Το καθεστώς φορολόγησης των αυτοκινήτων σχεδιάζεται να αλλάξει ριζικά με σκοπό να αυξηθούν σημαντικά τα έσοδα του Δημοσίου από τη φορολόγηση τόσο της
απόκτησης όσο και της χρήσης.
Στο πλαίσιο αυτό προωθούνται ριζικές ανατροπές ώστε οι μεν επιβαρύνσεις στην απόκτηση να υπολογίζονται πλέον με βάση τις εμπορικές αξίες και όχι τον κυβισμό, οι δε επιβαρύνσεις στην κατοχή και τη χρήση να συνδέονται με το χρόνο κυκλοφορίας και την κατανάλωση των καυσίμων και να είναι μεγαλύτερες όσο περισσότερα χιλιόμετρα διανύουν τα οχήματα.
http://pitsirikidotnet.gr/
Αποκτησατε μια ταση προς το να κινδυολογειται και
ΑπάντησηΔιαγραφήνα παρουσιαζεται εικονες καταστροφης,
μονο που δεν το καταλαβαινεται
η μηπως σ~αυτο ακριβως αποβλεπεται?
Αν και η αρχή μου είναι να μην απαντώ σε ανώνυμους θα κάνω μια εξαίρεση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί δεν στείλατε αυτό το σχόλιο στον μέχρι χθές υμνητή του Σύριζα "πιτσιρίκο" που έχει κάνει την αρχική ανάρτηση ;
Από εμπάθεια μήπως ;
ΝΑ ΕΛΘΟΥΝ ΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ ΝΤΕΝΕΚΕΔΕΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ Α....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΔΙΚΣΤΗΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΓΙΑ ΔΑΥΤΟΥΣ
k Διαχειριστή οντως κινδυνολογείται, όπως όταν αναφέρεστε στην ύφεση της οικονομίας το 2015, την διατήρηση και επερχόμενη αύξηση του ΕΝΦΙΑ,το κουρεμα των συντάξεων, αύξηση των συντελεστών της φορολογικής κλίμακας,κλείσιμο τραπεζών και επιβολή capital controls,και "κατάληψη" της χώρας απο τους επισκέπτες της κ. Τασσίας τους οποίους τώρα πέταξε στο βάλτο της Ειδομένης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌντως...
ΑπάντησηΔιαγραφή