Δημοσκόπηση :Κάτω από το 2% και εκτός Βουλής βρίσκονται οι Ανεξάρτητοι Έλληνες (1,7%) και η ΔΗΜΑΡ (0,7%).
Όλα τα νέα της Ανατολικής Φθιώτιδας πολιτικά και άλλα από το κεφαλοχώρι της. Βήμα επικοινωνίας σε όλους εσάς. Γράψτε μας την άποψή σας, την καταγγελία σας, την διαφωνία σας, και αποστείλατε στο vassilis.axelis@gmail.com "Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπιστώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες".(Βολταίρος) Το ιστολόγιο απευθύνεται σε νοήμονες πολίτες.
Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014
Όταν οι γαλοπούλες βιάζονται να έλθουν τα Χριστούγεννα
Δημοσκόπηση :Κάτω από το 2% και εκτός Βουλής βρίσκονται οι Ανεξάρτητοι Έλληνες (1,7%) και η ΔΗΜΑΡ (0,7%).
4 σχόλια:
Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

TEΛΕΙΑ 6%,συμπληρώνω εγώ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκ.Καμμένε,κα Δημάρ,καλοφάγωτες οι ξεπουπουλιασμένες γαλοπούλες σας,εμείς εδώ στο δήμο Στυλίδας, σας τις χαρίζουμε!!!! ΚΑΙ θα μου πείτε,γιατί σε εποχές ακρίβειας???
Γιατί απλώς εμείς εδώ δεν τις τρώμε πολύ ,έχουμε ΓΟΥΡΝΟΧΑΡά τα ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ.
Goodfternoon
"oraison"
6% ΜΟΝΟ ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ 3 ΑΠΟ ΜΕΝΑ
Γ.Κ
Στις επερχομενες εκλογές ο Ελληνικός λαός θα βάλει τελείες σε πολλά και πολλούς.
ΑπάντησηΔιαγραφή-ΟΤΑΝ ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ,ΤΑ 3 ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΓΊΝΟΥΝ 1(ποσοστά εννοώ) ΚΑΙ ΚΡΥΦΕΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ ΜΑΣ ΦΕΡΝΟΥΝ ΤΟΥΜΠΕΣ ΚΕΙ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΜΕ "από γάϊδαρο μέχρι ταξί ή ΙΧ ή και το λεωφορείο ΕΛΛΑΔΑ,άμα λάχει" κι αϊντε ,καλά ξεμπερδέματα, αρκεί να μη την πληρώσει ο επιβάτης λαός!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήυ.γ. - Πολιτικομουρίτσες ....... τσιμπήσατε!!! οι εκλογές θέλουν χιούμορ και χιουμουριστική σχολιαστική τακτική για να πούμε ότι θα παραμείνουμε "ογκόλιθοι αυτής", κι όχι της θεατρικής σκηνής!!!
"oraison"