Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Τάδωσαν όλα και με το παραπάνω !...

Στην έναρξη, (από μεθαύριο Τετάρτη...), της αξιολόγησης του τρέχοντος προγράμματος, (του Μνημονίου, δηλαδή...), από τα τεχνικά κλιμάκια των θεσμών, (την τρόϊκα, δηλαδή, που θάναι ...ευπρόσδεκτη στην Αθήνα...), συμφώνησε ο Βαρουφάκης στο σημερινό Eurogroup. 

 Ταυτόχρονα, η ελληνική κυβέρνηση δεσμεύτηκε, πως δεν θα ανατραπεί κανένα μέτρο, που έχει ληφθεί, στα πλαίσια των Μνημονίων, ( τα οποία, ο ΣΥΡΙΖΑ, θα έσχιζε στο προαύλιο της Βουλής !...). 

 Κατά τάλλα, ο φορέας της
"πρώτης, αληθινής, διαπραγμάτευσης, είχε πάει στο συμβούλιο των υπουργών οικονομικών, για να συζητήσει τις 7 "μεταρρυθμιστικές" προτάσεις του, οι οποίες, (παρά τις κορώνες ευχαρίστησης του Μαξίμου), παραπέμφθηκαν στην τρόϊκα, μαζί με πολλά άλλα μέτρα που θα βάλει εκείνη στο τραπέζι και θα αποφασιστούν, προκειμένου να βγει ο λογαριασμός ! 

 Με την ολοκλήρωση της αξιολόγησης θα πάρουμε τη δόση των 7,2 δισ. €, (που δεν ...θέλαμε μέχρι πρότινος), για να γλυτώσουμε τη χρεοκοπία και να νιώσουμε, πρώτη φορά "αριστεροί" και πρώτη φορά "υπερήφανοι" ! 

 Υ.Γ. Την ίδια ώρα, που ο Βαρουφάκης, στο Eurogroup, νομιμοποιούσε το "ξεσκισμένο" Μνημόνιο, αποδεχόμενος την τελευταία αξιολόγησή του και όλα τα μέτρα που πάρθηκαν στο όνομά του, ο Τσίπρας, στην Αθήνα, διαβουλεύονταν με τον ψεΚα(σ)μμένο, την πρωτοβουλία, για τη σύσταση εξεταστικής επιτροπής, για τα ...Μνημόνια !... logoplokies.blogspot.gr

1 σχόλιο:

  1. ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΡΦΕΤΟΣ ΠΟΥ ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΕΙ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΚΟΡΟΙΔΑ.
    Η ΕΛΛΑΔΑ ΔΕΝ ΞΑΝΑΕΙΔΕ ΠΟΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΙΑ.
    ΓΙΝΑΜΕ ΟΙ ΚΑΡΠΑΖΟΕΙΣΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σεβαστείτε το ελεύθερο βήμα σχολιασμού και διαλόγου. Ανωνυμία δεν σημαίνει και ασυδοσία.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Σημείωση : Κάθε υβριστικό , προσβλητικό ή άσχετο με το θέμα της ανάρτησης σχόλιο θα διαγράφεται...
Σχόλια με ονομαστικές αναφορές που περιέχουν ατεκμηρίωτες καταγγελίες θα διαγράφονται.
Απαντήσεις από τον διαχειριστή μόνο στα επώνυμα σχόλια.

Η Πελασγία από ψηλά