Είναι γεγονός ότι τον καιρό που εμείς χτίζαμε
Παρθενώνες οι άλλοι λαοί τρώγανε βελανίδια και ζούσαν στα δέντρα. Οι
θηριωδίες της Ναζιστικής Γερμανίας αποδεικνύουν και τη βαρβαρότητα που
επέδειξαν οι Γερμανοί κατά τη διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου.
Ενώ λοιπόν ήταν πολύ σκληροί με τους ανθρώπους που δεν προέρχονταν από
την Αρία Φυλή, εντούτοις είχαν τον πολιτισμό να σεβαστούν τα μνημεία της
Ανθρωπότητας. Τόσο ο Χίτλερ, όσο και ο Γκέμπελς επισκέφθηκαν και
θαύμασαν την Ακρόπολη. Αυτά στο παρελθόν. Δυστυχώς η σημερινή Γερμανία
δεν σέβεται ούτε τα μνημεία! Θα σας το αποδείξω, αλλά πρώτα πρέπει να
σας θυμίσω μια Ελληνική ιστορία.
Στα σαράντα κύματα που πέρασε (και ακόμα περνάει) η επένδυση στο έρημο Ελληνικό, προκειμένου να καθυστερήσει ή τελικά να μη γίνει, ήταν πρώτα τα αρχαιολογικά ευρήματα ανείπωτης αξίας (πιθανότατα ο τάφος του Μέγα Αλέξανδρου) που βρίσκονται καλά κρυμμένα στο υπέδαφος του Ελληνικού, τα οποία δεν αναζητήθηκαν ποτέ όσο λειτουργούσε το αεροδρόμιο. Ακολούθησε το τροπικό δάσος που φύτρωσε ξαφνικά και μετέτρεψε τον χώρο του αεροδρομίου σε ζούγκλα όπου
ζούνε άγρια θηρία και ο Ταρζάν. Το δε τελευταίο μοναδικό εύρημα είναι τα τρία Boeing που βρίσκονται παρκαρισμένα στους χώρους του Ελληνικού, τα οποία κρίθηκαν από την αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου Πολιτισμού διατηρητέα μνημεία. Ακριβώς αυτά τα υπέροχα διατηρητέα μνημεία ήταν η αιτία για το σημερινό κείμενο και το μένος μου εναντίον των βάρβαρων Γερμανών.
Είμαι βέβαιος ότι γνωρίζετε την εξέλιξη της ιστορίας, αλλά θέλω να σας επισημάνω μερικά ιδιαίτερα σημεία, για να αντιληφθείτε την αγανάκτησή μου. Η πρώην υπουργός Πολιτισμού (αρνούμαι να αναφέρω το όνομά της) απαντώντας στον Αδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος χαρακτήρισε τα τρία αεροπλάνα σαν «παλιοσίδερα», τον έβαλε στη θέση του με τα εξής λόγια: «…Ωστόσο, είναι ενδιαφέρον να δει κανείς και το σκεπτικό της εισήγησης της αρμόδιας διεύθυνσης του υπουργείου Πολιτισμού για τα τρία ιστορικά αεροσκάφη (BOEING 727-284 “Mount Olympus” SX-CBA, BOEING 747-284B “Olympic Eagle” SX-OAB και BOEING 737-284 ADVANCED “Apollo” SX-BCA) υπέρ του χαρακτηρισμού τους ως νεότερων κινητών μνημείων, σύμφωνα με το άρθρο 20, παρ. 1ε΄ του Ν. 3028/2002: “λόγω της ιδιαίτερης ιστορικής αξίας τους, καθώς συνδέονται με την ιστορία των ελληνικών αερομεταφορών και ειδικώς με την Ολυμπιακή Αεροπορία, την εταιρεία δηλαδή που, καλύπτοντας το αναγκαίο μεταφορικό έργο, συνέβαλε τόσο στη διαμόρφωση και προβολή της τουριστικής εικόνας της χώρας, όσο και στη σύνδεση των απόδημων Ελλήνων με τη χώρα.
Τα τρία (3) αεροσκάφη αποτελούν σπάνια σωζόμενα δείγματα των κατασκευαστικών τύπων στους οποίους ανήκουν και κάθε ένα από αυτά συνδέεται με σημαντικά ορόσημα στην ιστορία των ελληνικών αερομεταφορών». Αραγε η νέα υπουργός κ. Μενδώνη θα υπογράψει την απόφαση ή θα συμφωνήσει με τον κ. Γεωργιάδη να στείλουν τα τρία αεροσκάφη για παλιοσίδερα;
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, αν ο κ. Γεωργιάδης έχει αντιρρήσεις για το τι αποτελεί ιστορικό στοιχείο άξιο να διατηρηθεί, να συντηρηθεί ή να μπει σε μουσείο, ας το αφήσει στους ιστορικούς, τους αρχαιολόγους, τους μουσειολόγους και τους εμπειρογνώμονες, που έχουν τη γνώση για τον χαρακτηρισμό αντικειμένων του υλικού και άυλου πολιτισμού και είναι δουλειά τους να τον τεκμηριώσουν. Το υπουργείο Πολιτισμού και οι υπηρεσίες του γνωρίζουν καλά το θεσμικό πλαίσιο μέσα στο οποίο κινούνται και αυτό δίνει αξία, όπως έχει αποδειχθεί, στα έργα και τις επενδύσεις και δεν είναι εχθρός τους, όπως θεωρούν μερικοί νεοφώτιστοι μάνατζερ.
Ας εγκαταλείψει, λοιπόν, επιτέλους ο σημερινός υπουργός Ανάπτυξης τους αυτοσχεδιασμούς σε βάρος της ιστορίας, που είχε συνηθίσει να χρησιμοποιεί στις τηλεπωλήσεις επικαλούμενος το πτυχίο του της Φιλοσοφικής, τώρα που παίζει τον ρόλο του επίδοξου αναπτυξιολόγου. Δεν αξίζει να μπερδεύεται με όσα αγνοεί και να εκτίθεται θεωρώντας τα «παλιοσίδερα».
Οπως θα διαπιστώσετε, τον ρούμπωσε κυριολεκτικά, τον άσχετο Αδωνι Γεωργιάδη, η πρώην υπουργός Πολιτισμού. Μάλιστα, τον προτρέπει υποτιμητικά να ασχοληθεί με τις τηλεπωλήσεις και να αφήσει τα δύσκολα για τους ειδήμονες – «τους ιστορικούς, τους αρχαιολόγους, τους μουσειολόγους και τους εμπειρογνώμονες, που έχουν τη γνώση για τον χαρακτηρισμό αντικειμένων του υλικού και άυλου πολιτισμού»! Μου φάνηκε λίγο ρατσιστική αυτή η προτροπή. Μου θύμισε κάτι που λέγανε παλιά: «Ασε κυρά μου τα δύσκολα και πήγαινε στην κουζίνα να πλύνεις κανένα πιάτο». Βεβαίως, έχει δίκαιο η πρώην υπουργός. Ακριβώς για τον λόγο αυτό και εγώ είμαι έξαλλος με τους Γερμανούς.
Εξηγούμαι. Σε ένα πρόσφατο 3ωρο ταξίδι με τη Lufthansa, ξεφύλλιζα το περιοδικό με τα προϊόντα που διαθέτει η εταιρεία προς πώληση. Ε, λοιπόν, δεν πίστευα τα μάτια μου. Τι νομίζετε ότι κάνουν οι βάρβαροι Γερμανοί; Δεν θα το πιστέψετε. Κατακρεουργούν με ηλεκτρικά πριόνια τα παλιά αεροσκάφη και φτιάχνουν διάφορα αντικείμενα τα οποία διαθέτουν προς πώληση! Αν δεν με πιστεύετε, μπορείτε να επισκεφθείτε το site www.worldshop.eu/upcycling για να διαπιστώσετε μόνοι σας τη βαρβαρότητα. Αντιγράφω μερικούς από τους τίτλους για να δείτε το θράσος τους: «Ενα Airbus μετατρέπεται σε μοναδικά έπιπλα lifestyle», «ένα κομμάτι της αεροπορικής ιστορίας στην τσέπη σου», «92,0% του αεροσκάφους ανακυκλώνεται» και άλλα πολλά παρόμοια που μόνο βάρβαροι μπορούν να διατυμπανίζουν.
Το πλέον εξοργιστικό όμως είναι ότι τη βάρβαρη αυτή δραστηριότητα τη διαφημίζουν σαν «upcycling». Δηλαδή, ανακύκλωση με αναβάθμιση. Καταστρέφουν μια ολόκληρη ιστορία και έχουν το θράσος να μιλούν για αναβάθμιση. Φυσικά, όλα αυτά γίνονται για το καταραμένο κέρδος και τον άκρατο καπιταλισμό.
Φανταστείτε ότι τα δερμάτινα προσκέφαλα της διακεκριμένης θέσης γίνονται τσάντες ταξιδιού, πορτοφόλια και τσάντες γυμναστικής! Αν είναι δυνατόν. Καταστρέφουν μια ολόκληρη ιστορία για να κάνουν τσάντες. Σκεφτείτε πόσα διάσημα κεφάλια ακούμπησαν αυτά τα προσκέφαλα που αυτοί οι βάρβαροι δεν σέβονται. Κεφάλια ανδρικά, γυναικεία, παιδικά, φαλακρά, με περούκες, ξανθά φυσικά, ξανθά βαμμένα, επιστημονικά, ηλιθίων κ.ά. Αλλά δεν είναι μόνο αυτά. Οι κουβέρτες γίνονται κουβέρτες εκδρομής (picnic), καταστρέφοντας όλη την ιστορία που κουβαλούν μαζί τους. Πόσα διάσημα μπούτια έχουν ζεστάνει αυτές οι κουβέρτες. Είμαι απολύτως βέβαιος ότι θα είχαν ζεστάνει και τα μπούτια και τα στήθη της καλλονής Romy Schneider, αλλά αυτοί οι βάρβαροι δεν σέβονται απολύτως τίποτα.
Εκεί όμως που ξέφυγαν εντελώς αφορά το εξωτερικό των αεροπλάνων. Από τα παράθυρα κατασκευάζουν μπαράκια για τα σπίτια των διεφθαρμένων πλουσίων, όπου βάζουν τα πανάκριβα κονιάκ τους. Ακόμα δημιουργούν άθλια μοντέρνα γλυπτά. Τι να πεις για τα τραπεζάκια και τα ρολόγια τοίχου που γίνονται με τα ιστορικά αλουμίνια των αεροσκαφών και προορίζονται για τα σπίτια της ελίτ. Από τα αλουμίνια φτιάχνουν ακόμα ετικέτες αποσκευών (luggage tags) με το σήμα της Lufthansa, οι οποίες είναι αριθμημένες και συλλεκτικές. Μόνο 35.000 κομμάτια θα γίνουν! Πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει ο άνθρωπος για το καταραμένο κέρδος!
Τώρα, που διαπιστώσατε τη βαρβαρότητα των Γερμανών, μπορείτε να εκτιμήσετε την αριστερή ευαισθησία των δικών μας «ιστορικών, αρχαιολόγων, μουσειολόγων και εμπειρογνωμόνων, που έχουν τη γνώση για τον χαρακτηρισμό αντικειμένων του υλικού και άυλου πολιτισμού», που χαρακτήρισαν τα δικά μας αεροσκάφη σαν διατηρητέα μνημεία in situ, ώστε να απαγορεύεται και η μετακίνησή τους. Γι’ αυτό, όταν εμείς κτίζαμε Παρθενώνες αυτοί τρώγανε βελανίδια.
Ελάτε να σοβαρευτούμε. Σκόπιμα σας παρέθεσα σχεδόν ολόκληρη την απάντηση της πρώην υπουργού Πολιτισμού, για να αντιληφθείτε το μέγεθος της αρλούμπας, που μπορεί να διατυπωθεί από (υποτίθεται) ειδικούς επιστήμονες προκειμένου να βάλουν εμπόδια σε ένα έργο. Αυτοί οι άνθρωποι μας κυβερνούσαν για τεσσεράμισι χρόνια και δυστυχώς ακόμα υπάρχουν πολλοί που τους στηρίζουν.
Σας φύλαξα για το τέλος το καλύτερο. Στην κοινοπραξία που κατασκευάζει τα Airbus που κατακρεουργεί η Lufthansa, μετέχει και η Γερμανία. Ποτέ τους όμως δεν σκέφτηκαν να τα ανακηρύξουν «διατηρητέα μνημεία». Εμείς εδώ στην Ψωροκώσταινα, που η μόνη μας συμμετοχή στα Boeing ήταν να τα αγοράσουμε, θέλουμε να τα διατηρήσουμε γιατί είναι μέρος της ιστορίας μας, γιατί «τα τρία (3) αεροσκάφη αποτελούν σπάνια σωζόμενα δείγματα…»!
Βεβαίως, είναι «σπάνια σωζόμενα», γιατί μόνο εμείς οι παλαβοί αριστεροί τα ανακηρύξαμε «διατηρητέα», ενώ όλοι οι λογικοί τα ανακυκλώνουν!
Ανδρέας Δρυμιώτης - σύμβουλος επιχειρήσεων.
Καθημερινή
Στα σαράντα κύματα που πέρασε (και ακόμα περνάει) η επένδυση στο έρημο Ελληνικό, προκειμένου να καθυστερήσει ή τελικά να μη γίνει, ήταν πρώτα τα αρχαιολογικά ευρήματα ανείπωτης αξίας (πιθανότατα ο τάφος του Μέγα Αλέξανδρου) που βρίσκονται καλά κρυμμένα στο υπέδαφος του Ελληνικού, τα οποία δεν αναζητήθηκαν ποτέ όσο λειτουργούσε το αεροδρόμιο. Ακολούθησε το τροπικό δάσος που φύτρωσε ξαφνικά και μετέτρεψε τον χώρο του αεροδρομίου σε ζούγκλα όπου
ζούνε άγρια θηρία και ο Ταρζάν. Το δε τελευταίο μοναδικό εύρημα είναι τα τρία Boeing που βρίσκονται παρκαρισμένα στους χώρους του Ελληνικού, τα οποία κρίθηκαν από την αρμόδια διεύθυνση του υπουργείου Πολιτισμού διατηρητέα μνημεία. Ακριβώς αυτά τα υπέροχα διατηρητέα μνημεία ήταν η αιτία για το σημερινό κείμενο και το μένος μου εναντίον των βάρβαρων Γερμανών.
Είμαι βέβαιος ότι γνωρίζετε την εξέλιξη της ιστορίας, αλλά θέλω να σας επισημάνω μερικά ιδιαίτερα σημεία, για να αντιληφθείτε την αγανάκτησή μου. Η πρώην υπουργός Πολιτισμού (αρνούμαι να αναφέρω το όνομά της) απαντώντας στον Αδωνι Γεωργιάδη, ο οποίος χαρακτήρισε τα τρία αεροπλάνα σαν «παλιοσίδερα», τον έβαλε στη θέση του με τα εξής λόγια: «…Ωστόσο, είναι ενδιαφέρον να δει κανείς και το σκεπτικό της εισήγησης της αρμόδιας διεύθυνσης του υπουργείου Πολιτισμού για τα τρία ιστορικά αεροσκάφη (BOEING 727-284 “Mount Olympus” SX-CBA, BOEING 747-284B “Olympic Eagle” SX-OAB και BOEING 737-284 ADVANCED “Apollo” SX-BCA) υπέρ του χαρακτηρισμού τους ως νεότερων κινητών μνημείων, σύμφωνα με το άρθρο 20, παρ. 1ε΄ του Ν. 3028/2002: “λόγω της ιδιαίτερης ιστορικής αξίας τους, καθώς συνδέονται με την ιστορία των ελληνικών αερομεταφορών και ειδικώς με την Ολυμπιακή Αεροπορία, την εταιρεία δηλαδή που, καλύπτοντας το αναγκαίο μεταφορικό έργο, συνέβαλε τόσο στη διαμόρφωση και προβολή της τουριστικής εικόνας της χώρας, όσο και στη σύνδεση των απόδημων Ελλήνων με τη χώρα.
Τα τρία (3) αεροσκάφη αποτελούν σπάνια σωζόμενα δείγματα των κατασκευαστικών τύπων στους οποίους ανήκουν και κάθε ένα από αυτά συνδέεται με σημαντικά ορόσημα στην ιστορία των ελληνικών αερομεταφορών». Αραγε η νέα υπουργός κ. Μενδώνη θα υπογράψει την απόφαση ή θα συμφωνήσει με τον κ. Γεωργιάδη να στείλουν τα τρία αεροσκάφη για παλιοσίδερα;
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, αν ο κ. Γεωργιάδης έχει αντιρρήσεις για το τι αποτελεί ιστορικό στοιχείο άξιο να διατηρηθεί, να συντηρηθεί ή να μπει σε μουσείο, ας το αφήσει στους ιστορικούς, τους αρχαιολόγους, τους μουσειολόγους και τους εμπειρογνώμονες, που έχουν τη γνώση για τον χαρακτηρισμό αντικειμένων του υλικού και άυλου πολιτισμού και είναι δουλειά τους να τον τεκμηριώσουν. Το υπουργείο Πολιτισμού και οι υπηρεσίες του γνωρίζουν καλά το θεσμικό πλαίσιο μέσα στο οποίο κινούνται και αυτό δίνει αξία, όπως έχει αποδειχθεί, στα έργα και τις επενδύσεις και δεν είναι εχθρός τους, όπως θεωρούν μερικοί νεοφώτιστοι μάνατζερ.
Ας εγκαταλείψει, λοιπόν, επιτέλους ο σημερινός υπουργός Ανάπτυξης τους αυτοσχεδιασμούς σε βάρος της ιστορίας, που είχε συνηθίσει να χρησιμοποιεί στις τηλεπωλήσεις επικαλούμενος το πτυχίο του της Φιλοσοφικής, τώρα που παίζει τον ρόλο του επίδοξου αναπτυξιολόγου. Δεν αξίζει να μπερδεύεται με όσα αγνοεί και να εκτίθεται θεωρώντας τα «παλιοσίδερα».
Οπως θα διαπιστώσετε, τον ρούμπωσε κυριολεκτικά, τον άσχετο Αδωνι Γεωργιάδη, η πρώην υπουργός Πολιτισμού. Μάλιστα, τον προτρέπει υποτιμητικά να ασχοληθεί με τις τηλεπωλήσεις και να αφήσει τα δύσκολα για τους ειδήμονες – «τους ιστορικούς, τους αρχαιολόγους, τους μουσειολόγους και τους εμπειρογνώμονες, που έχουν τη γνώση για τον χαρακτηρισμό αντικειμένων του υλικού και άυλου πολιτισμού»! Μου φάνηκε λίγο ρατσιστική αυτή η προτροπή. Μου θύμισε κάτι που λέγανε παλιά: «Ασε κυρά μου τα δύσκολα και πήγαινε στην κουζίνα να πλύνεις κανένα πιάτο». Βεβαίως, έχει δίκαιο η πρώην υπουργός. Ακριβώς για τον λόγο αυτό και εγώ είμαι έξαλλος με τους Γερμανούς.
Εξηγούμαι. Σε ένα πρόσφατο 3ωρο ταξίδι με τη Lufthansa, ξεφύλλιζα το περιοδικό με τα προϊόντα που διαθέτει η εταιρεία προς πώληση. Ε, λοιπόν, δεν πίστευα τα μάτια μου. Τι νομίζετε ότι κάνουν οι βάρβαροι Γερμανοί; Δεν θα το πιστέψετε. Κατακρεουργούν με ηλεκτρικά πριόνια τα παλιά αεροσκάφη και φτιάχνουν διάφορα αντικείμενα τα οποία διαθέτουν προς πώληση! Αν δεν με πιστεύετε, μπορείτε να επισκεφθείτε το site www.worldshop.eu/upcycling για να διαπιστώσετε μόνοι σας τη βαρβαρότητα. Αντιγράφω μερικούς από τους τίτλους για να δείτε το θράσος τους: «Ενα Airbus μετατρέπεται σε μοναδικά έπιπλα lifestyle», «ένα κομμάτι της αεροπορικής ιστορίας στην τσέπη σου», «92,0% του αεροσκάφους ανακυκλώνεται» και άλλα πολλά παρόμοια που μόνο βάρβαροι μπορούν να διατυμπανίζουν.
Το πλέον εξοργιστικό όμως είναι ότι τη βάρβαρη αυτή δραστηριότητα τη διαφημίζουν σαν «upcycling». Δηλαδή, ανακύκλωση με αναβάθμιση. Καταστρέφουν μια ολόκληρη ιστορία και έχουν το θράσος να μιλούν για αναβάθμιση. Φυσικά, όλα αυτά γίνονται για το καταραμένο κέρδος και τον άκρατο καπιταλισμό.
Φανταστείτε ότι τα δερμάτινα προσκέφαλα της διακεκριμένης θέσης γίνονται τσάντες ταξιδιού, πορτοφόλια και τσάντες γυμναστικής! Αν είναι δυνατόν. Καταστρέφουν μια ολόκληρη ιστορία για να κάνουν τσάντες. Σκεφτείτε πόσα διάσημα κεφάλια ακούμπησαν αυτά τα προσκέφαλα που αυτοί οι βάρβαροι δεν σέβονται. Κεφάλια ανδρικά, γυναικεία, παιδικά, φαλακρά, με περούκες, ξανθά φυσικά, ξανθά βαμμένα, επιστημονικά, ηλιθίων κ.ά. Αλλά δεν είναι μόνο αυτά. Οι κουβέρτες γίνονται κουβέρτες εκδρομής (picnic), καταστρέφοντας όλη την ιστορία που κουβαλούν μαζί τους. Πόσα διάσημα μπούτια έχουν ζεστάνει αυτές οι κουβέρτες. Είμαι απολύτως βέβαιος ότι θα είχαν ζεστάνει και τα μπούτια και τα στήθη της καλλονής Romy Schneider, αλλά αυτοί οι βάρβαροι δεν σέβονται απολύτως τίποτα.
Εκεί όμως που ξέφυγαν εντελώς αφορά το εξωτερικό των αεροπλάνων. Από τα παράθυρα κατασκευάζουν μπαράκια για τα σπίτια των διεφθαρμένων πλουσίων, όπου βάζουν τα πανάκριβα κονιάκ τους. Ακόμα δημιουργούν άθλια μοντέρνα γλυπτά. Τι να πεις για τα τραπεζάκια και τα ρολόγια τοίχου που γίνονται με τα ιστορικά αλουμίνια των αεροσκαφών και προορίζονται για τα σπίτια της ελίτ. Από τα αλουμίνια φτιάχνουν ακόμα ετικέτες αποσκευών (luggage tags) με το σήμα της Lufthansa, οι οποίες είναι αριθμημένες και συλλεκτικές. Μόνο 35.000 κομμάτια θα γίνουν! Πόσο χαμηλά μπορεί να πέσει ο άνθρωπος για το καταραμένο κέρδος!
Τώρα, που διαπιστώσατε τη βαρβαρότητα των Γερμανών, μπορείτε να εκτιμήσετε την αριστερή ευαισθησία των δικών μας «ιστορικών, αρχαιολόγων, μουσειολόγων και εμπειρογνωμόνων, που έχουν τη γνώση για τον χαρακτηρισμό αντικειμένων του υλικού και άυλου πολιτισμού», που χαρακτήρισαν τα δικά μας αεροσκάφη σαν διατηρητέα μνημεία in situ, ώστε να απαγορεύεται και η μετακίνησή τους. Γι’ αυτό, όταν εμείς κτίζαμε Παρθενώνες αυτοί τρώγανε βελανίδια.
Ελάτε να σοβαρευτούμε. Σκόπιμα σας παρέθεσα σχεδόν ολόκληρη την απάντηση της πρώην υπουργού Πολιτισμού, για να αντιληφθείτε το μέγεθος της αρλούμπας, που μπορεί να διατυπωθεί από (υποτίθεται) ειδικούς επιστήμονες προκειμένου να βάλουν εμπόδια σε ένα έργο. Αυτοί οι άνθρωποι μας κυβερνούσαν για τεσσεράμισι χρόνια και δυστυχώς ακόμα υπάρχουν πολλοί που τους στηρίζουν.
Σας φύλαξα για το τέλος το καλύτερο. Στην κοινοπραξία που κατασκευάζει τα Airbus που κατακρεουργεί η Lufthansa, μετέχει και η Γερμανία. Ποτέ τους όμως δεν σκέφτηκαν να τα ανακηρύξουν «διατηρητέα μνημεία». Εμείς εδώ στην Ψωροκώσταινα, που η μόνη μας συμμετοχή στα Boeing ήταν να τα αγοράσουμε, θέλουμε να τα διατηρήσουμε γιατί είναι μέρος της ιστορίας μας, γιατί «τα τρία (3) αεροσκάφη αποτελούν σπάνια σωζόμενα δείγματα…»!
Βεβαίως, είναι «σπάνια σωζόμενα», γιατί μόνο εμείς οι παλαβοί αριστεροί τα ανακηρύξαμε «διατηρητέα», ενώ όλοι οι λογικοί τα ανακυκλώνουν!
Ανδρέας Δρυμιώτης - σύμβουλος επιχειρήσεων.
Καθημερινή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.