Όλα τα νέα της Ανατολικής Φθιώτιδας πολιτικά και άλλα από το κεφαλοχώρι της. Βήμα επικοινωνίας σε όλους εσάς. Γράψτε μας την άποψή σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας, και αποστείλατε στο vassilis.axelis@gmail.com "Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες".(Βολταίρος) Το ιστολόγιο απευθύνεται σε νοήμονες πολίτες.
Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011
4 σχόλια:
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Σιγα μην εχει τα κωτσια να καθισει στην Αντιπολιτευση., εδω τωρα και δεν τον χωραει ο τοπος- ολο τικ και ατσαθεια , τοτε θα περναει χιλιομετρα απεξω απο τον δημο και ουτε θα καλημεριζει κανενα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ ΤΟΥ.
ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΞΩΣΤΡΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΛΑΜΙΑΣ. ΕΡΕ ΜΑΥΡΟ ΠΟΥΧΕΙΣ ΝΑ ΦΑΣ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΦΟΡΤΩΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΞΕΦΟΡΤΩΣΕΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίτε το θέλετε είτε όχι ο Αποστολακος θα είναι δήμαρχος για πάντα, όσο αυτός θέλει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑποστολακο μου τραβα μπροστά αγορινα μου εμείς οι απλοί πολίτες είμαστε δίπλα σου, Άντε Αποστολακο μου!!!!