Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

Το στρατιωτικό σχέδιο που συμφώνησαν Παπανδρέου-Νετανιάχου.



Ελλάδα και Ισραήλ θα αντιμετωπίσουν από κοινού τη κρίση με τη Τουρκία.Και αυτό ισχύει και για το στρατιωτικό σκέλος της κρίσης .Αυτό ουσιαστικά συμφωνήθηκε μεταξύ Νετανιάχου-Παπανδρέου στη χθεσινοβραδυνή τηλεφωνική τους συνομιλία.
Όπως αναφέρει από το Ισραήλ το Debkafiles οι δύο χώρες υπέγραψαν στρατιωτική-επιχειρησιακή συμφωνία,μόλις δύο εβδομάδες πριν. Οι δύο πρωθυπουργοί συμφώνησαν να συγκληθεί οκταμελής υπουργική ομάδα Ελλάδας-Ισραήλ που θα αναλάβει να διαχειριστεί τη κρίση.

Ο Έλληνας Πρωθυπουργός ανέφερε τις μέχρι σήμερα κινήσεις του τουρκικού στόλου στο Αιγαίο και τη Μεσόγειο Θάλασσα. Αναφέρθηκε σε αιφνίδια αύξηση πτήσεων κατά τις τελευταίες 48 ώρες πάνω από το Καστελόριζο.

“Η Αθήνα φοβάται μια τουρκική επίθεση στο νησί, με πληθυσμό 1.00κατοίκων” , γράφουν οι ισραηλινοί .

“Ο κ. Παπανδρέου ανέφερε οι Τούρκοι είναι ικανοί να κάνουν αιφνιδιαστικές επιθέσεις σε Ελληνικά νησιά κοντά στις τουρκικές ακτές”,προσθέτουν.

Οι δύο πρωθυπουργοί συμφώνησαν πλήρη συνεργασία σε επίπεδο ανταλλαγής πληροφοριών και οι ισραηλινοί ζήτησαν τη χρήση ελληνικών βάσεων ,αν χρειαστεί.Κι αυτό για να “απαντήσει σε περίπτωση τουρκικής επίθεσης”!

“Τόσο το Ισραήλ όσο και Η Ελλάδα φαίνεται να ξέρουν καλύτερα ότι η τουρκική απειλή είναι πραγματική”,λένε οι ισραηλινοί.
www.onalert.gr

5 σχόλια:

  1. ΠΡΙΝ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΤΙ ..ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΜΠΛΕΞΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ! ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΑ ! ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΠΟΥ ΕΙΠΑ ΟΣΟ ΠΙΟ ΝΩΡΙΣ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟΣΟ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ! ΑΝ ΕΧΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΑΥΤΟΣ ΓΙΟ ΑΣ ΤΟΝ ΣΤΕΛΕΙ ΝΑ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ ! ΑΣ ΑΦΗΣΕΙ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΦΩΝΑΞΟΥΝ ΟΧΙ ΣΕ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΣΥΡΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΣΚΟΠΟ ΕΧΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ! Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΩΝ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΩΝ ! ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΛΛΑ ΓΙΑ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΗΣ ! ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗ ΜΕΣΟΓΕΙΟ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2011 3:51:00 μ.μ. GMT+03:00



    Kai esy file mou apithane, na pineis th frapedia soy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΝΩΝΥΜΕ 7.44 ;;;; ΑΣΤΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. trelathike o giwrgakis aporw pws ton exoun ekei panw akomh oi ellhnes

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΣ ΒΓΑΖΕΙ ΤΑ ΚΑΣΤΑΝΑ ΑΠΟ ΤΗ ΦΩΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά