Το θέμα είναι ότι χρησιμοποιήθηκε το πανάκριβο (5.400 ευρώ η ώρα ανά πτήση) πρωθυπουργικό Gulfstream για ένα ταξίδι στο Παρίσι, αν και η ΝΔ επιμένει ότι στο αεροσκάφος βρισκόταν και η οικογένεια του Πρωθυπουργού, αφήνοντας να εννοηθεί ότι
μπορεί ο κ. Τσίπρας να συναντήθηκε με τον πρόεδρο της «Λορεάλ» και εκπρόσωπο της Rothschild, ωστόσο υπήρξε και μία επίσκεψη στην Disneyland. Και το σημαντικότερο; Το ταξίδι αυτό δεν ανακοινώθηκε. Πιθανώς η ΝΔ να θυμήθηκε περιπτώσεις όπου ένας γερμανός υπουργός ταξίδευσε με ιδιωτικό αεροπλάνο για διακοπές και εν συνεχεία όταν αποκαλύφθηκε, δημιουργήθηκε τόσος ντόρος που αναγκάστηκε να παραιτηθεί και να πληρώσει τα έξοδα του ταξιδιού, αλλά εδώ είναι η Ελλάδα και όχι Γερμανία που τέτοια πράγματα δεν συγχωρούνται. Οπως και να έχει το πράγμα, το Maximou Travel έχει γίνει το ευκολότερο, αριστοκρατικότερο, ανετότερο και φθηνότερο μέσο μεταφοράς μελών του Υπουργικού Συμβουλίου. Ασε που το Μέγαρο Μαξίμου επιμένει ακόμη να λέει πως το πρωθυπουργικό αεροσκάφος «δεν καίει πολλά»!!
Maximou Travel
Και μια ο λόγος για Maximou Travel, έχω να σας αποκαλύψω και τούτο. Διαθέτει τρία αεροσκάφη και δύο ελικόπτερα και έχει δημιουργηθεί στην Ελευσίνα ολόκληρη μοίρα για την υποστήριξη των VIP αυτών αεροσκαφών. Μα εκείνο που σε κάνει περισσότερο να προβληματισθείς είναι ότι ασχολούνται αποκλειστικά με αυτά τα πτητικά μέσα περί τους 15 πιλότους της Πολεμικής Αεροπορίας που εγκατέλειψαν προσωρινά τα F-16, τα Fantoms και τα Mirage, και 30 ΕΠΟΠ μηχανικοί, αεροσυνοδοί και τεχνικοί εδάφους.
Η οικοσκευή στο... Hercules
Τα πρωθυπουργικά VIP αεροσκάφη τα ελέγχει η Γενική Γραμματεία της κυβέρνησης, αλλά τον πτητικό έλεγχο τον κάνει η Πολεμική Αεροπορία. Η αλήθεια είναι ότι πολλοί υπουργοί, από την απόκτησή τους και μετά τα χρησιμοποίησαν είτε για εντός της Ελλάδας ταξίδια, είτε για εκτός. Το Gulfstream είναι ιδιαίτερα αγαπητό επειδή μπορεί να πραγματοποιήσει υπερατλαντικές πτήσεις χωρίς ανεφοδιασμό. Το χρησιμοποιούν κυρίως ο εκάστοτε Πρωθυπουργός, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, οι υπουργοί Οικονομικών (όταν πηγαίνουν στην Ουάσιγκτον) και τώρα τελευταίως οι Νίκος Παππάς και Πάνος Καμμένος. Προτού η κυβέρνηση ανακαλύψει τα ιδιωτικά VIP αεροσκάφη (απολύτως απαραίτητα όπως τα χαρακτήριζε για τις συμβούλια υπουργών της ΕΕ και τις Συνόδου Κορυφής) χρησιμοποιούσε τα αεροσκάφη της τότε Ολυμπιακής (τα μίσθωνε για τα ταξίδια χωρίς κανείς από τους επιβαίνοντας να πληρώσει εισιτήριο) ή τα πολύπαθα C-130 (Hercules). Μάλιστα μια φορά που τα χρησιμοποίησε και ο τότε Πρόεδρος της Δημοκρατίας Χρ. Σαρτζετάκης τα βρήκε τόσο άβολα που τα χαρακτήρισε « θορυβώδη και ενεργειοβόρα». Κάτι που δεν ενοχλούσε ορισμένους υπουργούς. Εις εξ αυτών (στην περίοδο των χοντρών αγελάδων) χρησιμοποίησε το μεταγωγικό C-130 για επίσημη επίσκεψη στην Ιταλία. Το «φόρτωσε» με τη σύζυγό του, την γραμματέα του, τους φρουρούς του και δημοσιογράφους και προσγειώθηκε στο Fiumicino. Οταν τελείωσε η επίσκεψη οι δημοσιογράφοι πρόσεξαν ένα λευκό φορτηγό στο πίσω μέρος του αεροσκάφους. Ξεφόρτωνε και τα τοποθετούσε στον μεταγωγικό με επιμέλεια τα έπιπλα που αγόρασε στη Ρώμη η σύζυγος του υπουργού τα οποία μετέφερε δόξη και τιμή με στρατιωτικό αεροπλάνο στην Αθήνα...
ΒΗΜΑτοδότης
Βηματοδότη,άν είχε τιμωρηθεί έστω καί ένας από αυτούς πού λεηλατούν δημόσια περιουσία,οι επόμενοι δέν θά τό
ΑπάντησηΔιαγραφήξανάκαναν,όμως εδώ βγάζουν οι ίδιοι νόμους μέ βουλευτικές,υπουργικές κλπ ασυλίες,ώστε νά μήν τούς πιάνει
τίποτα καί εσείς οι δημοσιογράφοι νά έχετε νά γράφετε γιά τόν έναν καί τόν άλλον κλέφτη δημόσιας περιουσίας,
σέ δουλειά νά βρισκόμαστε δηλαδή γι αυτό καί ό κόσμος σας βαρέθηκε...