Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Απόδειξη, το πιο σπάνιο...pokemon του φετινού καλοκαιριού

Δεν μου αρέσει να σχολιάζω οικονομικά ζητήματα χωρίς να παραθέτω τα αντίστοιχα στοιχεία και δεν μου αρέσει να εξάγω συμπεράσματα με βάση τα όσα συμβαίνουν στο μικρόκοσμο μου. Παρ' όλα αυτά, σήμερα θα μπω στον πειρασμό και θα το κάνω...
Δεν ξέρω αν συμβαίνει και σε εσάς αλλά φέτος το καλοκαίρι πολύ σπάνια λαμβάνω απόδειξη για κάποια αγορά μου, αν δεν την ζητήσω από μόνος μου. Δεν μου συμβαίνει μονάχα σε επιχειρήσεις εστίασης αλλά και γενικότερα. Παρατηρώ επίσης ότι
όταν μου δίνουν απόδειξη, όλα τα προϊόντα που έχω αγοράσει/ καταναλώσει, έχουν περαστεί πάντοτε στον χαμηλότερο συντελεστή ΦΠΑ κι όχι στο 24% όπως θα έπρεπε.
Περιμένω με ανυπομονησία τα συγκεντρωτικά αποτελέσματα από τα έσοδα του φετινού καλοκαιριού και εύχομαι να διαψευσθώ. Φοβάμαι όμως ότι το φετινό πάρτι της φοροδιαφυγής θυμίζει τα παλιά «καλά» ανέμελα καλοκαίρια της Μεταπολίτευσης... 

parapolitiki.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά