Τα εν λόγω μοντέλα και οι περίοδοι παραγωγής τους είναι:
- Aygo (Φεβ 2005 – Αυγ 2009)
- iQ (Νοε 2008 – Νοε 2009)
- Yaris (Νοε 2005 – Σεπ 2009)
- Auris (Οκτ 2006 – 5 Ιαν 2010)
- Corolla (Οκτ 2006 – Δεκ 2009)
- Verso (Φεβ 2009 – 5 Ιαν 2010)
- Avensis (Νοε 2008 – Δεκ 2009)
- RAV4 (Νοε 2005 – Νοε 2009)
Σύμφωνα με την Toyota Ελλάς «Ο ακριβής αριθμός των οχημάτων δεν έχει οριστικοποιηθεί ακόμα, αλλά ενδέχεται να φτάσει το 1,8 εκατομμύριο. Κανένα μοντέλο Lexus ή κάποιο άλλο από τα υπόλοιπα μοντέλα Toyota δεν επηρεάζεται. Για αυτά τα οχήματα, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα, ο μηχανισμός του πεντάλ του γκαζιού, σε ακραίες περιπτώσεις να κολλάει σε μία μερικώς πατημένη θέση ή να αργεί να επανέλθει.
Το φαινόμενο αυτό προκαλείται κυρίως επειδή ο μηχανισμός του πεντάλ του γκαζιού ενδέχεται μετά από μακρόχρονη χρήση να φθαρεί. Αυτή η προοδευτική φθορά, σε συνδυασμό με ορισμένες επιπλέον λειτουργικές και περιβαλλοντικές συνθήκες (π.χ. υγρασία, σκόνη), μπορεί να προκαλέσει αύξηση τριβής στον μηχανισμό με αποτέλεσμα το πεντάλ περιοδικά να γίνεται σκληρότερο στη χρήση, αργό στην επαναφορά ή, σε σπάνιες και ακραίες περιπτώσεις, να κολλάει σε μερικώς ανοιχτή θέση.
Η Toyota έχει προβεί σε μέτρα άμεσης αποκατάστασης και αυτή τη στιγμή ακολουθεί μία διαδικασία τελικής αξιολόγησης και επιβεβαίωσης. Μόλις ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία, η Toyota θα κοινοποιήσει σε όλους τους εμπλεκόμενους πελάτες της και τα λοιπά ενδιαφερόμενα μέρη, τις λεπτομέρειες τόσο των διορθωτικών παρεμβάσεων όσο και της διαδικασίας υλοποίησης αυτών.
Αμεση αλλαγή στην παραγωγή και χρήση διαφορετικών υλικών και εξαρτημάτων έχει ήδη εφαρμοστεί σε όλα τα μοντέλα για την ευρωπαϊκή αγορά, στα πλαίσια της πολιτικής της εταιρείας για συνεχή βελτίωση της ποιότητας. Επομένως, δεν υπάρχει καμία απολύτως ανάγκη ή πρόθεση να σταματήσει η Toyota την παραγωγή της για την ευρωπαϊκή αγορά. Μεμονωμένες περιπτώσεις έχουν αναφερθεί στην Ευρώπη και η Toyota Motor Europe δεν έχει πληροφορηθεί ή/και καταγράψει οποιοδήποτε ατύχημα σαν αποτέλεσμα αυτού του θέματος.
Η Toyota καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να διευθετήσει το συγκεκριμένο θέμα το συντομότερο δυνατό για την ικανοποίηση των πελατών της».
Η ανάκληση αυτή επέφερε πολλές πιέσεις στις μετοχές τις Toyota υποχρεώνοντας ουσιαστικά τα στελέχη της εταιρίας να προβούν σε διευκρινιστικές δηλώσεις στα ΜΜΕ.
Ετσι ο Πρέεδρος & CEO της Toyota Motor Europe Tadashi Arashima δήλωσε:
«Πολιτική της Toyota είναι η προτεραιότητα στον πελάτη, σε κάθε περίπτωση. Κατανοούμε ότι η παρούσα κατάσταση δημιουργεί ανησυχίες, και ειλικρινά λυπούμεθα γι’ αυτό. Θα θέλαμε επίσης να διαβεβαιώσουμε τους πελάτες: το συγκεκριμένο θέμα, υπάρχει μια μικρή πιθανότητα να παρουσιαστεί μόνο κάτω από αντίξοες συνθήκες λειτουργίας και μόνο σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις. Η ενέργεια που ανακοινώνουμε αποτελεί καθαρά και μόνο προληπτικό έλεγχο και στόχος μας είναι να διασφαλίσουμε και να εγγυηθούμε στους πελάτες μας, τα υψηλά πρότυπα ασφάλειας της Toyota».
Για τυχόν επιπρόσθετες πληροφορίες όσοι επιθυμούν μπορούν να επικοινωνήσουν με την Τoyota Ελλάς - Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών - στο τηλέφωνο : 210 2808222
www.protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.