Δευτέρα 19 Αυγούστου 2019

Αυτονόητα;

Σκεφτείτε ένα ζευγάρι ηλικιωμένων. Που ζουν μόνοι τους. Στα όρια της στοιχειώδους ικανότητας στην αντιμετώπιση της καθημερινότητας, π.χ.
Με το ζόρι την παρασκευή του φαγητού.
Με πεσμένη όραση λόγω ηλικίας.
Να πρέπει εκτός των άλλων, να διαχειριστούν και τα φάρμακά τους.
Άλλα χαπάκια για το σάκχαρο, άλλα για την πίεση, διάφορες σταγόνες για το γλαύκωμα των ματιών, και τέτοια.
Να μην γνωρίζουν αγγλικά.
Τηλέφωνο στο γιατρό.
Έλα γιατρέ μου, με συγχωρείς. Πως είπες να τα παίρνω εκείνα τα φάρμακα;
Στο φαρμακείο δεν σου είπαν;
Μου είπαν γιατρέ μου και μου τα έγραψαν, αλλά δεν
καταλαβαίνω, γιατί το κουτί τα γράφει Αγγλικά.
Ο γιατρός. Διάβασέ μου τι λέει το κουτάκι.
Δεν μπορώ γιατρέ μου, όπως σου είπα είναι Αγγλικά.
Βλέπω το πρώτο γράμμα σαν το δικό μας Έψιλον, το δεύτερο είναι, αν βλέπω καλά, σαν το δικό μας Ταυ, τα άλλα δεν τα γνωρίζω και η... συνέχεια.
Ο γιατρός. Είναι η εγγόνα σου εκεί;
Ο γέροντας. Όχι γιατρέ μου, θα έλθει την Κυριακή.
Και η συζήτηση συνεχίζεται με μεγάλα χάπια, μικρά χάπια, πράσινο κουτάκι και άσπρο κουτάκι με μπλε γραμμές...
Αφορμή ήταν κουβέντα που είχα με δικό μου γιατρό.
Είναι μεγάλο πρόβλημα. Κίνδυνος, υποθεραπεία, παρενέργειες που φτάνουν μέχρι νοσηλεία, σπατάλη κ.λ.π.
Τρεις φορές....
Στους υπουργούς Υγείας τριών διαφορετικών κυβερνήσεων, έγραψε ο άνθρωπος, ζητώντας το πιο απλό.
Στην μια πλευρά του κουτιού, το όνομα του φαρμάκου με μεγάλα ευανάγνωστα γράμματα στα Αγγλικά.
Στην άλλη. Στα Ελληνικά.
Τους έγραψε… και τον έγραψαν.
Τι δι@@λο τους εμποδίζει;
Λαθρεμπόριο μου λέει ο ντόκτορ.
Άσε δόκτορα μην βιάζεσαι. Υπάρχει και το Antinews.
Ακούει κανείς;;;
antinews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά