Κυριακή 29 Νοεμβρίου 2009

Άρχισαν τα όργανα


Δήλωση Ψωμιάδη:
"Προσπάθησα ενάμιση μήνα να μείνω μακριά από οξύνσεις, αιχμές και την εμπόλεμη ζώνη. Μίλησα για ενότητα. Επισήμανα την προηγουμένη Τρίτη τα πιθανά προβλήματα απ' όσα εισέπραττα από την περιοδεία μου σε όλη την...
ελληνική επικράτεια. Σήμερα δικαιώνομαι.

Εύχομαι η Οργανωτική Επιτροπή, που έχει δώσει πάρα πολλά γι' αυτή τη διαδικασία, να βρει τη λύση.

Τριάντα χρόνια έχω δώσει, μαζί με τους συνεργάτες μου, ένα κομμάτι της ψυχής μου. Πιστεύω ότι ήμουν ο μοναδικός που μίλησα στην ψυχή του ξεχασμένου, προδομένου νεοδημοκράτη.

Καταγγέλλω σήμερα τραμπουκισμούς, ακόμη κι εδώ στο Βελλίδειο. Υπάρχουν εγκάθετοι που εδώ και δύο μέρες, αλλά και σήμερα, που λένε "μην ψηφίσετε Ψωμιάδη".

Υπάρχουν εγκάθετοι σε όλη την ελληνική επικράτεια που δεν δίνουν ψηφοδέλτια Ψωμιάδη.

Υπάρχουν σε όλη την ελληνική επικράτεια, μπράβοι, που εκφοβίζουν.

Υπάρχουν εγκάθετοι που δεν επιτρέπουν σε δικούς μας ανθρώπους να πλησιάζουν τα εκλογικά κέντρα.

Αύριο θα πάρω τις αποφάσεις μου". 

Σχόλιο:  Ο Πανίκας μάλλον κατάλαβε ότι το ποσοστό του θα είναι μονοψήφιο και χαμηλό , οι δικοί του την έκαναν κατά Σαμαρά μεριά...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά