Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2009

Λαζόπουλε τη πάτησες !


  • Επιστολή – του Προέδρου της ΓΣΕΕ, Γιάννη Παναγόπουλου, προς τον κ. Λάκη Λαζόπουλο, ALPHA TV

Κύριε Λαζόπουλε,

Με πληροφόρησαν ότι στη χθεσινή εκπομπή σας αναφερθήκατε (ή καταφερθήκατε) σε μένα και σε φράση την οποία δήθεν είπα δηλ. «…..να δείτε τι θα γίνει στις 5 του Οκτώβρη….» και να τη σχολιάζετε αναλόγως. Τη φράση αυτή για πρώτη φορά μου την απέδωσε η Ευρωβουλευτής του ΛΑΟΣ κ.Ν.Τζαβέλα σε πρωϊνή τηλεοπτική εκπομπή της ΝΕΤ, την οποία και κατήγγειλα ως ψευδή και συκοφαντική.

Εάν αυτόν τον ψευδή ισχυρισμό της κ.Τζαβέλλα αναπαράγετε, τότε έχετε κάνει μεγάλο λάθος, στο μέτρο μάλιστα που αβασάνιστα τον υιοθετήσατε. Με ευθύνη σας γίνατε μέρος ενός ύποπτου παιχνιδιού των συντηρητικών (και ιδίως των πέραν αυτών) πολιτικών δυνάμεων, οι οποίες εν μέσω προεκλογικής περιόδου προσπαθούν να τρομοκρατήσουν τους πολίτες και ιδίως τους εργαζόμενους.

Επειδή γνωρίζω πάντα τι λέω,

Επειδή ο ρεβανσισμός, τα πογκρόμ και τα αντίποινα όχι απλώς δε συνάδουν με την πολιτική και κοινωνική φιλοσοφία και πρακτική μου αλλά με βρίσκουν μαχητικά αντίθετο,

Επειδή με γνωρίζουν οι εργαζόμενοι και οι παρατάξεις όλων των αποχρώσεων και ουδέποτε μου καταλόγισαν –στην πολύχρονη διαδρομή μου- συμπεριφορές τέτοιες που με προσβάλλουν ως δημοκρατικό πολίτη,
ΕΠΕΙΔΗ ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΕΡΕΥΝΗΣΕΤΕ ΔΕ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΓΡΑΠΤΗ, ΠΡΟΦΟΡΙΚΉ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΝΑΛΗΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΟΥ ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΥ ΣΑΣ,

και επειδή, εντέλει κ.Λαζόπουλε, όχι μόνον δεν είμαστε όλοι ίδιοι και πρόσθετα δεν είμαι από τους ανθρώπους οι οποίοι «όταν τους φτύνουν νομίζουν ότι ψιχαλίζει»,

Επειδή δε ψηφοθηρώ ως πολιτικάντης αλλά στέκομαι υπεύθυνα απέναντι στους εκατοντάδες χιλιάδες εργαζόμενους που με εκλέγουν χωρίς να έχω ανάγκη τηλεοπτικούς διαμεσολαβητές,

Σας καλώ,

- Να «παίξετε» είτε στην ιστοσελίδα σας, είτε στην εκπομπή σας, το απόσπασμα που ισχυρίζεστε ότι εκστομίζω φράση η οποία παραπέμπει σε απειλή, προγκρόμ ή αντεκδίκηση ώστε να καταδικαστώ στη συνείδηση των εργαζομένων και των ελλήνων πολιτών, αλλιώς,
 Να δημοσιεύσετε στην αρχική σελίδα της ιστοσελίδας σας την επιστολή μου αυτή.
 Να επανορθώσετε στην υψηλής τηλεθέασης εκπομπή σας, στον ALPHA TV.
 Να μου αποστείλετε το επίμαχο απόσπασμα από την εκπομπή σας της 28ης/9/09 στην τηλεόραση του ALPHA.

Κύριε Λαζόπουλε,

Ποτέ, δεν έκρυψα την πολιτική μου ταυτότητα και την κομματική μου προτίμηση. Αξίζει λοιπόν να τονίσω ότι τη νέα κυβέρνηση που θα προκύψει από τις εκλογές τόσο εγώ όσο και τα συνδικάτα και η ΓΣΕΕ δεν θα την κρίνουμε από το τι είναι αλλά από το τι κάνει. Και θα είμαστε πιο αυστηροί στους λόγους και τις πράξεις μας εφόσον διακρίνουμε αναντιστοιχία λόγων και έργων, απ’ότι προς την απερχόμενη κυβέρνηση.

Σας ευχαριστώ

Γιάννης Παναγόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά