεις σε ασφυκτικά γεμάτες αίθουσες και πού ξέρεις μπορεί να ήμουν τυχερός να συμπεριληφθούν στις αναλύσεις των σεμιναρίων και δικοί μου στίχοι πάνω στο αντικείμενο!!!
(Κι επειδή ξέρω να γράφω καλύτερα!!! σας λέω καρφίτσα δεν θα έπεφτε κάτω!!!)
Αιγωλιός
Κύριε διαχειριστή,
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι που το ιστολόγιό σας λειτουργεί σαν άθλια προεκλογική "μονταζιέρα" κι εσείς προσωπικά αναφέρεστε ειρωνικά σε στίχους που αδυνατείτε να κατανοήσετε.
Ο ίδιος ο ποιητής βέβαια, είχε διαβλέψει ότι κάποιοι δεν θα κατάφερναν να κατανοήσουν και να εκτιμήσουν το έργο του, γι' αυτό και, απλουστεύοντας σκόπιμα τους στίχους που αντιγράφω παρακάτω, τους παρακαλεί "να μην τον καταναλώσουν, αλλά να τον σεβαστούν":
"Έχυσα τον εαυτό μου
στα καλούπια των στίχων μου
και ήλθα να σας συναντήσω στο
εξαίσιων εδεσμάτων
τραπέζι σας
Μόνο μη με καταναλώσετε
παρακαλώ σεβαστείτε με
Δοκιμάστε με κι΄ αφήστε με
στην άκρη
Ίσως στα παιδιά σας
να έχω καλύτερη τύχη."
Αντιγράφω λίγους ακόμα στίχους
του, που χαρακτηρίζονται επίσης από αρκετή σαφήνεια. Αν, όπως πιστεύω, τους καταλάβετε, θα μπορέσετε σιγά σιγά να προσεγγίσετε και το υπόλοιπο ποιητικό του έργο. Ελπίζω επίσης οι στίχοι που αντιγράφω εδώ, να συμπεριληφθούν στα νέα σχολικά βιβλία, τα οποία ο ποιητής ως νέος υπουργός Παιδείας πιστός στην παράδοση του "ράβε, ξήλωνε", δήλωσε χτες πως θα τ' αλλάξει:
1)Της Γραφής
"Η μελάνη που τοξεύει τις λέξεις δεν θα συναντηθεί ποτέ με τα υγρά του κολποφαλλού.
Κι όμως και τα δύο στοχεύουν στο φθαρτό."
2) "Εσύ που γεννήθηκες από τη δική μου μήτρα γνώριζε ότι ο γιος σου είμαι εγώ!"
(Για την αντιγραφή:) Θ.Μπλ.
Αγαπητέ Θάνο ευχαριστώ, μετά την διευκρίνηση όλα είναι πλέον ξεκάθαρα.
ΑπάντησηΔιαγραφή-Ανέγνως,ούκ έγνως,ει γαρ έγνως ου καν κατέγνως-(Καβάφης)
ΑπάντησηΔιαγραφή-------------------------------
ΣΥΝΔΑΙΤΥΜΟΝΑ ΤΗΣ ΠΟΙΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ,-ΘΑΝΟ-.
Επειδή ένα μέρος της ευθύνης, που επιρρίπτεις στον κ. Διαχειρηστή άπτεται -ίσως- και του δικού μου σχολίου ????
ΔΙΕΥΚΡΙΝΊΖΩ ότι ένας -ποιητής- όπως ο κ. Υπουργός Παιδείας, σίγουρα θα αντιμετώπιζε με διάθεση θετική τον σχολιασμό κάθε αναγνώστη,που θα εγένετο, πάνω στους στίχους του,
γεγονός που θα απεδείκνυε την ανωτερότητα του και το ποιητικό βάθος του ως λογοτέχνη!!!
ΟΠΌΤΕ ,αν "ανέγνως,έγνως,κατέγνως"ίως να μην ήσουν τιουτοτρόπως καυστικός άνευ αιτίας !!!
Χωρίς να γνωρίζω την συνέχεια των στίχων του,του κ. Υπουργού,
"επειδή η ποίηση συναντά τους ποιητές , ακόμη κι αν δεν γνωρίζονται",
πιστεύω, αν διαβάσεις τις θέσεις μου ,ότι σ΄αυτό καταλήγει κι ο ποιητής μας!!!
"Οτι τα παιδιά τα ξέρουν όλα" κι αυτοί στους οποίους φαίνεται ν΄ απευθύνεται, "χωρίς νάναι απαραίτητο να τον προσεγγίσουν κιόλας " ,είναι οι γονείς υπενθυμίζοντας πόσο πιο προχωρημένα είναι τα παιδιά κι έφηβοι!!!
Λοιπόν, λές και ήμουνα στο μυαλό του!!!μίλησα για "επιμορφωτικά σεμινάρια ενηλίκων με λογοτεχνικές ανησυχίες" ,που σίγουρα θα τα επικροτούσε σαν ιδέα!!! Αλλά δεν ανήκω στους παρατρεχάμενους του υπουργείου,
για να το εκθέσω σαν αίτημα , πιστεύω πολλών γονιών !!!
ΑΠΛΑ ευελπιστώ να είσαι εσύ κ. ΘΑΝΟ ,πλησιέστερα στα αρμόδια όργανα του Υπουργείου για να εισηγηθείς την αποψή μου ως απλού πολίτη ,που μπορώ να έχω την δική μου θέση ,να την εκθέτω και να πιστεύω ,όσο κι αν θεωρηθώ υπερόπτης ακόμη κι απεναντί Του,
"ότι γράφω καλύτερα ",
Δημοκρατία έχουμε βρέ αδερφέ!!!
(όπως θα έλεγε κι ο γεωργός πατέρας μου)
"Αιγωλιός"
Αγαπητέ "Αιγωλιέ",
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς, λόγω ηλικίας, δεν είμαι πλέον πιο κοντά από σένα στο υπουργείο, αλλά κάπου αλλού "ένθα απέδρα οδύνη, λύπη ή στεναγμός...".
Δεν ξέρω, αλλά υποψιάζομαι ποιος είσαι. Κι αν μαντεύω σωστά την ταυτότητά σου, δεν θα συμφωνήσω ότι εσύ γράφεις καλύτερα από τον νέο υπουργό μας, αφού απέχεις παρασάγγες από τη βαθυστόχαστη σχολή του υπερρεαλισμού, στην οποία κατατάσσεται εκείνος(ως θαυμαστής εικάζω ποιητικής απόδοσης του εμπειρίκιου υπερρεαλισμού που ζήλεψε μελετώντας το "Μέγας Ανατολικός"). Συμφωνώ πάντως μαζί σου στα υπόλοιπα και ειδικά στη διαπίστωση ότι "τα παιδιά τα ξέρουν όλα!"
"Έρρωσο και (τώρα που "η ελπίδα ήρθε" και θα σκίσει το Μνημόνιο) ευδαιμόνει!"
ΑπάντησηΔιαγραφή"Ανατροπές"
Η ευδαιμονία έστερξε στην απόλαυση,
αναπαύτηκε στον σολιψισμό
του φαλλού,
εξέπληξε την Γυναίκα με το
θηλυκό Γένος,
ακύρωσε την Γυναίκα με το
φαλλό του Βάκχου εν εσοχή,
βούρκωσαν οι μαστοί της
μπρός στα τριαντάφυλλα
στο παράθυρο ,
η όστρια άρπαξε την Αφροδίτη
στα μονοπάτια τ΄ουρανού,
κι αυτός ως είς φαλλός επί γής,
ως υψηκάμινος ατελεύτητος ως
τα γήρατα του υπερρεαλιστικού βίου του,
ανέπνεε κι αντλούσε νέκταρ από
τις παιδίσκες του Εμπειρίκου,
εχλεύαζε τις μετριότητες που
τον προσπερνούσαν εξαντλημένες
στο μόχθο της καθημερινότητας, γεννοβολώντας παιδίσκες προς χάριν και τέρψιν του,
χωρίς άλλο ζήλο για μελέτη πέραν του υπερ-ιδεαλισμού που τον καταβρόχθιζε, άκουσον- άκουσον, ως ο Αραχθος τις λέμβους των κεκκοιμμημένων δούλων του, κι αυτός εκεί να φαντασιώνεται το υποσυνείδητο ως κινητήριο δύναμη του σύμπαντος ,
με τον φαλλό του αιδοίου,
ώ τί πεζότης!!!!!
να πραγματώνει την πλήρωση της ανεκπλήρωτης καθημερινότητας των δούλων του!!! που δεν έμαθαν ν΄αναπαύονται,
αγκομαχώντας για υιούς και κόρες,
κι αυτός εκεί με την υπεροψία του εγώ-ειμί ο υιός σου!!!
"φρίξον ήλιε,στέναξον γή"!!!
ν΄αυγαταίνει τη δόξα της μισα-λοδοξίας του προσπερνώντας και τους υιούς των υιών , μη αγναντεύοντας την πραγμάτωση
του σήμερα ως έχει ,
που τον ξεπερνά με τον ρεαλλισμό των υιών του αιδοίου φαλλού,
σε σύνολα και υποσύνολα ερωτικών συντρόφων μοιρασμένη,
σε νεκρικά κρεββάτια ως συνήθως!!!
που δεν μπορουν ν΄ απαντήσουν
στα -ρώ- του έρωτα, ως του Ελύτη!!!
"ρωτώ για εσένα την καρδιά μου,
κι αυτή μου απαντά με τα -ρώ- του έρωτά μου".
"Αιγωλιός"
(Καβαφικός ??? με δόσεις σουρρεαλιστικής διάθεσης!!!)
----------------------------------
-μην επιχειρήσετε να τον καταννοήσετε,φταίει ο αυτοματισμός της γραφής-
αφήστε τη δύναμη του υποσυνειδή του σας να σας οδηγήσει!!!
---------------------------------
υ.γ.(προς κ. Διαχειρηστή:
παρακαλώ αν μπορείτε, αποφύγετε την συμπτυξη)