Οφείλω να πω ένα μπράβο στον Αλέξη Τσίπρα. Σκύβω το κατάλευκο γέρικο τρισχιλιετές κεφάλι μου και αποδίδω τα σέβη μου για την οργή με την οποία αντέδρασε στην απαράδεκτη στάση υπουργών και βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ να πάρουν υπηρεσιακά αυτοκίνητα. Οι αριστεροί με δεξιές τσέπες δυστυχώς είναι οι περισσότεροι.
Αλέξη πολύ καλά έκανες. Φοβάμαι, όμως, μήπως παρότι είναι η τρίτη φορά που τους τα χώνεις, σε γράψουν αυτά τα ζαγάρια που έχουν ποτιστεί από τον καταναλωτισμό και την παλαιοκομματική ιδέα των προνομίων προς υπουργούς και βουλευτές.Αν και τώρα αγνοήσουν την οργή σου και
συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα, πάρε κεφάλια, Δεν έχεις άλλη επιλογή. Αλλιώς θα σε έχουν γραμμένο στα παλαιότερα των υποδημάτων τους.
Σε κατηγορούν, που σε κατηγορούν κάποιοι πως μιμείσαι τον Ανδρέα Παπανδρέου, ε πάρε κι΄ εσύ τη χαντζάρα και προχώρα σε αποκεφαλισμούς.
Ασε που αν δεν το κάνεις Αλέξη θα νομίσουν οι πολίτες πως η οργή ήταν σικέ, ήταν ένα επικοινωνιακό τρικ. Και τότε βεβαίως... Ασε καλύτερα να μη σου πω τι θα συμβεί.
Κάλχας-newsit.gr

ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ,ΠΕΡΙΗΓΗΘΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΤΩΝ 174 ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ,ΠΟΥ ΕΒΓΑΛΑΝ ΠΟΛΛΑ ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ(χρήματα που θα βοηθούσαν την διακίνηση του χρήματος εάν ήταν στις ελληνικές τράπεζες ,που το παίζουν φτωχιές).
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΕΞΕΔΩΣΕ ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΗ ΤΟΥ 2012 Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΕΛΛΑΔΟΣ.
ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΩΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ,ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ Κ. ΤΣΙΠΡΑ,ΤΟΥ ΥΠ. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Κ. ΒΑΡΟΥΦΑΚΗ,του κ. ΑΔΩΝΗ(τώρα με το ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση δεν ξέρω τί έχει κάνει)ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΠΟΥ ΞΕΧΝΩ,όχι ηθελημένα ν΄αναφερω εδώ!!!
ΩΣΤΟΣΟ ΤΑ ΧΑΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΣΟΥ ΑΠΟ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΥΡΩ(ΑΠΟ 50 ΧΙΛ. ΕΩς 950 ΧΙΛ. ΕΥΡΩ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΣΕ ΟΝΌΜΑΤΑ,ΟΛΊΓΟΙ ΒΈΒΑΙΑ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΕΙΜΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΙς 50.000 ΕΥΡΏ ΕΩς 100.000. )
ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ,ΟΤΙ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΠΟΣΑ ,ΕΙΝΑΙ ΑΠ΄ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ.
κΑΤΑΛΑΒΑ ΕΠΙΣΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΤΑ ΠΟΣΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ,ΓΙΑΤί ΣΗΜΕΡΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΘΗΣΕΙ ΣΤΑ ΕΔΡΑΝΑ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ!!! ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΕΡΙΖΗΤΗΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΜΕ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ)!!!
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΟΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΝΕΚΤΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ,ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΧΘΕΙ,ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑ ΔΙΟΤΙ ΩΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ(αποζημιούμενοι γι αυτές βέβαια από τη "Φτωχοκώσταινα" για τις μετακινήσεις τους)!!!
ΟΠΟΤΕ ΦΩΝΑΞΕ ΑΛΕΞΗ,ΒΑΛΤΟΥΣ ΤΑ ΔΥΟ ΠΟΔΙΑ Σ΄ΕΝΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕ ΤΟΥΣ ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΦΕΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΕΣΤΩ ΤΑ 2/3 ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΣΥΝΟΛΙΚΆ!!!
(Οικονομικούς συμβούλους έχετε αρκετούς)!!!
ΚΙ ΟΙ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ ΚΙ ΟΙ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΠΕΡΑΝ ΤΗΣ ΒΑΣΙΚΗΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΑΣ ΕΛΑΤΤΩΘΟΥΝ!!!
ΑΚΟΛΟΥΘΩΝΤΑΣ ΤΗ ΛΙΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥ-ΝΤΗΡΙΑ ΓΡΑΜΜΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ,ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΑΟ,ΑΝ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!
ΟΙ ΜΕΙΩΣΕΙΣ,ΠΟΥ ΔΗΘΕΝ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΘΕΣΕΙΣ(που τραβούν πολύ χρήμα κρατικό)Η ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΛΕΞΗ ,ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΕΝ!!!
ΚΙ ΑΥΤΑ ΑΛΕΞΗ ΔΕΝ ΣΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΧΑΝΣ Ο ΔΗΘΕΝ ΓΕΡΜΑΝΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟ ΕΚΛΟΓΩΝ ΕΠΟΧΩΝ!!!
ΟΧΙ ΑΛΕΞΗ!ΤΩΡΑ ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΑ ΣΟΥ ΤΑ ΛΕΕΙ ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΕΙΑΣ ΑΛΛΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ !!!
Ο ΛΑΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΕΣΕΝΑ ΤΩΡΑ,ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙΣ(κι ας σου λένε ότι θέλεις να μιμηθείς τον Ανδρέα Παπαπανδρέου, που τους είχε σούζα,καμάρι σου)!!!
ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΥΓΜΗ ΚΑΙ ΘΕΛΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΜΕ ΤΙΣ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΒΑΣΕΙ ΤΗΝ ΕΝΟΧΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥΣ ΕΚ ΤΟΥ ΚΑΤΟΧΙΚΟΥ ΔΑΝΕΙΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ ΕΚ ΤΩΝ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ!!!,ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥΣ ,ΟΠΩΣ ΗΔΗ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΚΙ ΑΛΛΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΚΡΑΤΗ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ!!!
-ΑΥΤΟΣ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΕΓΟΜΕΝΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ!!!ΤΟΝ ΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΕΤΣΙ ΜΑΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ!!! ΓΙ ΑΥΤΟ,ΠΑΡΑΚΑΛΩ!ΜΗ ΚΟΙΤΑΤΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΥΨΗΛΟΤΕΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΡΩΜΑΤΑ, ΔΕΙΤΕ ΚΙ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ, ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΜΑΘΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΜΕ ΨΗΛΑ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΧΕΙ Η ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΛΕΦΤΑ!!!
ΖΗΤΗΣΤΕ ΦΑΝΕΡΑ ΝΑ ΣΥΝΔΡΑΜΟΥΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ!!! ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΑΝΤΑΠΟΔΩΣΕΙ ΜΙΑ ΜΕΡΑ!!!
ΟΙ ΕΘΝΙΚΟΙ ΕΥΕΡΓΕΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΕΛΛΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ,ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΚΙΝΗΣΕΤΕ ΝΑ ΦΑΝΕΡΩΘΟΥΝ!!!
ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΨΗΛΑ ΚΙ ΟΧΙ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ!!!
ΜΕ ΣΩΣΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ,ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΓΕΙΟΥ ΠΛΟΥ- ΤΟΥ ΤΗΣ,ΕΝΑ ΘΥΣΑΥΡΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΑΝΟΙΞΟΥΝ!!!
ΑΛΕΞΗ ,ΔΩΣΕ ΜΑΧΕΣ ΚΙ ΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΤΤΕΣ,ΟΙ ΝΙΚΕΣ Θ΄ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ !!!
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΝΙΩΘΩ ΟΤΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΑΣ ,ΑΥΤΗ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ,ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ(στο τέλος) ΤΟΥΣ ΣΤΙΧΟΥΣ ΤΟΥ Κ. ΖΟΥΡΑΡΗ,ΘΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ ΑΡΚΕΙ Ν΄ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ, ΘΑΥΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!! ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΙΓΟΥΣ ΤΑΠΕΙΝΟΥΣ Ο ΘΕΟΣ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ,Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΑΡΝΗΘΕΙ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ,ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΘΑΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ!!!ΜΠΟΡΕΙ ΑΝ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ,ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΑΡΝΗΘΕΙ ,ΑΡΚΕΙ Ν΄ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ.
(οι στίχοι)
ΤΗ ΥΠΕΡΜΑΧΩ ΣΤΡΑΤΗΓΩ
ΠΟΥΧΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΨΙΦΗΔΩΤΟ,
ΤΗΣ ΡΩΜΙΟΣΥΝΗΣ ΤΟ ΚΑΥΜΟ!!!
"ΣΚΩΨ Ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ"