Σε μια εποχή οικονομικής κατάρρευσης, κατά την οποίαν ο κόσμος ανασφαλής και φοβισμένος για το μέλλον του κι οργισμένος για την κατάντια της πατρίδας παρακολουθεί αποσβολωμένος τις δυσάρεστες κι οδυνηρές εξελίξεις, στη Βουλή τα παιδία παίζει. Όλοι εκείνοι, που επί σειράν ετών δημιούργησαν, εξέθρεψαν και θέριεψαν το πελατειακό και συντεχνιακό κράτος, που οδηγήθηκε στην κατάρρευση και την χρεοκοπία εις βάρος των πολιτών αυτής της χώρας, παίζουν παιχνίδια κάθαρσης χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα. Η διαδικασία των εξεταστικών και προανακριτικών επιτροπών εξελήφθη από τη ΝΔ ως πολιτική δίωξη εις βάρος κορυφαίων στελεχών της. Αντιθέτως, οι του ΠΑΣΟΚ ομιλούν περί καθάρσεως του δημοσίου βίου. Στην πραγματικότητα, κανένα από τα δύο δεν ισχύει. Η όλη διαδικασία, όπως
δικαίως την αντιλαμβάνεται ο πολίτης, εξελίσσεται σε μια ευρεία προσπάθεια συγκάλυψης των ενόχων και της ενοχής τους. Κι αυτό θα αποδειχθεί, δυστυχώς, και με τη νέα προανακριτική για τα υποβρύχια, όπως έχει ήδη γίνει με τις υπόλοιπες εξεταστικές και προανακριτικές.
Απόδειξη, αυτό που συνέβη με την περιβόητη προανακριτική για το μείζον σκάνδαλο της μονής Βατοπαιδίου. Με την ψήφο τους οι βουλευτές όλων των κομμάτων απέδωσαν ως «λευκές περιστερές», ως «αγνές παρθένες» στην κοινωνία τον Γιώργο Βουλγαράκη και τον Θόδωρο Ρουσόπουλο. Ενώ για τους άλλους τρεις πρώην υπουργούς, τους κ.κ. Κοντό, Δούκα και Μπασιάκο, είναι βέβαιο ότι το αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο θα κρίνει τα τυχόν αδικήματα τους παραγεγραμμένα. Το ίδιο αναμένεται να συμβεί και με την περίπτωση του Ακη Τσοχατζόπουλου, όταν ολοκληρωθεί η παρούσα διαδικασία.
Στην πραγματικότητα, όταν η όλη διαδικασία των εξεταστικών και των προανακριτικών ολοκληρωθεί, κανένα μα κανένα πολιτικό πρόσωπο δεν θα έχει τιμωρηθεί. Ακόμα κι ηθικά, λόγω της αθώωσης τους, θα έχουν αποδοθεί στην κοινωνία άσπιλοι κι αμόλυντοι και σύντομα θα κληθούν να «σώσουν» το λαό, θέτοντας και πάλι υποψηφιότητα για τη Βουλή, που τους απήλλαξε. Κι αυτό που θα μείνει στην συνείδηση των πολιτών είναι ότι οι βουλευτές για μια ακόμα φορά διέσωσαν τους δικούς τους και έκλεισαν όλες εκείνες τις υποθέσεις (π.χ. Siemens), στις οποίες αποδεδειγμένα υπήρξε διακίνηση «βρώμικου χρήματος», με συμμετοχή πολιτικών. Με αποτέλεσμα να διευρύνεται η εντύπωση στους πολίτες ότι τα χρήματα που χάθηκαν κι εξαφανίστηκαν, απωλέσθησαν από τους πολιτικούς που στην χειρότερη περίπτωση τα κατάκλεψαν και στην καλύτερη τα κακοδιαχειρίστηκαν.
Συγχρόνως, επειδή «κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει», θα διαπιστώνουμε ότι οι μεγάλοι απατεώνες δεν τιμωρούνται. Όπως συνέβη με την ουσιαστική αθώωση των συμμετεχόντων στο παραδικαστικό κύκλωμα που, με την εξαίρεση του Καλούση και της Μπουρμπούλια, απεδόθησαν ως οι κ.κ. Βουλγαράκης και Ρουσόπουλος κι αυτοί αγνοί κι άσπιλοι στην κοινωνία για να συνεχίσουν να αποδίδουν το «θεάρεστο» έργο τους ως απονομείς της Δικαιοσύνης – είτε είναι δικηγόροι, είτε εισαγγελείς, είτε δικαστές. Στην Ελλάδα οι ισχυροί δεν τιμωρούνται ό,τι κι αν κάνουν. Όπως επιβραβεύονται οι φοροφυγάδες κι οι φοροκλέφτες, παράδειγμα η όπως έγινε με την πρόσφατη περαίωση.
Αυτό το αίσθημα αδικίας και ατιμωρησίας των ισχυρών επιδεινώνει το αρνητικό κλίμα. Ο απλός ανθρωπάκος, που βλέπει να χάνει τη δουλειά του ή να μειώνεται ο μισθός και η σύνταξής του, δικαιολογημένα νιώθει, βαθιά αδικημένος. Κι όσο αυτό το συναίσθημα διευρύνεται τόσο θα υπονομεύεται και το πολιτικό μας σύστημα, εις όφελος λαϊκιστών δημαγωγών, που είναι ζήτημα χρόνου να κάνουν την εμφάνιση τους κι ενδεχομένως να καταλάβουν και την εξουσία, με απροσδιόριστες συνέπειες για την πατρίδα μας.
Γ.Λοβέρδος
www.aixmi.gr
δικαίως την αντιλαμβάνεται ο πολίτης, εξελίσσεται σε μια ευρεία προσπάθεια συγκάλυψης των ενόχων και της ενοχής τους. Κι αυτό θα αποδειχθεί, δυστυχώς, και με τη νέα προανακριτική για τα υποβρύχια, όπως έχει ήδη γίνει με τις υπόλοιπες εξεταστικές και προανακριτικές.
Απόδειξη, αυτό που συνέβη με την περιβόητη προανακριτική για το μείζον σκάνδαλο της μονής Βατοπαιδίου. Με την ψήφο τους οι βουλευτές όλων των κομμάτων απέδωσαν ως «λευκές περιστερές», ως «αγνές παρθένες» στην κοινωνία τον Γιώργο Βουλγαράκη και τον Θόδωρο Ρουσόπουλο. Ενώ για τους άλλους τρεις πρώην υπουργούς, τους κ.κ. Κοντό, Δούκα και Μπασιάκο, είναι βέβαιο ότι το αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο θα κρίνει τα τυχόν αδικήματα τους παραγεγραμμένα. Το ίδιο αναμένεται να συμβεί και με την περίπτωση του Ακη Τσοχατζόπουλου, όταν ολοκληρωθεί η παρούσα διαδικασία.
Στην πραγματικότητα, όταν η όλη διαδικασία των εξεταστικών και των προανακριτικών ολοκληρωθεί, κανένα μα κανένα πολιτικό πρόσωπο δεν θα έχει τιμωρηθεί. Ακόμα κι ηθικά, λόγω της αθώωσης τους, θα έχουν αποδοθεί στην κοινωνία άσπιλοι κι αμόλυντοι και σύντομα θα κληθούν να «σώσουν» το λαό, θέτοντας και πάλι υποψηφιότητα για τη Βουλή, που τους απήλλαξε. Κι αυτό που θα μείνει στην συνείδηση των πολιτών είναι ότι οι βουλευτές για μια ακόμα φορά διέσωσαν τους δικούς τους και έκλεισαν όλες εκείνες τις υποθέσεις (π.χ. Siemens), στις οποίες αποδεδειγμένα υπήρξε διακίνηση «βρώμικου χρήματος», με συμμετοχή πολιτικών. Με αποτέλεσμα να διευρύνεται η εντύπωση στους πολίτες ότι τα χρήματα που χάθηκαν κι εξαφανίστηκαν, απωλέσθησαν από τους πολιτικούς που στην χειρότερη περίπτωση τα κατάκλεψαν και στην καλύτερη τα κακοδιαχειρίστηκαν.
Συγχρόνως, επειδή «κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει», θα διαπιστώνουμε ότι οι μεγάλοι απατεώνες δεν τιμωρούνται. Όπως συνέβη με την ουσιαστική αθώωση των συμμετεχόντων στο παραδικαστικό κύκλωμα που, με την εξαίρεση του Καλούση και της Μπουρμπούλια, απεδόθησαν ως οι κ.κ. Βουλγαράκης και Ρουσόπουλος κι αυτοί αγνοί κι άσπιλοι στην κοινωνία για να συνεχίσουν να αποδίδουν το «θεάρεστο» έργο τους ως απονομείς της Δικαιοσύνης – είτε είναι δικηγόροι, είτε εισαγγελείς, είτε δικαστές. Στην Ελλάδα οι ισχυροί δεν τιμωρούνται ό,τι κι αν κάνουν. Όπως επιβραβεύονται οι φοροφυγάδες κι οι φοροκλέφτες, παράδειγμα η όπως έγινε με την πρόσφατη περαίωση.
Αυτό το αίσθημα αδικίας και ατιμωρησίας των ισχυρών επιδεινώνει το αρνητικό κλίμα. Ο απλός ανθρωπάκος, που βλέπει να χάνει τη δουλειά του ή να μειώνεται ο μισθός και η σύνταξής του, δικαιολογημένα νιώθει, βαθιά αδικημένος. Κι όσο αυτό το συναίσθημα διευρύνεται τόσο θα υπονομεύεται και το πολιτικό μας σύστημα, εις όφελος λαϊκιστών δημαγωγών, που είναι ζήτημα χρόνου να κάνουν την εμφάνιση τους κι ενδεχομένως να καταλάβουν και την εξουσία, με απροσδιόριστες συνέπειες για την πατρίδα μας.
Γ.Λοβέρδος
www.aixmi.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.