Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

Βαρύ το μεροκάματο

Υπάρχει ο Νικήτας, υπάρχει ο Αρης, αλλά υπάρχει και ο Αδωνις, αυτή η μορφή του λαϊκού πενταγράμμου θα τη χαρακτήριζα, που δεν καταλαβαίνει Χριστό.
Τον βρήκα μόλις μία ημέρα μετά τη δημόσια συγγνώμη που ζήτησε από τον πρόεδρο Αντώνη διότι τον έκανε «ρόμπα» με εκείνα τα «με ξεφτίλισες. Οχι, εσύ με ξεφτίλισες». Του είπα ότι  τον τιμάει η συγγνώμη που ζήτησε - αυτό έπρεπε να κάνει.
Μου επανέλαβε με χαρακτηρισμούς τι ήταν αυτό που έκανε. Συμφωνήσαμε.
- Και τώρα τι κάνεις; τον ρώτησα.
- Πουλάω πάλι βιβλία, δεν με έχεις δει;
- Βγαίνει μεροκάματο; ρώτησα.
- Αν βγαίνει λέει...
Στο αδιάφορο, ρώτησα, τι τζίρο κάνει σε κάθε εκπομπή. Η απάντησή του με «ξέρανε» κανονικά:
- Τρία με τέσσερα χιλιάρικα. Χτες ας πούμε έκανα τέσσερα χιλιάρικα για μία ώρα. Γιατί εγώ είμαι πολύ καλός πωλητής. Το ξέρω το θέμα. Και στην πολιτική, τι νομίζεις, τον πωλητή που έχω μέσα μου ανέδειξα...
- Τι λες τώρα, τρία με τέσσερα χιλιάρικα για μια ώρα; Να σου δώσω και τα δικά μου τα βιβλία να τα πουλήσεις;
- Οχιιιι, να έρθεις εσύ στην εκπομπή να τα πουλήσουμε μαζί!
Με τόσα λεφτά; Αρχισα ήδη να το σκέφτομαι...
Γ Παπαχρήστος-ΤΑ ΝΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά