Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011

Καθημερινό δελτίο κλοπών...

Χθες το βράδυ είχαμε δυο νέα κρούσματα κλοπών στο χωριό μας.
Η κατάσταση έχει φθάσει στο απροχώρητο.
Ο φόβος και η ανασφάλεια έχει χτυπήσει κόκκινο, οι αντιδράσεις μπορεί να είναι απρόβλεπτες και σίγουρα να χαθεί ο έλεγχος.
Οι κάθε λογής αρμόδιοι-αναρμόδιοι ας σκύψουν επιτέλους με λίγη προσοχή στο τεράστιο αυτό πρόβλημα.

8 σχόλια:

  1. ΟΙ ΑΓΟΡΕΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ ... ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ ΔΗΘΕΝ ΣΑΝ ΥΠΕΡΧΡΕΩΜΕΝΑ ! ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ;; ΑΠΛΑ Ο ΛΑΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ! ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτοι δεν ειναι επαγγελματιες κλεφτες.Οιπραγματικοι κλευτες σε αναγκαζουν να τους τα πας μονος σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ιδιωτικη αστυνομια ή ΤΕΑ. αυτο βλεπω εγω. οταν θα πιασουμε καποιων να τον κραμασουμε στον πλατανο στης Αγιας Αικατερινης, να δεις αν θα ξανακλεψει αλλος.

    εμα πια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο ΠΑΠΑΡΑΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ: ΕΔΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΜΙΛΑΕΙ. ΡΕ ΑΙ ΣΤΟ ΚΚΕ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΕ ΑΝΩΝΥΜΕ 1.48 ΕΓΩ ΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΗΣΑΝ ΤΑ ΚΡΑΤΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΚΚΕ . ΣΤΡΑΒΟΣ ΕΙΣΑΙ Η΄ΟΝΕΙΡΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ;; ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΚΕ ΝΑ ΝΟΙΑΖΟΜΑΙ ΠΟΥ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ;;; ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΝΩΝΥΜΕ ! ΑΠΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΠΟΥ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ ! ΑΠΛΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΑΝ ΟΙ ΠΑΠΟΥΔΕΣ ΜΟΥ ΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ! ΟΛΟΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΤΟ ΛΕΕΙ ΑΝΩΝΥΜΕ ..ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΝΕ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΟΙ ΤΟΥ ΚΚΕ ! ΑΝ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ! ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΝΕΤΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ ΧΑΘΗΚΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΦΩΝΑΖΩ ! ΚΑΙ ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΤΙ ΛΕΩ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΠΑΡΑΣ ΣΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΤΑΙ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΣΥΝΔΕΕΙΣ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΛΕΨΙΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΛΑΣΓΙΑ. ΑΥΤΟ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.

    ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΑΠΛΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΧΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΠΟΨΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ, ΚΑΤΙ ΠΗΡΕ ΤΟ ΑΥΤΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΜΕΡΕΣ, ΕΝΑ ΨΗΛΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΟΝΤΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΑΥΡΟΥΣ. ΑΛΗΘΕΥΕΙ Ή ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά