Σάββατο 4 Ιουνίου 2016

Ξόδεψε 20 χιλιάρικα … για να την θέλουν οι άντρες !


Raegan-Sidley_01aΜια μοντέλα από την Αγγλία ξόδεψε 22.600 ευρώ σε πλαστικές επεμβάσεις για να τη θέλουν οι άντρες, όμως η ανοικοδόμηση δεν έφερε ακριβώς το αποτέλεσμα που ήθελε…
«Κοιτάζοντας όλα αυτά τα ωραία πράγματα πάνω μου, καταλαβαίνετε ότι δεν έγιναν τζάμπα. Ξόδεψα όλα αυτά τα λεφτά για να κάνω τους άνδρες να με θέλουν. Είμαι 100% σίγουρη ότι μέχρι τώρα έχω το τέλειο αποτέλεσμα και συνεχίζω», λέει η Raegan Sidley.

«Δεν θέλω να έχω την εμφάνιση ενός συνηθισμένου βαρετού κοριτσιού», λέει η 25χρονη. «Είμαι περήφανη για το πώς έγινα και θα έπρεπε όλα τα κορίτσια να προσπαθούν να αποκτήσουν μια καλή εμφάνιση όταν είναι γυμνές»…
Αρα λογικά τώρα οι άντρες κάνουν ουρά…

Και όμως παρά τα τόσα χρήματα που έχει ξοδέψει, έχει μείνει μέχρι τώρα μόνη, και μάλιστα λέει πως συνεχώς πέφτει πάνω σε ρεμάλια και ανώμαλους.
«Πάντα μου άρεσε να με κοιτάζουν οι άντρες και να με φλερτάρουν. Εγινα μια «πλαστική θεά» και νόμιζα ότι αυτό θα άρεσε στους άνδρες. Αλλά φαίνεται ότι δεν είναι ακριβώς έτσι. Θέλουν να με πηδάνε, αλλά κανείς δεν μου έχει προτείνει ένα ρομαντικό δείπνο».
Πάντως πιστεύει, ότι κάπου εκεί έξω βρίσκεται ο όμορφος πρίγκηπας, ο οποίος θα προσπεράσει τη σέξι εμφάνισή της και θα δει τον εσωτερικό της κόσμο»… Τότε τι στο καλό ξόδεψε τόσα λεφτά;;;
Και δεν φτάνει που δεν έχει γκόμενο, αλλά της την “πέφτουν” και οι γυναίκες για να της την “πουν”: «Με πλησιάζουν κορίτσια στα κλαμπ και με βρίζουν για τα μεγάλα ψεύτικα βυζιά μου. Επέλεξα να είναι ψεύτικα και δεν είναι δικό μου πρόβλημα αν κάποια κορίτσια ζηλεύουν», λέει η Raegan που σε λίγο καιρό θα έχει και “καινούριο” αιδοίο, αφού είναι έτοιμη να κάνει πλαστική στα χείλη του κόλπου της:
«Δεν ήμουν δυσαρεστημένη με το… πράμα μου, αλλά πάντα υπάρχει περιθώριο για βελτίωση. Είναι σημαντικό οι γυναίκες να δείχνουν ωραίες εκεί… κάτω».
ΤΙ ΕΧΕΙ ΞΟΔΕΨΕΙ
4.760€ για την ενίσχυση στήθους
4.760€ για ενέσεις Botox
1.190€ για κολπική αναζωογόνηση
2.380€ για βελτίωση προσώπου
5.955€ για εξτένσιονς
5.955€ για νύχια και ψεύτικο μαύρισμα
1.190€ για τατουάζ και καλλυντικά
69magazine

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά