Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Εμφύλιος πόλεμος για τον Γκλέτσο!

Σφάζονται τα κόμματα για τον Γκλέτσο! Όπως αποκάλυψε ο γνωστός ηθοποιός και δήμαρχος Στυλίδας στο περιοδικό "People", ούτε ένα, ούτε δύο, αλλά τέσσερα πολιτικά κόμματα του έχουν ζητήσει να συμπεριληφθεί στα ψηφοδέλτιά τους για τις επόμενες εθνικές εκλογές. Ωστόσο, ο ίδιος,
ξεκαθαρίζει πως θα παραμείνει στην Στυλίδα και μάλιστα θα διεκδικήσει εκ νέου την ψήφο των συνδημοτών του μετά το πέρας της τετραετίας.
Πάντως, με την φόρα που έχει πάρει ο Απόστολος, κανείς δεν πρέπει να αποκλείει τίποτα...
www.parapolitika.gr

9 σχόλια:

  1. Να πας να πας Αποστολακο μου, μπάς και τους βάλεις και εκεί μυαλό, όσο για εδώ μη σε νοιάζει θα είμαστε εμείς ,αγορινα μου.
    Να πας Αποστολακο μου να πας !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΝΟΜΠΕΛΙΣΤΑ ΗΘΟΠΟΙΟΥ ΤΗΣ ΠΡΩΗΝ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΤΗΣ ΝΔ ΓΙΩΡΓΟΥ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ (ΘΕΟΧΑΡΗΣ)
    ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. νεα δημοκρατια δεν τον θελει θα βαλει βετο ο σταικουρας ψαρευουν απο την ιδια δεξαμενη.
    το ΠΑΣΟΚ γελαει μαζι του
    το ΚΚΕ τον εχει ήδη αποκηρύξει
    στο ΛΑΟΣ θα παει να αντικαταστησει τον αλλο γιγαντα της πολιτικης τον Ανατολάκη του Ολυμπιακου
    Αχ ρα κατακαυμενη Ελλαδιτσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΤΕΤΟΙΟΙ ΡΗΤΟΡΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΛΕΙΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ.
    ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΣΩΝΗ ΤΟ ΑΛΛΟ ΑΙΔΟΝΙ ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΦΘΙΩΤΕΙΣ ΠΕΡΗΦΑΝΟΥΣ.
    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΡΟΧΩΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΦΤΩΧΟΤΕΡΟΙ ΘΑ ΓΡΑΦΤΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΤΟ ΠΑΝΘΕΟΝ ΤΩΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΡΗΤΟΡΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ.
    ΜΕ ΠΟΝΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΣΕ ΑΠΟΧΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ, ΣΥΓΧΡΟΝΕ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗ ΤΗΣ ΣΤΥΛΙΔΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΣΑΙ ΟΤΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ
    Τσαρούχης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να πας Αποστολακο μου να πας, να βοηθήσεις τον Αντωνάκη στην προσπάθεια του να κάνει τους έλληνες αγρότες και κτηνοτρόφους σύγχρονους επιχειρηματιες ( δηλώσεις του στη Θεσσαλονίκη ) η εμπειρία σου ως δήμαρχος σε αγροτική περιοχή είναι πολυτιμη για τον Αντωνάκη, Άντε αγορινα μου πήγαινε μπάς και δούμε και μεις άσπρη μέρα, όσο για δω μη σε νοιάζει εμείς θα συνεχισουμε το τιτανιο έργο που ξεκινησες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χαρισμα σας και αμα ειναι να δωσουμε και κατι για να τον φανε στη μαπα τα κομματα που κατα καιρους ολα τα νουμερα εχουν περασει απο τις λιστες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά