Δευτέρα 28 Ιουλίου 2014

Πινόκιο

Νέος επίτροπος λοιπόν της χώρας στην Κομισιόν είναι ένας νέος, φέρελπις και ταλαντούχος πολιτικός ο οποίος ακούει στο όνομα Δημήτρης Αβραμόπουλος.

Διευκρινίζω το «νέος πολιτικός», διότι μπορεί να υπάρξει σύγχυση και δεν το θέλω με τον άλλο Δημήτρη Αβραμόπουλο, ο οποίος μόλις προ 4ημέρου μού δήλωνε - και το κατέγραψα εδώ σε αυτή τη στήλη - ότι δεν πρόκειται να πάει στις Βρυξέλλες, ότι δεν τον ενδιαφέρει το πόστο αυτό, ότι ουδείς του πρότεινε τίποτε, αλλά και αν του το πρότειναν θα έλεγε όχι κ.λπ.  

Το επισημαίνω διότι ο συνομιλητής μου Αβραμόπουλος, αυτός στον οποίο αναφέρομαι πιο πάνω, όχι μόνο μου διέψευσε με κατηγορηματικότητα ότι θα είναι ο νέος επίτροπος της χώρας και μάλιστα αρμόδιος για θέματα μετανάστευσης, αλλά είχε
εξαγριωθεί κιόλας με τις διαρροές που τον έφεραν να αναλαμβάνει το σχετικό πόστο.  

Μάλιστα με «σταύρωσε», που λένε, να του αποκαλύψω «ποιος άθλιος προβοκάτορας» μου μίλησε για την απόφαση του ακαταμάχητου ντουέτου «Αμποτ και Κοστέλο» που μας κυβερνά να τον προτείνουν για επίτροπο.

Τα αναφέρω τώρα όλα αυτά, όχι για κανέναν άλλο λόγο, αλλά για να καταγγείλω με τη σειρά μου όλους εκείνους που ισχυρίζονται ότι οι πολιτικοί μας πάσχουν από έλλειψη συνέπειας λόγων και έργων και πως τάχα μου η σχέση τους με την αλήθεια είναι όση και του Πινόκιο μαζί της! Υπάρχει ισχυρότερη απόδειξη από όσα προανέφερα; Οχι, πέστε μου...
Γ Παπαχρήστος-ΤΑ ΝΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά