Σάββατο 14 Μαΐου 2011

Ο νόμος στα χέρια τους ;



Έμεινα ενεή διαβάζοντας την ανακοίνωση που έβγαλε ο ΛΑΟΣ με αφορμή τις επιθέσεις που δέχτηκαν οικονομικοί μετανάστες στο κέντρο της Αθήνας, σύμφωνα με την οποία: «Άργησε η Πολιτεία να λάβει αποφάσεις και παραχώρησε χώρο στην αυτοδικία. Τα είχαμε επισημάνει, αλλά κυριάρχησε ο εφησυχασμός. Η μόνη λύση τώρα είναι να διώξουμε όσους δεν χρειαζόμαστε». Δεν περίμενα βεβαίως διαφορετική... γραμμή πλεύσης από το κόμμα του Γιώργου Καρατζαφέρη (στο σκίτσο) πέραν του «να διώξουμε όσους δεν χρειαζόμαστε». Όσο όμως κι αν γνωρίζω την ιδεολογία που το διέπει (φανερή και κρυφή) κάθε φορά τρομάζω από το μίσος προς κάθε τι το μη πατριωτικό (στην κατά ΛΑΟΣ αντίληψη της έννοιας) που πρεσβεύει, αλλά και με τον έντεχνο τρόπο με τον οποίο ενσταλάζει αυτό το μίσος στις ψυχές των πολιτών. Όμως, στην πραγματικότητα δεν τα έχω με τον «χέρι-χέρι», ο οποίος δεν παύει να είναι εκλεγμένος βουλευτής. Η Πολιτεία είναι εκείνη που με την αδιαφορία, την αναλγησία και τα «καμένα» ανακλαστικά της σπρώχνει τον αγανακτισμένο λαό στην αγκαλιά του. Και να που έρχομαι στα λόγια τού Καρατζαφέρη, γιατί, ναι, «η Πολιτεία παραχώρησε χώρο στην αυτοδικία». Όπως η Πολιτεία παραχωρεί χώρο στα ακροδεξιά στοιχεία που με τις ευλογίες ορισμένων (ονόματα δεν λέμε) βγαίνουν στους δρόμους και παίρνουν τον νόμο στα χέρια τους.

Μετά ανησυχίας

Πανδώρα

1 σχόλιο:

  1. BASILH DES TI KANOYN STIS XORES APO OPOY PROERXONTAI OI LATHROMETANASTES.

    http://sarotiko.blogspot.com/2011/05/blog-post_2450.html

    MIA KALI LYSH THA HTAN NA TIMOROYNTAI ME TOYS NOMOYS TIS XORAS TOY OI PARAVASEIS POY KANOYN STIN ELLADA.

    NA DO AN THA JANAEKLEBAN H THA BIAZAN....

    (SHMEIOSH: DEN SYMFONO ME TO ARTHRO POY SOY STELNO STO LINK, ALLA NA KANOYME TI IDIO SE AYTOYS POY RIXAN OJY STIN KOYNEBA....)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά