Η λεγόμενη Ευρωπαϊκή αλληλεγγύη είναι μόνο στα χαρτιά.
Σύμφωνα με το γράφημα σε ένα πιθανό "κούρεμα" των Ελληνικών ομολόγων θα έβγαιναν ζημιωμένες οι Ελληνικές και κυπριακές τράπεζες καθώς και τα ασφαλιστικά ταμεία.
Όλα τα νέα της Ανατολικής Φθιώτιδας πολιτικά και άλλα από το κεφαλοχώρι της. Βήμα επικοινωνίας σε όλους εσάς. Γράψτε μας την άποψή σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας, και αποστείλατε στο vassilis.axelis@gmail.com "Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες".(Βολταίρος) Το ιστολόγιο απευθύνεται σε νοήμονες πολίτες.
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ. Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΑΡΓΗΣΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΔΝΤ. ΕΠΡΕΠΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΟΥΝ ΟΙ ΞΕΝΟΙ ΟΛΗ ΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΑΒΟΥΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΧΕΡΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕ ΣΤΟ ΔΝΤ ΑΜΕΣΩΣ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΟ ΔΑΝΕΙΟ ΜΕ ΤΟΥ ΟΡΟΥΣ ΠΟΥ ΗΘΕΛΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ.
ΑΛΛΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΦΡΥΔΙΑ.
ΒΕΒΑΙΑ Ο ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ (ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΡΙΝ Ο ΚΩΣΤΑΚΗΣ) ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΙΠΑΝ.
ΟΛΟΙ ΛΟΙΠΩΝ ΣΤΑ 6 ΜΕΤΡΑ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ ΝΑ ΞΕΒΡΟΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ (ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΣΙΠΡΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΠΙΟ ΣΗΜΕΡΑ)
ΞΕΧΑΣΕΣ ΤΟΝ ΚΑΡΑΤΖΑΦΥΡΕΡ...ΤΥΧΑΙΟ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟ ΛΑΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΝΤΖΑΦΕΡΤΗ ..ΤΟ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΑ ΠΙΟ ΜΕΛΑΝΑ ΧΡΩΜΑΤΑ .....ΑΛΛΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ Η ΠΑΠΑΡΗΓΑ ΚΑΙ Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΠΟΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ ;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΒΕΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΝΙΚΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΟΠΡΙΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΕΞΕΡΕΣΗ.
ΕΣΥ ΔΙΑΦΩΝΕΙΣ??
ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΟΥΤΕ Ο ΚΑΡΑΝΤΖΑΦΥΡΕΡ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΝ ΧΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ. ΟΛΑ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΑΠΛΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΛΕΞΕΙ ΡΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΚΑΘΕ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ.
ΚΑΙ ΤΟ ΚΚΕ ΚΑΙ Ο ΣΥΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΕ ΟΛΑ.
ΤΟΣΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΑΠΕΞΩ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ?
ΣΤΟ ΓΟΥΔΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΞΕΒΡΟΜΙΣΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ.