Επιβεβαιώνονται οι πληροφορίες που ήθελαν το μουσικοσυνθέτη Μίκη Θεοδωράκη μεταξύ των πρώην βουλευτών που διεκδίκησαν αναδρομικά για τις συντάξεις που τους καταβάλλονται. Σε ανακοίνωσή του, ο πληρεξούσιος δικηγόρος του κ. Θεοδωράκη αναγνωρίζει ότι "ο συνθέτης προσέφυγε στη Δικαιοσύνη όπως δικαιούται κάθε Έλληνας πολίτης", προσθέτοντας όμως ότι η σχετική αίτηση κατατέθηκε το Μάρτιο του 2009, "προτού εκδηλωθεί στη χώρα η οικονομική κρίση και σε περίοδο που δεν υπήρχε υποψία για την ύπαρξη και το μέγεθος του δημοσιονομικού προβλήματος". Στην ίδια ανακοίνωση, σημειώνεται ότι ουδέν ποσό έχει καταβληθεί μέχρι σήμερα και, αν υπάρξει οποιαδήποτε καταβολή, "το ποσό θα επιστραφεί άμεσα".
«Δημοσιεύματα αποδίδουν στον Μίκη Θεοδωράκη ότι ενεργεί δικαστικά για τη διεκδίκηση αναδρομικών ως συνταξιούχος βουλευτής, σε περίοδο που η χώρα διέρχεται δεινή οικονομική κρίση. Τα δημοσιεύματα αυτά, όπως είναι διατυπωμένα, δημιουργούν αρνητική εντύπωση, η οποία είναι άδικη διότι δεν απεικονίζεται ορθά η πραγματικότητα.
Η αλήθεια είναι ότι:
1. Ο συνθέτης προσέφυγε στη Δικαιοσύνη, όπως δικαιούται (αλλά και πράττει) κάθε Έλληνας πολίτης, σε άσκηση δικαιώματος που είχε ήδη αναγνωριστεί από αποφάσεις Ανωτάτων Δικαστηρίων σε προηγηθείσες υποθέσεις.
2. Η αίτηση κατατέθηκε στο αρμόδιο Δικαστήριο τον Μάρτιο του 2009, δηλαδή προτού εκδηλωθεί στη χώρα η οικονομική κρίση και σε περίοδο που δεν υπήρχε υποψία για την ύπαρξη και το μέγεθος του δημοσιονομικού προβλήματος, όπως αυτό αποκαλύφθηκε πολύ αργότερα.
3. Η απόφαση του Δικαστηρίου ακολούθησε τη μέχρι τότε νομολογία.
4. Μέχρι σήμερα, ουδέν ποσό έχει καταβληθεί σε συμμόρφωση με την εκδοθείσα απόφαση.
Είναι αυτονόητο ότι, υπό τις τρέχουσες, δραματικές, οικονομικές εξελίξεις, εάν ποτέ το Δημόσιο καταβάλει στον συνθέτη οποιοδήποτε ποσό για τον λόγο αυτό, τότε αυτό θα επιστραφεί άμεσα».
gterzis.blogspot.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.