Παρασκευή 13 Μαΐου 2011

Εκδήλωση του ΚΚΕ στη Πελασγία


Για τα οξυμένα προβλήματα των ελαιοπαραγωγών και τη πολιτική
πρόταση του ΚΚΕ ήταν τα ζητήματα  της εκδήλωσης που διοργάνωσε  η Νομ. Επιτροπή Φθιώτιδας του ΚΚΕ  σήμερα στην αίθουσα του Πνευματικού Κέντρου.
Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης, που πραγματοποιείται στο
πλαίσιο της πολιτικής εξόρμησης
του ΚΚΕ σε όλη την Ελλάδα, ήταν
ο κ. Κώστας Μπασδέκης ο οποίος με σαφήνεια εξήγησε τις θέσεις του κόμματος για τα αγροτικά καθώς και τη τρέχουσα πολιτική -οικονομική κατάσταση.

Στο τέλος της ομιλίας έγινε ένας γόνιμος διάλογος με πολίτες της περιοχής.

4 σχόλια:

  1. PAPARGIES!!!!

    TO JEREIS, TO JERO , TO JEROYME...

    AYTOI POTE THA JYPNHSOYN???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΚΚΕ ; ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΕΙ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ ΚΚΕ !! ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΤΙΣ ΠΟΥΛΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ΠΑΡΑ ΤΑ ΟΣΑ ΕΛΕΓΑΝ ΟΙ ΚΚΕΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΟΙ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. file to kke lei leei alla lyseis efiktes den dinei.

    agones - synomosies kai epanastasei. mia zoi ta idia.

    ti exei prosferei to kke tosa xronia stoys agrotes?

    tipota.

    ante giati kourastikame ma mas doyleyoyn oloi. oi kaloi, oi kakoi kai oi periergoi. oloi apla kanoyn thn douleia toys kai mas douleyoun kanonika.

    to kke einai meros tou systimatos. junisteeeeeeee

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΚΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΕΛΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ΣΩΘΗΚΕΣ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά