Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πουλήθηκε για 45 εκατ. ευρώ.
Δεν γνωρίζω αν είναι ένα καλό ή ένα κακό τίμημα. Αυτό που γνωρίζω είναι
πως ο Σταθάκης ελεγε πως αν η επιχείρηση πουλιόταν από την κυβέρνηση
Σαμαρά για 300 εκατ. ευρώ, θα επρόκειτο για ένα ξεπούλημα. Απ ότι
διαβάζω, ποτέ δεν είχε υπάρξει πρόταση από οποιονδήποτε για ένα τέτοιο
τίμημα, αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία.
Ο Σταθάκης, που τα έλεγε αυτά, σήμερα υπογράφει την πώληση με τα 45 εκατ. Δυο εκδοχές υπάρχουν: α) Ο υπουργός-και γενικότερα η κυβέρνηση - έλεγαν τότε ψέματα για να κερδίσουν εντυπώσεις και ψήφους β)
Ο υπουργός που είναι και καθηγητής Πανεπιστήμιου (κάτι που θεωρητικά
του δίνει και ένα ειδικό βάρος), ενώ γνώριζε προφανώς βασισμένος σε
κάποια δεδομένα και στοιχεία ότι οι σιδηρόδρομοι είχαν αξία πολλαπλάσια
των 45 εκατ. ευρώ, τους πούλησε μόνο τόσο.
Το βασικό ερώτημα δηλαδή, είναι αν
πρόκειται για μια καθαρή πολιτική απάτη (σαν και αυτές που λένε συνήθως
οι πολιτικοί) ή πρόκειται για ένα πραγματικό ξεπούλημα που προφανώς
συνοδεύεται και από ποινικές ευθύνες. Δεν μπορείς να πουλάς για 45 εκατ.
ένα δημόσιο περιουσιακό στοιχείο για το οποίο ο ίδιος ισχυρίζεσαι ότι
έχει θεαματικά μεγαλύτερη αξία.
Ανάλογα ερωτήματα, μπορούν να τεθούν για
μια σειρά από ιδιωτικοποιήσεις που έχει κάνει ή πρόκειται να κάνει η
σημερινή κυβέρνηση. Και στον ρόλο του Σταθάκη, μπορούν να μπουν άλλοι
υπουργοί ή και ο ίδιος ο πρωθυπουργός.
Το Ελληνικό, πουλήθηκε για περίπου 915
εκατ. ευρώ. Ο Σπρίτζης, δυο χρόνια πριν ως πρόεδρος του ΤΕΕ μας έλεγε
πως η πραγματική του αξία είναι τουλάχιστον 3 δισ. ευρώ. "πουλάτε το
Ελληνικό με τιμές οικοπέδου στο Βραχάτι", έλεγε και ο ίδιος και διάφορα
στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ που σήμερα σιωπούν επίμονα. Ούτε σ αυτή την περίπτωση
έχω προσωπική άποψη για την αξία της συγκεκριμένης έκτασης. Έχω ωστόσο
την άποψη πως επειδή δεν μπορούν να ισχύουν και οι δυο εκδοχές (915
εκατ. ή 3 δισ. ευρώ), κάτι από τα δυο συμβαίνει. Πολιτική απάτη ή κοινή
απάτη.
Στον κατάλογο μπορούμε να προσθέσουμε
πολλά ακόμα δημόσια περιουσιακά στοιχεία που ήδη πουλήθηκαν ή πρόκειται
να πουληθούν σύντομα. Και για τα οποία, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ο
ισχυρισμός ότι όλα αυτά τα επιβάλλει το μνημόνιο που αναγκάστηκαν να
υπογράψουν. Το μνημόνιο τους, πράγματι προβλέπει αυτές και πολλές ακόμα
ιδιωτικοποιήσεις, αλλα δεν επιβάλει στην κυβέρνηση κανένα συγκεκριμένο
τίμημα με το οποίο πρέπει να πουληθούν. Αυτό, ηταν και είναι
αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης και κανενός άλλου.
Πάντως, όποια εκδοχή και αν ισχύει
(πολιτική απάτη ή απλά απάτη), ο κ. Τσίπρας, δεν θεωρεί πως για αυτά και
όχι μόνο, πρέπει να ζητήσει την ελάχιστη συγνώμη απο το μεγάλο κομμάτι
εκείνο της κοινωνίας που τους πίστεψε…
Γ. Παντελάκης-liberal.gr
Διερωτωμαι,διαβαζοντας τουτο το δημοσιευμα, το τι να ωθησε τον υπογραφοντα κονδυλοφορο να συγγραψει και παραδωσει τουτο δω το αρθρο στους αναγνωστας του!! Εχω ζησει για πολλα χρονια στο εξωτερικο οπου λογω της δουλειας μου επρεπε να παρακολουθω τον καθημερινο τυπο ωστε να ενημερωνομαι για πολλα και διαφορα θεματα και εξεληξεις.Μα τοση μπουρδολογια οπως κατα της σημερινης κυβερνησης για καθε θεμα σημαντικο και ασημαντο, τοση συνεχη αρνηση ακομα και για τα αυτονοητα, δεν ειχα συναντησει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤοση υποκρισια , ξενοφοβια , λαικισμος κι ολα τα συναπαντημενα που διασπειρουν εδω οι καθε λογης κονδυλοφοροι της δημοσιογραφιας δεν υπαρχει σε ευρωπαικη χωρα.
Το πως βρεθηκε εστω και ενας ενδιαφερομενος να αγορασει την Τραινοσε, μια ζημιογονο εταιρεια με απαρχαιωμενο υλικο, καταδυναστευμενη απο ενα μερος καλομαθημενου στα επιδοματα,τη ρεμουλα και τις απεργειες προσωπικο, δεν μας το λεει κανενας.
Το θεμα επικεντρωνεται μονο στην κακοηθη κυβερνηση, στο ριξημο της απο τους μαφιοζους Ιταλους, στις ανειπωτες αδυναμιες της κυβερνησης και τα παρομοια ψεματα της!! Το οτι οι Ιταλοι θα αναλαβουν να καθαρισουν την κοπρο του Αυγεια, να εκμοντερνισουν το σιδηροδρομικο μας δικτυο και να το αναβαθμισουν σε ευρωπαικα προτυπα ουτε καν αναφερεται!!
Ετσι, ενα ειδος μιας αλαζονικης, αρρωστημενης φαρας δημοσιογραφων, μαζι με καποιους δηθεν διανοουμενους και πολιτικους απο μεγαλα τζακια δεν κανουν τιποτε αλλο απο το να διασπειρουν μισανθρωπια και καχυποψια, καταστρεφοντας ετσι τον κοινωνικο μας ιστο!
Με το πεσημο της ανατολικης Γερμανιας, η δυτικογερμανικη τοτε κυβερνηση του κ. Κοολ πουλουσε ολη την βιομηχανια της Ανατολικης Γερμανιας σε γερμανο η ξενο επενδυτη για ενα συμβολικο Ευρω ! Το ιδιο εκανε και για ολοκληρους οικισμους του Ανατολικου Βερολινου!! Αυτα πρεπει να τα ξερουν αυτοι που παιζουν τον δημοσιογραφο! Το κοστος και το οφελος ειναι συναρτηση,πανε μαζι. Οταν γινεται κριτικη στο υψος πωλησης πρεπει να ειπωθει και το προκυπτον συγκοινωνιακο οφελος, το οποιονμπορει να εκφρασθει και αυτο σε χρημα!!
Ο κινδυνος λοιπον καταστροφης του κοινωνικου μας ιστου, αυτο δηλαδη που μας ενωνε ολους στα χωρια μας και τις πολεις μας σε κοινους αγωνες, μερα με τη μερα διασαλευεται και καποτε φοβαμαι θα χαθει τελειως !!Χ.
4:35
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις.
Είναι απλά τα πράγματα η κυβέρνηση των Γερμανοτσολιάδων πουλούσε την ΤΡΑΙΝΟΣΕ 300 Εκ. ευρώ και τότε ο μικρός καταληψίας ούρλιαζε για ειδικά δικαστήρια και για ξεπούλημα.
Τώρα την πούλησαν 45 εκ.
Τι λες τα σταλινικά απολιθώματα με τα τερατώδη ψέμματα πρέπει να γλυτώσουν το σκαμνί ;
Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφή4:35
Αλλα δεδομενα σημερα αλλα τοτε! Ποσος χρονος περασε απο τοτε ;
Τι οφελος ηταν τοτε απεναντι στα 300 και ποιο προκυπτει με τα σημερινα 45 εκ ευρω;
Βεβαια δεν ξερεις!!
Τοτε φιλαρακι γιατι οριεσαι και απειλεις σαν βυζανιαρικο κουταβακι πουχασε τη μανα του;
8:24
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ 4 ΑΛΛΑ 14 ΜΝΗΜΟΝΙΑ ΜΕ ΚΑΤΙ ΧΑΧΟΛΟΥΣ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΒΓΕΣ ΣΕ ΜΙΑ ΠΛΑΤΕΙΑ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΓΕΛΙΑ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΝΤΡΑΒΑΡΑ
ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΕΙΣ
ΥΓ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΙΝΕ ΕΚΕΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΛΠΑΖΟΝΤΑΣ Ο ΚΥΡΙΑΚΟΣ
Γ.Κ