Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2008

Λίγο γέλιο...


Ένας πολίτης, "νοικοκυραίος" κάαααθεται στο σπιτάκι του. Ξαφνικά χτυπάει το κουδούνι. Σηκώνεται ο δικός μας και βλέπει απέναντί του έναν αρχηγό κόμματος:

- Καλησπέρα
- Χαίρεται.
-Είμαι ο *****(βάλτε ότι θέλετε) και θέλω να με ψηφίσεις.
-Γιατί;
-Για να σε βοηθήσω. Δεν έχω ίδιον κέρδος. Άσε με να σε πείσω πως είμαι πιο ικανός από τους άλλους.
- ΟΚ μεγάλε. Ορίστε 5 ευρώ. Πήγαινε πάρε μου την ***** μάρκα τσιγάρα, που κάνει 3 ευρώ, φέρε μου τα ρέστα και εγώ θα σε ψηφίσω.


Κωστίκας:
Συμβουλεύεται τα γκάλοπ, πείθεται, πάει για τσιγάρα, φέρνει λάθος μάρκα και αντί για ρέστα σου ζητάει άλλα 2 ευρώ. Είναι λέει "διόδια" και φόρος προστιθέμενης αξίας

Γιωρίκας:
Συμβουλευεται τα γκάλοπ, πείθεται, πάει για τσιγάρα και χάνει το δρόμο. Σε παίρνει τηλέφωνο να σε ρωτήσει που είναι το σπίτι σου, που το περίπτερο, και πως πάνε από το ένα στο άλλο και τούμπαλιν. Όταν βρίσκει το δρόμο πέφτει από το ποδήλατο.

Αλέκα:
Κάνει καθιστική διαμαρτυρία στο σαλόνι. Όταν έρθει η δικτατορία του προλεταριάτου θα μου φέρνεις τσιγάρα εσύ, λέει.

Αλέξης:
Πάει στο περίπτερο, βουτάει τα τσιγάρα, πιθανόν τη σωστή μάρκα(fifty-fifty), και σου φέρνει το τάληρο πίσω. Η ιδιοκτησία είναι κλοπή, άρα και η κλοπή ιδιοκτησία, λέει.

Αλέκος :
Πάει στο περίπτερο, βουτάει σωστή μάρκα τσιγάρα (ο παλιός είναι αλλιώς) , σου λέει πως τα πλήρωσε και σου δίνει 2 ευρώ ρέστα.

Γιώργος ο πολλά βαρύς:
Πάει στο περίπτερο, βουτάει λάθος μάρκα τσιγάρα, γυρίζει και σου λέει πως ο περιπτεράς του έκλεψε τα ρέστα. Σου προτείνει να απελάσουμε τον μετανάστη που πούλαγε κάστανα απέναντι από το περίπτερο.


Ποιος είναι ο καταλληλότερος;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά